Xboxlife forum

Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Spil med fart på

Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf CvKM » 30. sep 2016 20:37

Jeg har ikke lyst til, at spamme den anden tråd med mine billeder, og tænker også at den mere er til den generelle lyst til at diskutere spillet på godt og ondt - og i mellemtiden har jeg taget mig friheden til, at vi kan bruge denne tråd til, at vise billeder i.

Jeg kan selv ligge ud med nogle, i det næste indlæg.

Den udmærkede tråd, lavet af Rasbred, kan findes her: viewtopic.php?f=10&t=93426 :)
Senest rettet af CvKM 30. sep 2016 21:09, rettet i alt 1 gang.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf CvKM » 30. sep 2016 21:02

Til billederne her, har jeg brugt Imgur. Det vil jeg nok gøre fremover, da Xbox Life kun tillader 500kb, når det er store samlinger som dette. Ved kun ét billede, vil jeg nok kunne overskue at skalere det ned. Alle billeder er taget med Game DVR, hvorfor I nok kan forstå de forskellige ikoner i bunden af nogle af billederne. Dette var før jeg fandt ud af, at man kunne gemme UI'en ved at trykke på "Hide UI".

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf mortnDK » 1. okt 2016 16:11

Lækre billeder, nogen fordel i at screenshotte fra photo mode?
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Rasbred » 1. okt 2016 17:43

mortnDK skrev:Lækre billeder, nogen fordel i at screenshotte fra photo mode?



Foto mode laver vandmærker på billederne
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf mortnDK » 3. okt 2016 23:07

Billede

:D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 28. dec 2016 18:09

Billede

Jeg skulle bare lige teste onedrivefunktionn
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Rasbred » 1. jan 2017 22:41

jeg har osse taget lidt billeder :)

jeg bruger Xboxdvr.com også kopier jeg bare billede links ind :) super smart og ingen extra arbejde.

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 1. jan 2017 23:09

Goe billeder
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. jan 2017 09:28

HVAD SKER DER LIGE PÅ DET BILLEDE MED LAMBOEN OG TRÆER OVERALT ?

---

Jeg fik også testet xboxdvr.com og det er helt sikkert det nemmeste !
Jeg har ikke lige fået spillet så meget, så mine billeder er af den samme bil som tidligere:

Billede

Billede

Hvis man kigger tilbage i tiden og tænker på hvordan bilspillene så ud på Commodore 64 og Amiga 500/600, så er det jo helt vildt overdrevet godt i dag. Vi har alt hvad vi drømte om dengang. Det eneste der egentlig mangler, er at VR slår ordentligt igennem, til en fornuftig pris og kører perfekt. Men så er der selvfølgelig også lige motionsimulatorerne og alt hvad der hører med der i form af fartstyrede luftblæsere, 4x buttkickere osv. - det stopper sgu nok aldrig :lol:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Rasbred » 3. jan 2017 11:12

Niki Lauda DK skrev:HVAD SKER DER LIGE PÅ DET BILLEDE MED LAMBOEN OG TRÆER OVERALT ?


Fandt en hul hvor man kunne falde igennnem jorden :mrgreen:

Og ja. Xboxdvr er SÅ nemt =D>

Lige er par mere fra de sidste par dage her.

Billede

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Morten Skou » 3. jan 2017 11:54

Bare lige til info: Det ville være bedre, hvis I smed billederne op på http://share.xboxlife.dk

Årsagen til at vi oprindeligt lavede share var, fordi at det tog laaaaang tid for en side i forummet at loade, hvis de sider som man indsatte billederne fra, var langsomme til at vise billederne. Det samme kan I se i denne tråd.. Derudover, så er nogle af de billeder som I smider op, på over 2,5 MB... Med de 45 billeder som pt. er på siden, så er det imellem 50 og 100MB der bruges på bare at hente siden, ikke just sjovt at hente fra en mobil telefon. :wink:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Rasbred » 3. jan 2017 12:00

Morten Skou skrev:Bare lige til info: Det ville være bedre, hvis I smed billederne op på http://share.xboxlife.dk

Årsagen til at vi oprindeligt lavede share var, fordi at det tog laaaaang tid for en side i forummet at loade, hvis de sider som man indsatte billederne fra, var langsomme til at vise billederne. Det samme kan I se i denne tråd.. Derudover, så er nogle af de billeder som I smider op, på over 2,5 MB... ikke just sjovt at hente fra en mobil telefon.



Er bare alt for bøvlet for mig desværre. Jeg bruger kun min iPad Pro 12.9" til at browse med. Det giver så sidnsygt meget arbejde at skulle bruge Xboxlife share og ville kræve en MacBook eller pc :)

Jeg har da 4g på min mobil :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. jan 2017 12:36

Ok det er forståeligt. jeg kører på en 80 mbit fra min pc lige nu og det kører ikke optimalt her i tråden.

Er det ikke muligt at lægge en autoskalering ind på share, så den selv tilpasser billederne istedet for at man skal ind i et program og gøre det selv, for bagefter at uploade til share ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Morten Skou » 3. jan 2017 12:50

Niki Lauda DK skrev:Er det ikke muligt at lægge en autoskalering ind på share, så den selv tilpasser billederne istedet for at man skal ind i et program og gøre det selv, for bagefter at uploade til share ?


Der er jo en autoskalering: "Skal billedet bruges i din blog på Xboxlife?"-checkboxen - problemet er bare, at den stadig ikke gider at tage billeder over 500KB. Men jeg kunne selvfølgelig lave, så hvis et billede var over x antal MB (f.eks. op til 3 MB som er max her i tråden), så tilpasser den bare automatisk og justerer dermed også størrelsen. Ikke en dårlig ide :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 3 Show-Off Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. jan 2017 12:56

Ja det er præcis det med store billeder jeg mener. Det er ikke mange billeder som er under de tilladte 500kb og det er ikke for at være doven, men nogle gange vil det bare være rart at kunne poste hvad som helst og så justerer share selv ind til et eller andet format og størrelse.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron