Xboxlife forum

FH3 AI virker cool nok

Spil med fart på

FH3 AI virker cool nok

Indlægaf Svovler » 26. maj 2017 15:09

Her den anden dag, da jeg kedede mig for fuld smadder og cruisede lidt i Forza Horizon 3, så tænkte jeg, at jeg egentlig ikke har så meget mere tilbage at lege med, for havde jo taget næsten alle ræs i hovedespillet, og har ikke givet udviddelse med sne, så stor en chance, grundet den forfærdentlige AI, så jeg besluttede at slette mit savegame, og starte forfra igen.

Da det var gjort, så var det bare at komme i gang igen, men jeg havde så med den nye start i spillet, besluttet, at jeg ville prøve at være overfor AI'en som jeg ønsker den skal være overfor mig, og det må jeg indrømme, at det virker. Nu er det er en lidt mere behagelig oplevelse at dele bane med AI'en :-D

Ok, AI'en køre stadig som om den kørte på skinner, men er jo meget mere brugervenlig, hvis man kan sige det sådan. Og da man jo har muligheden for selv at skabe sit eget ræs, kan man jo altid sætte et par laps mere på, så man er sikker på at der er laps nok til at ligge nummer 1 :-D



Der er så 3 teorier jeg tumler lidt med nu her:

1. En ny start.
Kunne den re-start med ny savegame, have været årsagen til at AI'en måske er en smule mere bruger venlig.

2. Tilpasning
Eller er det bare mig som ubevidst har tilpasset mig AI'en, da den jo stadig køre som på skinner, men er lidt nemmere at omgåes.

3. Kørene bander
Kunne det tænkes at Turn10 har lavet en AI, som parre den som bruger AI'en som stødpudder og kørene bander, sammen med andre som gør det, så det svare til at jeg køre sammen med andre som tænker sådan? Det kunne jo virke sådan.

Hvis det er sådan, er det sgu smart tænkt, måske lidt ondt :-D



Lige lidt galde:
Men jeg forstår stadig ikke idéen med at man ikke har en grænse for hvad man kan dele via sin storefront, da man jo ikke kan sortere efter rating, download eller andre ting, så storefronten er jo bare spammet til med.

Jeg kunne i teorien, kunne jeg bare lavet et design hvor jeg bare ligger et lag på og bare uploade den til min storefront, og så ellers bare skifte farve på den og derved spamme storefronten med det.

Og da man ingen mulighed har for at sortere i det, så er det umuligt at finde de flotte designs, og lige så med tunes, der er også en stor gang cluster f**k af rod.
Svovler
Niveau 0
 
Indlæg: 33


Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron