Xboxlife forum

Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Spil med fart på

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 24. apr 2016 12:01

Godt kørt Lars.

Jeg havde seriøse problemer i sneen, kunne slet ikke få fornemmelse med bilen. Stage 1+2 var helt hen i sandet.. 3 var nogenlunde og stage 4 tror jeg ikke jeg kunne have kørt bedre :)...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 24. apr 2016 13:53

Tak tak.
Det er sjovt som man kan se forskelligt på det. Jeg synes min stage 1 gik ganske fornuftigt, og jeg sluttede lige over en tiendedel efter dig, og du mener så, at der var plads til forbedring :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 24. apr 2016 14:28

Fedt med en lille liga - det var sjovt.

Jeg er ikke med hver gang de næste par uger, da jeg lige har en tur til Spanien med noget fodboldtur og så videre. Men hvis der er stemning for en sæson mere, så kom endelig med inputs til biler, baner, struktur, tidsintervaller med videre. Så kan vi jo bare få sat den op og gå i gang :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf JohnH » 24. apr 2016 15:31

TigerJax007 skrev:Fedt med en lille liga - det var sjovt.

Jeg er ikke med hver gang de næste par uger, da jeg lige har en tur til Spanien med noget fodboldtur og så videre. Men hvis der er stemning for en sæson mere, så kom endelig med inputs til biler, baner, struktur, tidsintervaller med videre. Så kan vi jo bare få sat den op og gå i gang :-)


Minus snebaner , så er jeg med igen, hader det møg :?

God tur 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Niki Lauda DK » 24. apr 2016 18:03

Nu har jeg ikke nået at køre så meget med indtil videre, men jeg vil alligevel foreslå at rykke en klasse videre og måske egentlig bare fortsætte op igennem på den måde. Så er der ihvertfald mulighed for mange timer mod hinanden uden at det bliver trivielt. Fedt initiativ i øvrigt TigerJax ;)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 24. apr 2016 18:58

Det var super morsomt, og vi skal helt sikkert fortsætte. Noget sjovere at konkurrere mod bekendte end computeren :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Wizup » 24. apr 2016 19:03

Jeg er også super frisk på endnu et event (nåede jo ikke det første :) )
Wizup
Niveau 2
 
Indlæg: 196
By: København V

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf Renoldo » 24. apr 2016 21:49

Godt arbejde med denne liga Tiger, og god tur.

Selvom jeg ikke kunne følge med, så kunne jeg godt være frisk på en tur mere, dog kunne jeg godt tænke mig lidt mere end 3 dage imellem. Det er mest fordi jeg ikke har så meget tid på hverdage.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 24. apr 2016 22:27

Mere Wales, mere Monte Carlo, mere Sverige og også gerne noget sne.
Dog mindre Finland. De elsker grøfter, det gør jeg ikke! :)

Måske en anden klasse selvom jeg er vild med at drøne rundt i den gamle Renault Alpine :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 25. apr 2016 03:44

Jeg kigger alle jeres inputs igennem og forsøger at smække noget lidt lækkert sammen til jer, der nogenlunde tilgodeser lidt af det hele :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 25. apr 2016 12:59

Først og fremmest:

@ SnOwyWolf
@ mortnDK

I er de eneste 2, som stadig ikke figurerer korrekt i ligaen. Det duer ikke. Vi er nødt til at have en fuld sæson, hvor alle er ordentligt tilmeldt ligaen. Jeg har derfor smidt jer ud.

Jeg vil foreslå jer, at I følger ATO's vejledning til at løse problemet. Denne fremgangsmåde hjalp ham og andre, til trods for, at han før det havde utallige fejlslagne forsøg.

Jeg var inde og unlinke min XBOX konto. Skifte Adgangskode til Dirt siden og linke til XBOX igen. Skal jeg prøve at melde mig ind i den rigtige liga igen?
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 25. apr 2016 13:49

SÆSON 2 ER KLAR TIL AT STARTE !!! :mrgreen: :D =D>

Jeg har taget de inputs der var kommet og blandet dem sammen og forsøgt at tilgodese dem alle i mindre eller højere grad. Kort sagt ønskede folk, at vi rykkede til en ny klasse og havde større interval mellem runderne. Der blev specifikt ønsket mere Wales, Monaco og Sverige, men også ønsket minus snebaner, hvilket betyder minus Sverige. Der blev desuden ønsket minus Finland. Jeg har forsøgt at balancere tingene så der er mere af noget og mindre af noget andet, imens noget er helt udeladt.

Følgende er blevet resultatet:

- Der køres fra på onsdag den 27/4 kl. 12.00, hvor event 1 åbner.
- Der køres med 5 dage pr. event for at tilgodese dem med et stramt skema.
- Klassen er ændret til 1970'erne.
- Fortsat 4 stages pr. event.
- Der udvides til 8 events, hvilket giver mulighed for flere ture på nogle locations, ligesom Finland er helt udeladt.
- Sæson 2 slutter den 6/6 kl. 12.00.

Løb nr. 1 bliver en tur til Monaco, hvor temaet bliver tørvejr, men måske med lidt skyer og tåge.

Løb nr. 2 bliver en tur til Grækenland, hvor en hel døgncyklus vil blive oplevet.

Løb nr. 3 bliver en tur til Wales, hvor temaet bliver regn og skyer.

Løb nr. 4 bliver en tur til Tyskland, hvor der vil være ok vejr, men med en smule regn.

Løb nr. 5 bliver en tur til Sverige, og bliver sæsonens korteste løb, idet alle 4 stages er korte.

Løb nr. 6 bliver en tur tilbage til Monaco, hvor løbet denne gang vil være præget af både sne og regn.

Løb nr. 7 bliver en tur tilbage til Wales, hvor det vil være tørt, men skyet.

Løb nr. 8 bliver den store finale. Her køres sæsonens længste løb med 4 lange stages. Desuden bliver det en blandet pose bolsjer, som vil byde på fire forskellige lande (Grækenland, Tyskland, Monaco, Wales) samt flere forskellige tider på døgnet og vejrforhold blandet sammen i en stor, lækker sæsonafslutningsgryde.
:lol:
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+5

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf ShumwayDK » 25. apr 2016 13:56

Lyder helt fantastisk!!!

Dog synes jeg at vente en hel måned med at skyde det igang, måske er lidt i overkanten :lol:
Tænker at du mener 27/4
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf BoblereN » 25. apr 2016 14:02

Pisse fedt. Så er jeg tvunget ud i at prøve kræfter med rwd :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Xboxlife Rally Liga - DiRT Rally

Indlægaf TigerJax007 » 25. apr 2016 14:38

ShumwayDK skrev:Lyder helt fantastisk!!!

Dog synes jeg at vente en hel måned med at skyde det igang, måske er lidt i overkanten :lol:
Tænker at du mener 27/4


Haha. Hermed rettet :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster