Xboxlife forum

F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Spil med fart på

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Novotex » 15. apr 2017 21:30

Ja Skou vi er spændte på video fra sving 1 lige efter starten, der kom lige en 3-4 stykker på indersiden som glemte banen drejede til højre :shock:

Men fedt ræs og sjovt at være med til
Senest rettet af Novotex 15. apr 2017 21:32, rettet i alt 1 gang.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle

+3

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Morten Skou » 15. apr 2017 21:32

Det kunne være stort, hvis Chokofanten, Sn0wyWolf og Grabovac88 kunne være med næste gang, så har vi jo nærmest et fuldt grid.

Næste løb er lørdag den 29. april i Sochi, Rusland. Så vi har lige 2 ugers pause :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Rasbred » 15. apr 2017 21:33

SINDSYGT fedt!!

Bortset nogen ramte mig lige i starten da alt forvirringen var :P og jeg skruede rundt :P

Også skal jeg have slået pit formands idioten fra. Under løbet ville han ændre strategi 7-8 gange :D pis af...

Jeg er SÅ klar næste gang i Rusland !! =D>
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Morten Skou » 15. apr 2017 21:34

Rasbred skrev:SINDSYGT fedt!!

Bortset nogen ramte mig lige i starten da alt forvirringen var :P og jeg skruede rundt :P

Også skal jeg have slået pit formands idioten fra. Under løbet ville han ændre strategi 7-8 gange :D pis af...

Jeg er SÅ klar næste gang i Rusland !! =D>


Det med at de hele tiden vil ændre strategi er vidst nærmest en fejl i spillet tror jeg? For den gør det HELE tiden.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf BulletEyeDk » 15. apr 2017 21:35

Ja, dernæst har vi BonZoDK og Racing Bull Dk, der også har spillet, der er fornuftige chancer for at vi i hvert fald som minimum kommer til at være ca. 10 til løbene, det tror jeg på... håber selvfølgelig på at vi kan være en 13-14 stykker hver eneste gang ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Rasbred » 15. apr 2017 21:36

Morten Skou skrev:
Rasbred skrev:SINDSYGT fedt!!

Bortset nogen ramte mig lige i starten da alt forvirringen var :P og jeg skruede rundt :P

Også skal jeg have slået pit formands idioten fra. Under løbet ville han ændre strategi 7-8 gange :D pis af...

Jeg er SÅ klar næste gang i Rusland !! =D>


Det med at de hele tiden vil ændre strategi er vidst nærmest en fejl i spillet tror jeg? For den gør det HELE tiden.


Meget muligt. Men det er sku træls det ingen pli er så. Man snakker sku ikke til folk som kører i sving :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Man burde kunne sende en sviner afsted til pitten :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Novotex » 15. apr 2017 21:37

BulletEyeDk skrev:
EDIT: Kan se Skou er på med 5' hurtigste tid i løbet, det er sgu godkendt med tanke på han sad til påskefrokost få timer før starten, haha :mrgreen:


Nå så varmede han slet ikke dæk op hvergang han kom ned af langsiden han var bare pissefuld :lol: :lol:
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Novotex » 15. apr 2017 21:41

Rasbred skrev:Meget muligt. Men det er sku træls det ingen pli er så. Man snakker sku ikke til folk som kører i sving :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Man burde kunne sende en sviner afsted til pitten :mrgreen: :mrgreen:


Der er faktisk en achievement for at bede dem holde kaje, men jeg har ikke tid til at rode i menuen mens jeg kører.

Politely ask your Race Engineer to stop talking to you out on track = 10g
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Morten Skou » 15. apr 2017 21:44

Novotex skrev:
BulletEyeDk skrev:
EDIT: Kan se Skou er på med 5' hurtigste tid i løbet, det er sgu godkendt med tanke på han sad til påskefrokost få timer før starten, haha :mrgreen:


Nå så varmede han slet ikke dæk op hvergang han kom ned af langsiden han var bare pissefuld :lol: :lol:


Jeg har i alle tilfælde både drukket snaps, øl og meget lidt G&T inden løbet, det er åbenbart et plus for mig at være lidt beruset :mrgreen:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+3

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Niculla2 » 16. apr 2017 07:42

Haha. Det lyder altså som om i har det ret sjovt. Ligefør jeg køber det til Xbone, selvom jeg allerede har det til PS4.

Edit: Fuck det, jeg køber det. Så kan det nydes på Scorpio til den tid også. Så skal jeg lige øve mig lidt inden næste løb med de omgangstider I har.
Niculla2
Niveau 3
 
Indlæg: 215
By: Valby

+6

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf JimmyDK » 16. apr 2017 08:09

Tak for et super fedt og - næsten - clean race :-) havde et par gode kampe med Nybroe og med min nye fjende Skou, som jeg lå i lang tid med.

