Xboxlife forum

F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Spil med fart på

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf mrnybroe » 4. apr 2017 07:20

Det er sgu lokkende.
Tror jeg vil ned i gamestop og se om de har en billig skive liggende.

Savner lidt race - og nu hvor man ser alle løbene, så vil det da være ret fun, at skulle køre dem samme dag :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf BulletEyeDk » 4. apr 2017 11:25

Lad mig bare få Hulkenbergs plads i Force India raceren, så er det nemmere at veje min indsats vs den direkte duel med Tigerjax007 :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf BoblereN » 4. apr 2017 16:08

Fedt Per, håber du finder det.. Regner med du er selvskrevet i en renualt :)
Dalingo og choko?? :) er der nogen der tager kampen op hos Guenther Steiner og co?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 5. apr 2017 20:22

Kender I andre ikke nogle flere som kan være interesserede? Kunne fandme være fedt at nå op på 10 :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf BoblereN » 5. apr 2017 20:30

En kollega er ved at låne sin brors Xbox og skaffe f1 op til weekenden.. ved ikke om han når det, er der noget gratis prøvetid til xbox live eller hvor kan han skaffe sådan noget?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf BoblereN » 5. apr 2017 20:34

Kan se jeg skal overveje den netop tilbudte kontrakt hos Ferrari efter red Bull i sidste øjeblik har fået løsrevet Skou fra hans ellers sikre kontrakt med ferrari... der er jo lagt op til god kamp hos force India og red Bull..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Chokofanten » 5. apr 2017 20:44

Jeg tager den gule racer.
Så må jeg nok nøjes med 2 glas rødvin på lørdag.
Ihvertfald til aftensmaden. :)
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf TigerJax007 » 5. apr 2017 20:46

BulletEyeDk skrev:Lad mig bare få Hulkenbergs plads i Force India raceren, så er det nemmere at veje min indsats vs den direkte duel med Tigerjax007 :mrgreen:


Det er klasse det der Daugaard :)
...og på en eller anden måde havde jeg måske set den komme :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 5. apr 2017 20:56

BoblereN skrev:En kollega er ved at låne sin brors Xbox og skaffe f1 op til weekenden.. ved ikke om han når det, er der noget gratis prøvetid til xbox live eller hvor kan han skaffe sådan noget?


Jeg mener at jeg har en kupon liggende til enten 2 eller 14 dage... hvis den stadig er gyldig.

Skifter du fra Haas til Ferrari? :D

Chokofanten skrev:Jeg tager den gule racer.
Så må jeg nok nøjes med 2 glas rødvin på lørdag.
Ihvertfald til aftensmaden. :)


Jeg nøjes også med øl på under 6% frem til kl 22.30 ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf BoblereN » 5. apr 2017 21:44

Morten Skou skrev:Skifter du fra Haas til Ferrari? :D


Jeg vil ikke lægge skjul på at have haft et blik rettet mod ferrari, og med en Haas racer der forsynes med motorer fra ferrari fabrikken så kan man jo håbe de også ser efter deres kommende kørere hos teamet..

I Melbourne bemærkede de opmærksomme journalister at Arrivabene og Guenther havde længere samtaler og det rygtes at ferrari teamet godt kunne se en fordel I at have en kører duo af silkeborgensere.
Ved samme lejlighed er der gået rygter om at Ferrari vil rykke teltpelene op fra Fiorano hovedkvarteret og købe aktiemajoriteten af den nuværende FDM ejede Jyllandsring. Det vil give besætningen bedre betingelser for at få timer i raceren inden grand prix'erne.

Intet er dog officielt endnu :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf ShumwayDK » 6. apr 2017 21:08

Nå, men jeg melder også klar.
Jeg er dog fortsat på jagt efter et sæde blandt de ledige, så det kommer jeg lige tilbage med :)

Rygterne siger dog at Haas står klar med en kontrakt i kulissen. Men da intet er underskrevet, er der jo ingen sikkerhed for noget. :D

Og så lige et par spørgsmål:
Da vi kører med ens performance, vil det så fortsat være muligt bruge eget setup?
Jeg gider ikke bruge tid på det, hvis det alligevel ikke kan bruges. :)
Og hvad med damage, hvad vil den være. Ikke at jeg har nogen præferencer. Bare nysgerrig.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 7. apr 2017 08:57

Jeg mener at vi kørte med full eller simuleret damage sidste gang uden de store problemer (det største problem er AI-kørere som banker ind i en hvis man er uheldig). Anonyme kilder melder dog om, at de har set TigerJaxs ingeniører montere et kængurugitter på hans bil, så den passer til hans kørestil :lol:

Billede

Ved faktisk ikke om man kan køre med eget setup, det kan BoblereN måske svare på?

Mest fair er måske bare at alle kører med default setup, så er det kørerene der afgør hvem der vinder og ikke fordi man har formået at lave et bedre setup end de andre - hvad siger I andre?

Super fedt, at vi nu er oppe på 8 tilmeldte 8)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf BoblereN » 7. apr 2017 11:53

Vi kørte med equal performance og med full damage, og det fornemmer jeg sagtens vi kan blive ved med.
Forskellen mellem full og simulation er, at man på full ikke så nemt taber et hjul og udgår af løbet...

Når vi kører equal kan man stadig køre med sit eget setup og det foretrækker jeg at vi bliver ved med, for at gøre det mest interessant for alle.
Vi kører på forskellige niveau'er og det er tilladt at bruge assists som tractions control osv.
Jeg personligt kører uden alle hjælpemidler og det stiller derfor større krav til at justere setup'et til ens kørestil..
Jeg foretrækker eksempelvis et mere åben differentiale på baghjulene ved on throttle... Raceren har større tendens til overstyring, men kan den kontrolleres igennem svinget giver det mulighed for at manøvrere raceren bedre ud af svinget, velvidende at der er en overhængende risiko for at bagenden overhaler forenden :)

Når du kører med assists er der ikke rigtig behov for at justere setup fordi hjælpemidlerne sikrer bilens stabilitet, kører du uden er det udelukkende dig selv og setup'et...
Jeg mener principielt ikke man kan hente særlig meget tid ved at justere setup, men man kan hente stabilitet fordi man lærer bilen at kende... og man vil altid kunne køre hurtigere med hjælpemidler fra da man lærer racerens grænser at kende, det opnår man ikke uden og traction control osv. vil begrænse bilen inden du når grænsen..

Det er min indskydelse i forhold til setup... Alt afhængig af temperament gør det spillet tilgængeligt for os alle.

Jeg tænker at shumway og jeg i hvert fald vil foretrække at vi kan justere på bilens setup, for mig bekendt kører han også uden alle hjælpemidler... og for dem der bare vil ned i en F1 racer og trykke sømmet i bund ud af svinget, så kan de slå hjælpemidler til og nyde oplevelsen uden at bekymre sig om setup :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+4

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf Morten Skou » 7. apr 2017 12:36

Godt indspark - sidste gang var der jo faktisk heller ikke voldsomt stor forskel på tiderne så vidt jeg husker, så det er også fint med mig :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: F1 Sæson 2017 - Shanghai - Løb 2

Indlægaf dalingo » 7. apr 2017 12:57

Ok jeg kan heller ikke holde mig væk. Jeg når ikke at træne meget så vi må se hvordan det kommer til at gå.

Er der informationer om løbssetup som antal omgange, dæk slid, osv?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron