Xboxlife forum

Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Spil med fart på

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 9. apr 2016 18:39

Ahh ja det har du vidst ret i...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ATOM-DK » 10. apr 2016 08:19

Novotex skrev:Jeg vil ihvertfald gerne kickes ud, når jeg vælger league menuen prøver den med det samme at finde leaderboard og kan ikke finde noget og så looper den eller bare på den måde ind til jeg slår spillet ihjel, jeg kan ikke engang komme tilbage i menuen.....se evt. mit aktivitetsfeed der ligger video af det.


Det gør mit spil også nu. :(

Jeg tror nok jeg meldte mig til via deres hjemmeside, måske det er årsagen til fejl i Points.
Deres hjemmeside er f***ed up. Kan ikke engang finde ligaen mere.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 10. apr 2016 08:35

Ok, måske vi bare burde lave en helt ny liga, og kalde den første et "forsøg"... til den nye burde folk således melde sig til via xboxen, da det kan tyde på at fejlen sker for dem der meldte sig til via deres hjemme side ??

Om ikke andet er det måske bedre at gøre det nu, fremfor at vente....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 10. apr 2016 08:59

@ATO
Det med at du ikke kan finde liga'en mere, kan det ikke være fordi den valgte platform står til noget andet end xbox one?

Næsten hver gang jeg logger ind på siden, så er jeg ikke medlem af nogen liga. Det er så fordi platformen står til Steam. Når jeg vælger xbox, så virker det igen.

Det hjælper naturligvis ikke på alle de andre problemer der er... Men jeg tænkte bare :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 10. apr 2016 10:41

Har strikket en database og et par sider sammen, så vi fremadrettet bør kunne holde styr på event tider, og samlede point... henover flere sæsoner, hvis nu det viser sig at CodeMasters ikke får styr på deres ligadel...

Billede

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ATOM-DK » 10. apr 2016 13:59

ShumwayDK skrev:@ATO
Det med at du ikke kan finde liga'en mere, kan det ikke være fordi den valgte platform står til noget andet end xbox one?

Næsten hver gang jeg logger ind på siden, så er jeg ikke medlem af nogen liga. Det er så fordi platformen står til Steam. Når jeg vælger xbox, så virker det igen.

Det hjælper naturligvis ikke på alle de andre problemer der er... Men jeg tænkte bare :)


Takker. Det var lige det der var fejlen. =D>
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Renoldo » 10. apr 2016 19:35

Hvornår er der deadline for næste løb?
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 10. apr 2016 19:43

1D 15H 16M 20S :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Renoldo » 10. apr 2016 20:55

Tak.

Jeg har ikke så meget tid på hverdage, men må se om jeg kan nå det i morgen.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BulletEyeDk » 10. apr 2016 22:50

Så er de første 2 tider klokket ind på event 2

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ATOM-DK » 11. apr 2016 07:11

Prøvede flere gang i går at komme ind i leagues, men den kører bare i ring.
Hvis jeg ikke kommer ind i aften, så er jeg ude. ØV!
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 07:31

blodstrup godkendt og Novotex godkendt igen.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 07:37

Er der nogen, der har problemer nu? Jeg vil selvfølgelig især gerne høre fra ATO, Novotex og de nyeste der er kommet med.

Hvis der ikke er problemer nu, så foreslår jeg, at vi fortsætter, men bruger Bullets skema til stillingen.

Hvis der stadig er problemer, foreslår jeg at vi begynder forfra og kalder det opstartsvanskeligheder.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Novotex » 11. apr 2016 08:25

TigerJax007 skrev:Er der nogen, der har problemer nu? Jeg vil selvfølgelig især gerne høre fra ATO, Novotex og de nyeste der er kommet med.

Hvis der ikke er problemer nu, så foreslår jeg, at vi fortsætter, men bruger Bullets skema til stillingen.

Hvis der stadig er problemer, foreslår jeg at vi begynder forfra og kalder det opstartsvanskeligheder.

Jeg har ikke mulighed for at prøve igen før i aften engang.
Novotex
Niveau 4
 
Indlæg: 656
By: Vejle


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 11. apr 2016 09:00

Nu sidder jeg og kigger igen. Novotex står stadig 2 gange på listen når jeg går i Roster Management.
Når jeg så trykker på den nederste af "Novotexerne", og klikker kick - så spørger den om jeg er sikker på, at jeg vil smide ATO ud....

Jeg ved godt det ikke er jeres egen skyld, men der er ingen tvivl om, at det er ATO og Novotex, der laver ged i den. Selv blodstrup, der lige er kommet med i dag figurerer fint og ser ud til at fungere.

Nu sparker jeg begge gange Novotex ud af ligaen, og derved både Novotex og ATO går jeg ud fra. Og så må vi prøve at få jer ind igen og se om det så går bedre.

Jeg vil gerne have ATO ind først og så kontrollere om du står som du skal. Og så bagefter Novotex, som er den, der begge gange har figureret dobbelt.

Hvis det ender med at fungere, så har jeg tænkt mig, at give folk minuspoint for første løb, således at alle igen har 0 point. Derefter lægger jeg Finland ind igen i enden som løb nr. 7. Det tænker jeg umiddelbart er den bedste løsning.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron