Xboxlife forum

Forza Motorsport 7

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 14. okt 2017 22:51

Jeg gennemførte tidligere idag mit sidste løb i Forza Drivers Cup, eller... Det troede jeg ihvertfald! For da den landede på 50.000 points, sagde han tillykke og BAM, så dukkede der lige nye løb op i hvert championship. Der er da nok at gå igang med. :shock:
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf KlumpeStumpen » 15. okt 2017 11:30

CvKM skrev:Jeg gennemførte tidligere idag mit sidste løb i Forza Drivers Cup, eller... Det troede jeg ihvertfald! For da den landede på 50.000 points, sagde han tillykke og BAM, så dukkede der lige nye løb op i hvert championship. Der er da nok at gå igang med. :shock:



Har du taget ALLE løbene i hver serie?

Jeg har planlagt lidt at tage hver serie først og når den åbner for den næste så hoppe videre og så var planen og gå tilbage og gøre dem complete.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 15. okt 2017 11:53

Jeg synes at der mangler lidt konskvens i spillet... f.eks. hvis man bare modstanderne som bremsepuder i svingene, så er der ingen straf eller noget. Eller har jeg overset en indstilling?

Og jeg har heller ikke oplevet at få straf for at cutte endnu?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Jake242 » 15. okt 2017 15:18

Morten Skou skrev:Jeg synes at der mangler lidt konskvens i spillet... f.eks. hvis man bare modstanderne som bremsepuder i svingene, så er der ingen straf eller noget. Eller har jeg overset en indstilling?

Og jeg har heller ikke oplevet at få straf for at cutte endnu?


Jeg mener ikke Forza har haft den slags nogensinde, du kan altid bare hamre ind i andre biler... det kan være de tager hævn eller din bil bliver skadet i processen, but thats it.

Jeg syntes til gengæld det er at AI´en er for svingende, jeg kører på expert(tredje højeste setting) og kan i de fleste løb køre mig til en første plads på trods af at jeg starter som nummer 8. Men på nogle baner, med nogle biler der er det bare umuligt. Det er simpelthen, i mange tilfælde, for svært at overhale i starten uden at få skader... og holder man sig lidt tilbage i første sving og tænker man tager dem en efter en... så er de første biler bare for langt væk til man kan hente dem. Sætter jeg sværhedsgraden ned, så er det selvfølgelig intet problem... Det virker til at bilerne bare kører stærkere, ikke så meget at kørerne er dårligere og det omvendte gør sig gældende når sværhedsgraden er nede, så suser man forbi dem på langsiden(et sted hvor kørerens niveau ikke betyder så meget/noget)

Den sidste bil jeg havde voldsomt svært ved at hente(dog kørte jeg 3 sekunder hurtigere pr lap da der ikke var trafik) havde en PI på 714 hvor jeg og resten af feltet lå i omegnen af 795-800

Sidst men ikke mindst, hvad er det for noget homolegerings-fis... fair nok der kan være en hk grænse, vægtgrænse og dækgrænse... men at bilen skal have en PI der ikke ligger til maks i en klasse? hvorfor er der så overhovedet klasser med?
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Morten Skou » 15. okt 2017 15:25

Jake242 skrev:Sidst men ikke mindst, hvad er det for noget homolegerings-fis... fair nok der kan være en hk grænse, vægtgrænse og dækgrænse... men at bilen skal have en PI der ikke ligger til maks i en klasse? hvorfor er der så overhovedet klasser med?


Ja, den del har også undret mig en del... meget mystisk, sådan var det jo heller ikke i de andre Forza-spil.

Mht. det med at de kører hurtigere på nogle baner, så oplever jeg præcis det samme.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 15. okt 2017 18:41

KlumpeStumpen skrev:
CvKM skrev:Jeg gennemførte tidligere idag mit sidste løb i Forza Drivers Cup, eller... Det troede jeg ihvertfald! For da den landede på 50.000 points, sagde han tillykke og BAM, så dukkede der lige nye løb op i hvert championship. Der er da nok at gå igang med. :shock:



Har du taget ALLE løbene i hver serie?

Jeg har planlagt lidt at tage hver serie først og når den åbner for den næste så hoppe videre og så var planen og gå tilbage og gøre dem complete.


Nej, dog ikke. :-) Har taget dem ligesom dig, hvor jeg gennemførte hver serie nok til, at kunne låse op for den næste, indtil jeg så endte i Forza Drivers Cup, stadig med nogle løb tilbage i hver serie hvor man så kunne gennemføre dem efter behov eller for at fordrive tiden. Det var så dér at jeg troede der kun var de få løb tilbage i hver serie, men så sagde han som sagt tillykke og så dukkede der lige pludseligt en hel masse nye løb op i hver serie, bla. en række endurance løb. :-)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 16. okt 2017 10:51

Morten Skou skrev:Jeg synes at der mangler lidt konskvens i spillet... f.eks. hvis man bare modstanderne som bremsepuder i svingene, så er der ingen straf eller noget. Eller har jeg overset en indstilling?

Og jeg har heller ikke oplevet at få straf for at cutte endnu?


I FM6 var der slowzones når man kom udenfor banen. Det er helt væk i fm7.

:roll: :roll: :roll:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Niculla2 » 17. okt 2017 15:18

Egentlig meget tilfreds med ikke at have købt 7eren. Synes alligevel, der er en del brok over en masse ting.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 17. okt 2017 20:57

Niculla2 skrev:Egentlig meget tilfreds med ikke at have købt 7eren. Synes alligevel, der er en del brok over en masse ting.


Jeg er helt vildt glad for fm7. Er allerede et godt stykke over 100 timer inde.

Jeg synes meget kort så er selve gameplayet helt fantastisk. Har aldrig føltes bedre at kører bil på Xbox :mrgreen: (med controller og uden at skulle have en ingeniørgrad i bil fysik for at kunne tune biler :mrgreen: :mrgreen: - jeg kigger på dig Pcars1-2)

Dog er der massere af bump og irriterende ting på vej ind og kører bil :lol:

Der er så mange “quality of life” ting som ligger lige til højrebenet og ville løfte Forza 7 helt op i top. Men ak. Grådighed og for hurtig udgivet har ødelagt det :cry:

Så vil osse sige med mindre man er kæmpe Forza fanboy så kan man sagtens vente 3-4 måneder med at købe det. Så har de måske osse rettet det hav af fejl som der er #-o
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Niki Lauda DK » 17. okt 2017 22:09

Godt at se en ægte Forza entusiast !
De var nødt til at få det udgivet for at skabe opmærksomhed og sælge flere XB1X preorders. Men ja, der kommer forhåbentligt nogle rettelser på flere niveauer i spiller :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf TricksterTarek » 19. okt 2017 01:39

Af ren nysgerrighed, hvad er jeres foretrukne game-mode i multiplayer? :)
Mit er klart Endurance Forza GT! :D
TricksterTarek
Niveau 0
 
Indlæg: 9
By: Vordingborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 19. okt 2017 15:28

Man får godt nok meget XP ved at gennemføre endurance løbene! Jeg gennemførte et igår på Sebring, 81 omgange, tog mig 2 timer, 59 minutter og 41 sekunder. :-D Så er man godt træt af den bane bagefter. :lol:
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 19. okt 2017 20:36

CvKM skrev:Man får godt nok meget XP ved at gennemføre endurance løbene! Jeg gennemførte et igår på Sebring, 81 omgange, tog mig 2 timer, 59 minutter og 41 sekunder. :-D Så er man godt træt af den bane bagefter. :lol:

Jeg nappede Le mans 250 på extra long i weekenden.

Puha. 87 omgange :roll: :mrgreen: var helt ør i hovedet bagefter. Brugte omkring 6 timer med pause indlagt #-o #-o

Men gav mega godt og kom i car tier level 40 med den Porsche man fik :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Mikael Nielsen » 19. okt 2017 21:36

Efter man har spillet kampaignen til ende får man at vide at man får en belønning hvis man klarer alle løbene. Hvad er det man får
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 19. okt 2017 22:28

Rasbred skrev:Jeg nappede Le mans 250 på extra long i weekenden.

Puha. 87 omgange :roll: :mrgreen: var helt ør i hovedet bagefter. Brugte omkring 6 timer med pause indlagt #-o #-o

Men gav mega godt og kom i car tier level 40 med den Porsche man fik :D


87 omgange og en spilletid på 6 timer?! Føj. :shock: Det tror jeg ikke lige, at det bliver noget jeg gennemfører. Så længe gider jeg sgu alligevel heller ikke sidde, for at få den achievement der hører til at gennemføre alle showcases. Var allerede godt ør i hovedet efter de 81 omgange på Sebring. :shock:

Mikael Nielsen skrev:Efter man har spillet kampaignen til ende får man at vide at man får en belønning hvis man klarer alle løbene. Hvad er det man får


Godt spørgsmål. :-k Har lige prøvet at Google det, og synes ikke rigtig jeg kunne finde noget om det.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron