Vi kørte med equal performance og med full damage, og det fornemmer jeg sagtens vi kan blive ved med.
Forskellen mellem full og simulation er, at man på full ikke så nemt taber et hjul og udgår af løbet...
Når vi kører equal kan man stadig køre med sit eget setup og det foretrækker jeg at vi bliver ved med, for at gøre det mest interessant for alle.
Vi kører på forskellige niveau'er og det er tilladt at bruge assists som tractions control osv.
Jeg personligt kører uden alle hjælpemidler og det stiller derfor større krav til at justere setup'et til ens kørestil..
Jeg foretrækker eksempelvis et mere åben differentiale på baghjulene ved on throttle... Raceren har større tendens til overstyring, men kan den kontrolleres igennem svinget giver det mulighed for at manøvrere raceren bedre ud af svinget, velvidende at der er en overhængende risiko for at bagenden overhaler forenden
Når du kører med assists er der ikke rigtig behov for at justere setup fordi hjælpemidlerne sikrer bilens stabilitet, kører du uden er det udelukkende dig selv og setup'et...
Jeg mener principielt ikke man kan hente særlig meget tid ved at justere setup, men man kan hente stabilitet fordi man lærer bilen at kende... og man vil altid kunne køre hurtigere med hjælpemidler fra da man lærer racerens grænser at kende, det opnår man ikke uden og traction control osv. vil begrænse bilen inden du når grænsen..
Det er min indskydelse i forhold til setup... Alt afhængig af temperament gør det spillet tilgængeligt for os alle.
Jeg tænker at shumway og jeg i hvert fald vil foretrække at vi kan justere på bilens setup, for mig bekendt kører han også uden alle hjælpemidler... og for dem der bare vil ned i en F1 racer og trykke sømmet i bund ud af svinget, så kan de slå hjælpemidler til og nyde oplevelsen uden at bekymre sig om setup