Xboxlife forum

Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Spil med fart på

Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf ShumwayDK » 13. okt 2016 07:44

BoblereN skrev:
ShumwayDK skrev:@BoblereN:
Var der noget med at de tilladte hjælpemidler er slået til som default, når sessionen starter?

Jeg synes min bil opførte sig en smule anderledes i går, i forhold til da vi trænede i mandags. Og jeg kom nu i tanker om, at jeg ikke slog noget fra, som jeg gjorde til træningen i mandags. :)


Jeg gjorde heller ikke noget forud for løbet og mine indstillinger (går jeg ud fra stod uden alle assists og jeg kunne stadig låse hjulene !!, så ABS var der i hvert fald ikke på, og pit stop assists var også slået fra.)

Den første online session (som i første jeg spillede overhovedet) jeg prøvede at lave, der matchede mine assists de hjælpemidler der var tilladt i sessionen. Da jeg fik slået dem fra i menu'en under lobbyen, har den ikke slået noget til igen.


Nu du nævner det, så kunne jeg også blokere ved nedbremsninger, så den husker nok dine valg fra første gang du kører online. Så er det nok bare mig, der har haft loaded et forkert setup :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf mrnybroe » 13. okt 2016 10:28

Fedt med lidt kommentar fra løbet. Hvor mange AI'er køre i med ?
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf dalingo » 13. okt 2016 10:51

Tak for et fedt løb herfra også.

Virkeligt intenst og nok at se til hele tiden. AI'erne fungerede fint og gjorde at der blev lidt mere action. Jeg er glad for at vi kørte uden damage for ellers var jeg udgået i første sving efter at Bobleren have kørt mig af (o: Jeg fik er ret vild snurretur (o: Og havde noget problemer med at få den på banen igen. Den styrer ikke så godt med græs på dækkene....

Mærkeligt at men ikke har mere tid til at vælge pit strategi inden løbet. Det var derfor at pitten troede jeg havde flere stop tilbage. Men det er åbenbart også en god måde at finte sine modstandere på.

Jeg ser allerede frem til næste løb. Mon ikke vi kan blive et par stykker mere.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+2

Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BulletEyeDk » 13. okt 2016 11:14

mrnybroe skrev:Fedt med lidt kommentar fra løbet. Hvor mange AI'er køre i med ?


Mener grid'en totalt var på 19 til løbet... dvs. 14 AI's (hard) hvis jeg har regnet rigtigt 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf BoblereN » 13. okt 2016 11:35

dalingo skrev: Jeg er glad for at vi kørte uden damage for ellers var jeg udgået i første sving efter at Bobleren have kørt mig af (o:


Jeg synes du hænger dig lidt i dommerens kendelse at det var min skyld :)

Gad godt at se replayen, for efter min mening og oplevelse gjorde jeg bestemt ikke noget - Jeg ser du kommer bagfra i mine spejle efter en fantomstart (plejer jo ikke ligne mercedes - så du kom lidt uventet) :)
Da jeg er i front vælger jeg at køre ind foran shumway i højre side af banen for at sikre jeg har inderbanen igennem de to sammenhængende højresving, og jeg kan sammetid bekræfte at du ligger i min venstre spejl... Hele vejen igennem de to sving har jeg plads til en bil på venstre side og jeg er helt inde på højre kerb i begge sving, og jeg har god plads til venstre kerb i mellem de to sving hvor der var plads til en bil... :) Pisse ærgeligt replay ikke virker, jeg vil lige undersøge om det virkelig kan være rigtig man ikke kan se replay fra multiplayerløb.

Så det eneste jeg kan komme i tanke om er at vi har forskellig indgangsvinkel til første sving, og at jeg muligvis har drejet senere ind i svinget end dig, og der derfor har været kollision i mellem os..

Men hvordan oplevede du situationen, kan der være tale om et lag der har forårsaget uheldet? Jeg bemærkede nemlig slet ikke at vi havde kontakt
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Løb F1: 12-10-2016 Suzuka 20:45

Indlægaf dalingo » 13. okt 2016 16:54

Jeg bemærkede ikke noget lag eller lign. Som du kan bruge som undskyldning. Du må æde at dit ry som fair kører er blevet plettet.

Pjat til side. Hvis jeg skal være ærlig følte jeg under løbet ikke at det var din skyld. Jeg havde nærmere dårlig samvittighed indtil jeg fandt ud af at du heldigvis ikke røg af. Jeg kom med meget fart bagfra så jeg burde have holdt bedre afstand. Sådan er det! Jeg fejlbedømte at jeg var så tæt.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Foregående

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster