Xboxlife forum

F1 2016

Spil med fart på

Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 28. sep 2016 21:22

Er spændt på at høre, hvordan det gik med løbet selvom en del faldt fra her kort før start...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 28. sep 2016 21:38

Tak for løb her i aften.
Det var sgu sjovt, da vi næsten kørte på samme niveau.
Det var et langt løb, og det var en skam at man ikke kunne vælge en 2 stop strategi.
Vi var alle tvungen til 3 eller 4 pitstop.
Men ialt, så synes jeg det var ok.
Ingen lag problemer, kun Teddy der lige vil parkere sin bil for at sige godnat til ungerne.
Så var han ikke med mere.

I løb 2 syntes jeg var et fedt format.
Et skud i bøssen til en kvaltid.
En omgang hvor man kørte for sig selv, som jeg syntes var genialt.
Derefter et løb på 5 omgange.
Vi havde taget 3 AI med og de vandt.
Men vi havde alle en tid som var bedre end dem i kval. ( De kørte på hard)
Med et løb på 5 omgange, så er det muligt at køre 5 løb eller flere på en aften.
En gang kval og 5 omgange.
Så kan vi godt køre med fuld damage for så er det "kun" 5 omgange man sidder over, hvis man smadrer bilen på første omgang.

Og velkommen til Michael.
Det var hyggeligt at snakke med dig.
Håber ikke, at vi har skræmt dig væk.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 28. sep 2016 21:41

Hvem stillede til start kim ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 28. sep 2016 21:49

Det gjorde følgende:

Billede

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

Re: F1 2016

Indlægaf BulletEyeDk » 28. sep 2016 21:50

Fungerer online delen som den skal ? er den moden nok til at lave en sæson over flere baner ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 28. sep 2016 22:00

Jep.
Det kører bare.
Det syntes jeg.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 29. sep 2016 05:22

Fedt at I har haft en god aften og en god oplevelse :)
Simpelthen så ærgerlig over at jeg ikke nåede med. Hehe...

Må jo hellere spørge hvornår næste GP løber af stablen? Og snakker vi Malaysia denne gang?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf dalingo » 29. sep 2016 06:58

Ja selv tak for i aftes.

Selve MP afviklingen kørte rigtigt godt. Ingen problemerne overhovedet hverken med lag eller andre udfald. Det eneste jeg kan komme på var at der var utrolig kort tid til at ændre pit (dæk) strategi inden løbet blev set i gang. Den afbrød bare midt under opsætningen. Lidt mærkeligt.

Selve løbet var lidt langt og ikke megen duel med kun 4 på banen. Jeg prøvede at kæmpe mig igennem på en ét-stopper (soft-hard) og fik faktisk derved lidt duel med Chokofanten inden begge fordæk nåede 100% dækslid.

Jeg er enig i at det "korte" format med superpole og 5 laps kunne være meget interessant. Specielt hvis vi ikke er så mange. Det vil give flere dueller og mere intense løb. Dog har jeg ikke kapacitet til at træne op til flere baner af gangen, så jeg mener at selv om der køres flere små løb skal det holdes på samme bane.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+2

Re: F1 2016

Indlægaf Chokofanten » 29. sep 2016 07:20

BoblereN skrev:Fedt at I har haft en god aften og en god oplevelse :)
Simpelthen så ærgerlig over at jeg ikke nåede med. Hehe...

Må jo hellere spørge hvornår næste GP løber af stablen? Og snakker vi Malaysia denne gang?


Det bestemmer du bare :D
Tidspunktet skal bare flyttes til kl. 21
Så tror jeg dem med børn, har mulighed for at være med.

Jeg ser frem til dit løb.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 29. sep 2016 08:12

Jeg er også tilhænger en bane pr. løbsaften, og generelt længere løb.
Jeg synes det uhyre interessant at kunne drage pit strategier med ind over og måske vinde lidt på det.
Men jeg er også tilhænger af at vi rent faktisk får nogle dueller ud af det, så hvis vi kører for os selv efter 3 omgange er de resterende 27 styk måske lidt småkedelige :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 29. sep 2016 09:12

Jeg har oprettet en separat tråd til et test løb på næste onsdag kl 21.00, alt står for skud så kom gerne med inputs til settings

http://www.xboxlife.dk/forum/viewtopic.php?f=10&t=94084
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: F1 2016

Indlægaf Wizup » 29. sep 2016 10:29

Det var super sjovt :) Jeg er frisk igen næste uge. Jeg skal lige have kørt lidt med de rette settings, så jeg bedre kan holde trit.
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V


Re: F1 2016

Indlægaf ShumwayDK » 3. okt 2016 22:06

Så fik jeg kørt mit andet karriere løb i Bahrain.. :D
Der skal jo afsættes noget tid når det er 45/45/30 træning, fuld kval og 50% løb.
Men det er sgu et fedt spil.

Kval'ede som nummer 6 og sluttede 8'er på trods af en snurretur undervejs.
Lidt urealistisk i en Renault så jeg må nok indstille mig på at gå fra Hard til Expert. :D

Har optaget første omgang og lidt fede dueller, hvis nogen ud over migselv skulle være interesseret. :lol:


EDIT: video fikset af moderator 8)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: F1 2016

Indlægaf BoblereN » 4. okt 2016 21:55

@Lars :) Jeg brugte i hvert fald lige 5 minutter på at se den, replay er sat fantastisk op så det er noget ved at se på!
Så ud som om du havde et begivenhedsrigt løb, flot start og modigt træk lige at gå udenom og dykke ind i første sving... Og fed battle med den force india og manor racer, jeg synes AI'en er fornuftig at køre wheel to wheel med.. Og hvad skete der med den sauber, han skulle da bare have lavet et slingshot på dig sådan som du missede bremsepunktet, i stedet for at køre dig af :) Hehe.
Men ja, det kunne godt se ud som om du godt kunne give den et nyk op af... Det bliver lidt sværere at dykke på samme måde ind i sving.. Jeg overvejer også at få startet min karriere om igen så jeg kan køre uden alle assists fra start, og så endten på den nye master (mellem expert og legend) sværhedsgrad eller legend... Tror det kunne være sjovt at komme lidt ned i feltet at ligge, og rent faktisk skulle køre fremragende for at slå sin holdkammerat!
Ærgeligt du ikke kan være med i morgen
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: F1 2016

Indlægaf ShumwayDK » 5. okt 2016 11:38

Tak for det! :)

Jeg synes AI fungerer rigtigt godt i det her spil. Du kan køre tæt, og du kan tvinge dem til at lave fejl. De reagerer på din tilstedeværelse, og holder ikke bare deres linje som et tilfældet i et andet bilspil jeg kender :)
Den med Sauber'en er dog lidt min egen skyld, selvom det ikke er så tydeligt på replayet. Jeg tror han forsøger at lave slingshot, men jeg begynder faktisk at trække lidt ind i svinget igen, og derfor kontakten.

Og netop det wheel-to-wheel jeg oplevede i det løb, fik mig for alvor hooked på spillet.

Men jeg skal op i sværhedsgrad ingen tvivl om det. Jeg trænede lige lidt på banen i Kina i går, som er næste på kalenderen i karriere delen, og da jeg endeligt lærte banen, som faktisk er mega teknisk, så lå jeg i top 5. Det kan en gul Renault altså ikke. Og ovenikøbet over 2 sek hurtigere end kmag.

Og det er en anden ting jeg synes er fedt. Det gælder ikke nødvendigvis om at vinde (det gør det sikkert hvis man kører for Mercedes), men istedet at opfylde teamets forskellige målsætninger, og slå teamkammeraten.

Er lidt ærgerlig over ikke at kunne deltage i løbet i aften, men der kommer sikkert flere muligheder for det.
Godt løb!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron