Xboxlife forum

Forza Horizon 3 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Skillfulsheep » 21. okt 2016 16:12

Rasbred skrev:
Skillfulsheep skrev:Billede

Så fik jeg min første førsteplads på leaderboard :) Forhåbentligt kommer der snart flere.



Billedet virker ikke her :(


Tak for informationen. Skal ikke kunne sige, hvorfor det ikke virker - på min er billedet der. Fik bare førstepladsen på Switchback Lakes Speedzone igår aftes og tænkte, at jeg ville dele det med jer andre :D
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 29. okt 2016 14:35

Husk haloen bilen i weekenden.

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+3

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 29. okt 2016 21:02

Så er der mulighed for at få 8 gratis biler over de næste 7 uger.

Recreation Series
The ForzaRC Season 2 Recreation Series is comprised of seven weeks of competitive play in Forza Horizon 3 beginning on October 28. Registered and eligible players can win prizes by setting a time in each week’s unique ForzaRC Recreation Rivals Event, which will be found in the “Monthly Rivals” channel in Forza Horizon 3. Prizes will be awarded to eligible players based on their performance in each week’s Recreation events. In addition, all players will have a chance to earn a special edition car in Forza Horizon 3 just for taking part each week, as well as another bonus car in Forza Horizon 3 for setting a time in all seven events.

Season 2 Recreation Series Weekly Schedule
Each week’s Rivals event will begin at 8 a.m. Pacific on the start day and shut down at 11:59 Pacific on the end day. Here’s a look at each week of Season 2 of the Recreation Series:

Week 1 (October 28 – 31)
Recreation Series Week 1 Rivals Event (1986 Audi #2 Audi Sport Quattro S1 on Mill Cross Country Circuit. Conditions: Morning, fog)

Week 2 (October 30 – November 6)
Recreation Series Week 2 Rivals Event (2013 Audi RS 4 Avant on East Bridge Scramble. Conditions: Evening, clear)

Week 3 (November 6 – 13)
Recreation Series Week 3 Rivals Event (2015 Audi TTS Coupé. Conditions: Afternoon, clear)

Week 4 (November 13 – 20)
Recreation Series Week 4 Rivals Event (2011 Audi RS 3 Sportback on East Suburbs Circuit. Conditions: Morning, clear)

Week 5 (November 20 – 27)
Recreation Series Week 5 Rivals Event (2011 Audi RS 5 Couple on Rainforest Circuit. Conditions: Evening, clear)

Week 6 (November 27 – December 4)
Recreation Series Week 6 Rivals Event (1983 Audi Sport quattro on Redstone Mine Scramble. Conditions: Night, light rain)

Week 7 (December 4 – 11)
Recreation Series Week 7 Rivals Event (2016 Audi R8 V10 Plus on East Suburbs Circuit. Conditions: Morning, light rain)

Recreation Series Prizes
Registered and eligible players in the ForzaRC Season 2 Recreation Series will have a chance to win cash prizes, depending on their performance on the weekly Recreation Series Rivals event leaderboard. Here’s a look at how the prizing breaks down.

For each weekly Recreation Rivals event, we’ll be gifting prizes to the top registered and eligible players on the leaderboard:

1st/2nd Place – Playseat Forza Motorsport Racing Chair
3rd/4th Place – Logitech G Wheel
5th/10th Place – Forza Horizon 3 Car Pass
11th/25th Place – Forza Racing Championship Swag Item

In addition, players who set a time on the leaderboard will be eligible to win a special car in Forza Horizon 3. Here’s the list of cars available per week:

Week 1 – 2017 Ford GT Horizon Edition
Week 2 – 2554 AMG Transport Dynamics M12S Warthog CST
Week 3 – 2016 Jaguar F-TYPE Project 7 Horizon Edition
Week 4 – 2015 Ford #17 Xbox Racing Ford Falcon FG X
Week 5 – 1994 Nissan Silvia K’s
Week 6 – 2012 Nissan GT-R Black Edition Horizon Edition
Week 7 – 2014 Bentley #7 M-Sport Bentley Continental GT3

Set a time in all seven weekly events – 1977 Aston Martin V8 Vantage w/custom Forza Racing Championship livery.

To be eligible to win physical prizes in the Recreation Series Cups, players must be registered. For more details on eligibility requirements and registration, see the official ForzaRCSeason 2 Recreation Series rules.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. okt 2016 21:06

Husk også at komme ind i vores Xboxlife klub (tag: XBDK) - der er efterhånden over 100 med :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 29. okt 2016 21:52

Morten Skou skrev:Husk også at komme ind i vores Xboxlife klub (tag: XBDK) - der er efterhånden over 100 med :D


Der er 132 pt :mrgreen:

Jeg vil sørge for de næste 7 uger at poste inde i klubben omkring rivals event for at få gratis biler. Og poste nye Forzathons når de kommer.

Så får man en lille reminder omkring gratis biler man kan få i spillet =D>
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 29. okt 2016 22:03

God ide og fedt :D

Det kunne altså også være sjovt at finde en aften at køre nogle ræs hvor der var en masse med herinde fra.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf JohnH » 1. nov 2016 17:53

Så er der en ny bilpakke

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 1. nov 2016 19:53

Fesen pack desværre synes jeg. Er næsten alle sammen biler vi har i forvejen :(

Dog husk der er nyt barn find osse :P
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf famulor » 1. nov 2016 20:45

Billede


Snow is coming ;)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 1. nov 2016 21:03

Sne i forza

Billede


Ekspansion pass købt :mrgreen: husk der er rabat på expansion pass hvis man har købt Ultimate edition =D>
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 3. nov 2016 15:02

Har også købt det expansion pass. Den barn der ligger i den nye bilpakke er rimelig nem at finde.

Husk der er Forzathon igen imorgen.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 5. nov 2016 09:54

Husk forzathon i weekenden her.

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 5. nov 2016 11:45

mangler lige den Infected, så er jeg færdig.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 5. nov 2016 12:03

KlumpeStumpen skrev:mangler lige den Infected, så er jeg færdig.


Jeg troede den ville blive svær :P men tog bare en Small bane også 1 minut :) så klarede jeg den i første hug :mrgreen:

HE Raptor til mig :P
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 5. nov 2016 12:50

Jeg var i en session igår, men det var med 8 andre og forsøgte ellers at gemme mig og det holdt næsten.

Så skal lige se om det kan lykkedes for mig senere idag. De andre med flag fik jeg i et hug.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 43 gæster

cron