Rart at folk ikke bare bevidst kører hinanden men kører rent.

Har vist nattevagt til næste løb, så tror ikke jeg kan nå det.vi burde lave et vedligeholdelsesløb inden :-)

Jimmy
Billede
JimmyDK
Niveau 4
 
Indlæg: 668

+4

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf Morten Skou » 16. apr 2017 10:14

JimmyDK skrev:Tak for et super fedt og - næsten - clean race :-) havde et par gode kampe med Nybroe og med min nye fjende Skou, som jeg lå i lang tid med.

Rart at folk ikke bare bevidst kører hinanden men kører rent.


Ja, vi havde godt nok nogle tætte kampe, der er dømt revance næste gang :mrgreen:

En af de ting der er ret lækkert ved at vi er så mange der spiller er, at der ikke kun er ræs om de første pladser, men hvis man lige er på niveauet under, så er der også ræs længere nede i rækkerne 8)

Niculla: Fedt at du også vil være med!
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf ShumwayDK » 16. apr 2017 11:13

Også tak herfra for et underholdende løb.
Nu er jeg kun 50+ sekunder fra at være Mercedes' førstekører. En klar forbedring fra Kina. Så du skal passe på Dalingo :lol:

Hold da fest en kaotisk start. Jeg stallede næsten da lyset slukkede, og da jeg endelig fik omdrejninger på så lavede jeg bare hjulspin. Så folk kom jo højre og venstre om. :)
Og selvom jeg lige havde siddet og husket alle på det dumme første sving, så fandt jeg pludseligt migselv helt ude til højre ude af stand til at bremse, så uden at tage hele skylden, så var jeg da medvirkende faktor. Men I får ikke en undskyldning. Allerhøjst en beklagelse! :D

Men jeg gennemførte uden rigtigt at køre galt. Det var godt nok tæt på, da jeg kom ud på medium dækket og gav gas ud af første sving, og der så bare ikke var noget greb bagpå. :)

mht medium dækket, så tror jeg Bullet har ret i at det er obligatorisk. Det er det ihvertfald i Career mode. Men jeg har læst nogen påstå, at det kun er obligatorisk for weekenden, så hvis man kører på det til træning, så behøver man ikke køre på det til løb.
Det skal lige testes, om det også gælder i online løb.

Men bortset fra det, så synes jeg medium fungerede meget bedre for mig i går end soft dækket. Det skøjtede jeg rundt på. Da jeg først havde kørt et par omgange på medium dækket, så lå jeg og kørte personlig bedste sektorer. Altså lige indtil jeg kom over 75% i slitage :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf TigerJax007 » 16. apr 2017 13:16

ShumwayDK skrev:Også tak herfra for et underholdende løb.
Nu er jeg kun 50+ sekunder fra at være Mercedes' førstekører. En klar forbedring fra Kina. Så du skal passe på Dalingo :lol:

Hold da fest en kaotisk start. Jeg stallede næsten da lyset slukkede, og da jeg endelig fik omdrejninger på så lavede jeg bare hjulspin. Så folk kom jo højre og venstre om. :)
Og selvom jeg lige havde siddet og husket alle på det dumme første sving, så fandt jeg pludseligt migselv helt ude til højre ude af stand til at bremse, så uden at tage hele skylden, så var jeg da medvirkende faktor. Men I får ikke en undskyldning. Allerhøjst en beklagelse! :D

Men jeg gennemførte uden rigtigt at køre galt. Det var godt nok tæt på, da jeg kom ud på medium dækket og gav gas ud af første sving, og der så bare ikke var noget greb bagpå. :)

mht medium dækket, så tror jeg Bullet har ret i at det er obligatorisk. Det er det ihvertfald i Career mode. Men jeg har læst nogen påstå, at det kun er obligatorisk for weekenden, så hvis man kører på det til træning, så behøver man ikke køre på det til løb.
Det skal lige testes, om det også gælder i online løb.

Men bortset fra det, så synes jeg medium fungerede meget bedre for mig i går end soft dækket. Det skøjtede jeg rundt på. Da jeg først havde kørt et par omgange på medium dækket, så lå jeg og kørte personlig bedste sektorer. Altså lige indtil jeg kom over 75% i slitage :)


Jeg mener bestemt overhovedet ikke, at jeg havde M dæk på i Kina. Hverken i kval eller race. Men jeg er ikke sikker. I går havde jeg alle 3 slags dæk på.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Bahrain - Løb 3

Indlægaf BulletEyeDk » 16. apr 2017 14:10

Det er vidst forskelligt fra løb til løb hvilke krav der er til dækkene, altså ment på den måde, at nogle løb er låst på nogle specifikke dæk man skal køre på mens andre har knap så restriktive krav... men om jeg har ret, aner jeg ikke...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster

cron