Xboxlife forum

Forza Horizon 3 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf DK Vendetta » 12. sep 2016 22:48

Så er det prøvet.. Grafisk rigtig flot, men intet nyt under solen, så afsted det røg igen. ;)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299

+2

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 13. sep 2016 17:48

Er det kun min demo som er blevet nulstillet ?
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf JohnH » 13. sep 2016 17:52

Rasbred skrev:Er det kun min demo som er blevet nulstillet ?


Nix også min og efter hvad jeg kan se også alle andres....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 13. sep 2016 18:04

Ville ønske at jeg havde tid til at prøve det i dag :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. sep 2016 19:37

Jeg er skeptisk fordi jeg blev så skuffet over FM6, men må sige at det faktisk er meget sjovt med controller. Nu prøver jeg lige en tur med rat og pedaler. Mine settings giver +95% CR bonus.

Edit: Simulationsstyring fungerer åbenbart ikke for mig i Forza generelt :) - men det er et festligt spil må man sige.
Senest rettet af Niki Lauda DK 13. sep 2016 19:56, rettet i alt 1 gang.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 13. sep 2016 19:54

Har prøvet det ca. 15-20 minutter.... en skam man ikke kan skippe de låste kørsler i starten, det siger mig slet intet, jeg vil bare cruise lidt rundt ;)

Er det mig eller kan man ikke slukke helt for musikken ? - det kunne man ellers i de tidligere, jeg vil helst høre motorstøjen, he he...

De har virkelig poleret grafikken, det bliver ikke meget bedre... jeg er dog i tvivl om det bliver et køb for mit vedkommende, er åbenbart ikke så meget til bil arcade spil, som ellers tidligere...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf mortnDK » 13. sep 2016 19:58

BulletEyeDk skrev:Er det mig eller kan man ikke slukke helt for musikken ? - det kunne man ellers i de tidligere, jeg vil helst høre motorstøjen, he he...


Jo når først du har valgt hvilke radio stationer du vil have på din festival kan du slå radio fra :)
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. sep 2016 20:13

Billede

:D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 13. sep 2016 20:14

fed nr.plade ;)

og lækkert setup som vanligt fra dig
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Niki Lauda DK » 13. sep 2016 20:41

Ja nr. Pladen lå lige til højrebenet hehe. Dit eget setup er også mega fedt bullet !!!

Jeg har nulret en del med ffb settings og sværhedsgrader mm. Her til aften og de har sgu oppet sig inde hos Turn10. Hvis man sætter styring på normal istedet for simulation, indstiller steering deadzone outside til ca. 80, slår damage fra og alt hjælpehalløjet fra, så er det faktisk ikke helt tosset med rat. Der er plads til leg men man bliver også straffet for overmod. Ret god balance, selvfølgelig med arkadepræget gameplay.

Jeg kører i M4 og har ffb og vibration på 60.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf CvKM » 14. sep 2016 10:28

Jeg kan oplyse, at hvis man bestiller dette spil i GameStop, så kan man også bestille Ultimative Edition der, hvis ikke I allerede vidste det. Den koster 799kr,- ligesom på den digitale markedsplads, og ja man får den også d. 23. September som ved den digitale version. :-) Den normale version er selvfølgelig også tilgængelig. Ved begge tilfælde får man en modelbil med, i scala 1:43 af mærket Bburago og det er bilen fra frontcoveret. Jeg har selv massere af modelbiler i denne størrelse fra dette mærke, og de er udmærket kvalitet hvis man bare vil have noget at fremvise derhjemme, uden at det skal være über kvalitet. :-)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Benja190782 » 14. sep 2016 13:43

Nu har jeg ejet og spillet samtlige Forza-spil, lige siden den aller første Xbox, kom på markedet - og jeg må indrømme at jeg ikke bliver grebet af det, på samme måde som før.
Jo FH3 er skam rigtig flot, men der er ikke noget banebrydende nyt, som får mig til at betale 500 kr. når jeg har FH2.

Det er lidt ligesom følelsen med FIFA 17 kontra FIFA 16.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 16. sep 2016 18:51

Nu har jeg spillet demoen hver dag siden den er udkommet. Og for satan jeg glæder mig til den 23 sep.....!!!

Det er så fedt kan ikke få armene ned.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+4

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 18. sep 2016 20:43

Hvis nogen har en extra kode til warthog så skriv endelig en besked :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf JohnH » 18. sep 2016 21:01

Rasbred skrev:Hvis nogen har en extra kode til warthog så skriv endelig en besked :)


Ser ud til at man skal have spillet Halo for at få koden tilsendt :
Microsoft is now sending out codes to unlock the iconic Halo Warthog truck in Forza Horizon 3. If you played Halo: The Master Chief Collection or Halo 5: Guardians, you should receive a code.

Ellers er der mulighed i Oktober, der kommer de til at køre noget event i spillet , hvor man kan vinde den ... jeg vil også have den bil, den er for fed 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron