Xboxlife forum

F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Spil med fart på

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf ShumwayDK » 9. apr 2017 12:26

Tak for god underholdning i går, så længe det altså varede for mit vedkommende. :D
Det var sjovt at få kørt noget F1 igen, og jeg kunne da mærke jeg var noget rusten, hvilket mit tidlige exit også viser.

Efter at have fået situationen med Bullet lidt på afstand, så tror jeg faktisk ikke det var et beskidt træk fra din side, som jeg ellers var hurtig til at kalde. :)
Efter det hurtige sving 7, lå du langt ud til højre til det efterfølgende højreving, og så er det naturligt at trække lidt ud til venstre for at komme rigtigt rundt i det.
Jeg havde mere fart på igennem sving 7, og havde besluttet at tage dig uden om i højresvinget, så jeg blev bare overrasket over at du trak ud, samtidigt med at du bremsede noget tidligere end jeg ville have gjort. :)

Ser frem til noget mere F1 ræs. Desværre bliver det nok begrænset hvor meget jeg kommer til at deltage, da det normalt passer rigtigt dårligt lørdag aften.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 9. apr 2017 13:52

Jeg har lavet tilmeldingen til næste løb som jo allerede er næste weekend i Bahrain.
viewtopic.php?f=10&t=94632&p=1332288#p1332288
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf BulletEyeDk » 9. apr 2017 17:47

Morten Skou skrev:Jeg er i øvrigt ved at lave et simpelt undersite herinde til alle F1-resultaterne, for ligesom at samle det lidt.. der er alligevel 20 løb i løbskalenderen, så det kan godt blive lidt uoverskueligt.


Spændende.... har selv haft samme tanke, men fint du ser på det, har ikke selv tid ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 9. apr 2017 18:13

BulletEyeDk skrev:
Morten Skou skrev:Jeg er i øvrigt ved at lave et simpelt undersite herinde til alle F1-resultaterne, for ligesom at samle det lidt.. der er alligevel 20 løb i løbskalenderen, så det kan godt blive lidt uoverskueligt.


Spændende.... har selv haft samme tanke, men fint du ser på det, har ikke selv tid ;)


Bliver bare helt simpelt, med resultaterne fra hvert løb :wink:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron