Xboxlife forum

Forza Motorsport 7

Spil med fart på

Re: Leak: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 7. sep 2017 17:23

Så er der lidt news. Spillet er gået "gold"

Forza fans, the green flag is about to drop on Forza Motorsport 7! The game goes live worldwide on Oct. 3, with Ultimate Edition owners hitting the track on Sept. 29. As we near the finish line, the team has been working non-stop to deliver fans the biggest and best Forza game yet and, today, we’re very happy to announce that Forza Motorsport 7 has officially gone gold.




Demo den 19 september :mrgreen:

Forza Motorsport 7 Demo – Sept. 19
The official demo for Forza Motorsport 7 is coming for both Xbox One and Windows 10 PC. The demo features three unique racing experiences in Forza Motorsport 7, showcasing the depth and breadth of the experiences available in the game. Drive the Forza Motorsport 7 cover car – the Porsche 911 GT2 RS – to the brand-new Dubai circuit and experience the thrill of navigating the Jebel Hafeet Pass, one of the most famous driving roads in the world. Or, pilot the massive Mercedes-Benz Tankpool racing truck to victory at the high-speed Mugello circuit in Italy.

For drivers who want the ultimate test, the Nissan NISMO GT-R LM is available for a race at the Nürburgring Grand Prix circuit. Here, fans will be challenged to handle the ‘Ring’s complex corners and elevation changes, while also tackling the dynamic track conditions that will make racing in Forza Motorsport 7 so breathtaking. Racing through rainstorms laced with thunder and lightning make for a visual showcase and for a challenge like no other – where dynamic puddles grow and shrink with the intensity of the rain.


Læs meget mere her

https://www.forzamotorsport.net/en-us/news/fm7_gonegold
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Leak: Forza Motorsport 7

Indlægaf KlumpeStumpen » 7. sep 2017 17:25

Jeg er stadig i tvivl om jeg gider mere xbox og forza!!! Må lige bruge de næste par uger på at gøre op med mig selv om jeg skal tage en omgang mere med Turn10. Synes ikke tiden er der helt til at ligge de timer det kræver mere desværre.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Leak: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 7. sep 2017 18:41

Er der noget om spillet kommer på 2 diske, nu når det fylder lige godt 100GB? Lidt ærgerligt at installere 50GB fra én disk og så skulle downloade en update lige så stor. :-k
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf KlumpeStumpen » 8. sep 2017 08:44

Synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det nogen steder. Nogle mener det kommer på en og så med en stor update? Andre siger UHD BR skive, men det kan vist ikke passe qua at Xbox One ikke kan afspille dem vist.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Askinas » 8. sep 2017 10:24

Den bliver hentet digitalt her :)
Er ikke så glad for de fysiske medier mere ;)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf JohnH » 8. sep 2017 10:27

KlumpeStumpen skrev:Synes ikke rigtig jeg kan finde noget om det nogen steder. Nogle mener det kommer på en og så med en stor update? Andre siger UHD BR skive, men det kan vist ikke passe qua at Xbox One ikke kan afspille dem vist.


Xbox One S kan da sagtens afspille 4K skiver, så det er ikke noget problem, men hvorfor ikke bare købe det digitalt ?? Så kan man jo også være 2 om at betale.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Niki Lauda DK » 8. sep 2017 11:43

Hvis fysikken stadig er den samme som altid i Forza, så springer jeg over.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 8. sep 2017 17:31

Jeg er så klar den 29 september nu :mrgreen:

Har netop fået fri om fredagen den 29. Samme med lillebror. Så han tager sit tv og Xbox med over til mig. Så skal vi game fra det udkommer til mandag morgen =D> =D>

Jeg har forudbestilt det digitalt :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 8. sep 2017 17:59

Jeg har forudbestilt Ultimate Edition på skive, jeg kan godt lide at have tingene fysisk. :) Glæder mig også helt vildt, det skal nok blive godt.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Mike JezZ » 11. sep 2017 15:16

Hvor længe spiller i et Forza-spil? Gennemføre i alle løb i spillet er kun de små kampagner? Er ret nysgerrig, for har vidst aldrig selv gennemført et Forza-spil da der er 3-400 løb i hver af dem :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Mikael Nielsen » 11. sep 2017 15:29

Mike JezZ skrev:Hvor længe spiller i et Forza-spil? Gennemføre i alle løb i spillet er kun de små kampagner? Er ret nysgerrig, for har vidst aldrig selv gennemført et Forza-spil da der er 3-400 løb i hver af dem :P


Jeg får ikke gennemført 100 %, men kører da lidt i forza 6 og FH3 indtil der kommer en ny forza der udskifter den gamle. har dog ikke bestilt forza 7 , vil vente og se om demoen kommer med noget nyt
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469

+1

Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf blazingnsane » 11. sep 2017 17:04

Jeg får det heller ikke gennemført 100% men spiller en stor del af singleplayer delen. Men er mest på multilaterale og spillet stadig f6
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Rasbred » 11. sep 2017 18:06

Er lidt forskelligt om jeg gennemfører alt... jeg plejer at spille indtil det næste Forza kommer. Hvad enten det er FH eller FM.. så regner med at forsætte med forzathons i FH3 fordi jeg har fået alle indtil nu. Men giver 100% indsats på FM7 :mrgreen:

FM5 = ca. 25 % gennemført = spillet i 62 timer.
Jeg kom dog først list sent igang med dette. Så FH2 var kommet da det udkom. Nu har jeg lige spillet igen for at optimere scoren i Forza hub =D>

FH2 = 60.1 % gennemført = spillet i 231 timer
Seriøst nok det bedste FH spil jeg har prøvet. Dog blev mesterskaberne i det meget trivielle. Det var de samme baner om og om igen. Uden mulighed for at indstille og justere som FH3..

FM6 = ca. 50% gennemført = spillet i 302 timer
Super fedt spil osse. Men det var godt nok ringe j starten med alle de fejl der var med drivavatars og deres raket motorer. Også 6-7 mdr efter relaease ændrede de i XP bonus til noget dårligere. Så blev jeg sku lidt træt. Så kom FH3 også faldt FM6 desværre lidt ud.

FH3 = 100% gennemført 8) = spillet i 565 timer :twisted:
Helt oppe og ringe over det. Så fedt et spil. Friheden osv osv osv. Også tilføjelsen af Forzathon. =D> Elsker det at der er en grund til at starte spillet op hver fredag. Så får jeg lige gamet et par timer der. Så fedt. Og fedt det kommer til FM7.

Så alt i alt på 4 spil omkring de 1160 timer :roll:

Glæder mig helt vildt :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. sep 2017 20:26

Jeg har brugt FM6 og FH3 som et afslappende afbræk fra de mere hardcore bilspil, så det har mest været leg og sjov frem for at gennemføre. De er i øvrigt begge solgt nu.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Motorsport 7

Indlægaf CvKM » 13. sep 2017 00:03

Så lige denne her fra GameStop. :)

Billede

Få den GameStop eksklusive Porche Model Car + Custom Driver Gear DLC når du forudbestiller Forza Motersport 7! Begrænset antal til rådighed.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron