Xboxlife forum

Forza Horizon 3 Tråden

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Rasbred » 25. sep 2016 19:53

Morten Skou skrev:
Rasbred skrev:Jeg har fået 15+ biler og 2 horizon edition biler

Plus 100000 3-4 gange.

Så nej bestemt ikke dårlige spins her :) er level 88 og har nok købt 20+ spins udover de 88 level spins.


En enkelt gang har jeg fået den bil som spinnet promoverede, ellers er det mest småting... dog også en del penge faktisk.

Hvordan pokker kan man købe spins?


Man skal købe den skill som hedder "spin it again"

De koster 50 kilo og VIP dobbelt spin virker ikke.

Ellers er der massere af spins i skill shop ved instant rewards. Skill point er sygt nemme at få med skill-Songs også gange 12. Man kan nemt få flere millioner i skill score
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf JohnH » 26. sep 2016 13:12

Jeg har spillet FH3 hele weekenden... det spil er altså bare så FEDT! Jeg synes det er imponerende de kan presse sådan en flot grafik ud af den lille Xbox, og det hele kører bare så godt =D>
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 26. sep 2016 13:28

JohnH skrev:Jeg har spillet FH3 hele weekenden... det spil er altså bare så FEDT! Jeg synes det er imponerende de kan presse sådan en flot grafik ud af den lille Xbox, og det hele kører bare så godt =D>


Enig... Co-op var også ret nice :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf JohnH » 26. sep 2016 13:37

Morten Skou skrev:
JohnH skrev:Jeg har spillet FH3 hele weekenden... det spil er altså bare så FEDT! Jeg synes det er imponerende de kan presse sådan en flot grafik ud af den lille Xbox, og det hele kører bare så godt =D>


Enig... Co-op var også ret nice :D


Nåh ja, det er også rigtigt godt, virkede bare hvergang og en god måde at tjene point/penge på, at joine en andens co-op spil og hjælpe med løb.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf CvKM » 26. sep 2016 15:48

Jeg er også helt vild med spillet! Men synes godt nok, at det er svært at få tre stjerner i drift, speedzones og speedtraps. :shock: Jeg tror bare, at jeg holder mig til at køre løb/championships! :lol:
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf famulor » 26. sep 2016 22:29

Laver i altid jeres egne blueprints til løb som i så kører eller vælger i bare et af dem der er?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 27. sep 2016 06:15

Er jeg den eneste der ikke helt kan vænne mig til at køre i modsatte side haha.

Min hjerne siger hele tiden at jeg skal køre i højre side og så smask crash.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf wMikkel » 27. sep 2016 07:24

KlumpeStumpen skrev:Er jeg den eneste der ikke helt kan vænne mig til at køre i modsatte side haha.

Min hjerne siger hele tiden at jeg skal køre i højre side og så smask crash.


Haha! Jeg er selv lige vendt hjem fra en måned i Australien hvor jeg havde lejet en bil, jeg har svært ved at vænne med til at køre i højre side :lol:
wMikkel
Niveau 3
 
Indlæg: 274
By: København

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Renoldo » 27. sep 2016 14:07

KlumpeStumpen skrev:Er jeg den eneste der ikke helt kan vænne mig til at køre i modsatte side haha.

Min hjerne siger hele tiden at jeg skal køre i højre side og så smask crash.


Nej, jeg vil også hele tiden over i den rigtige side.

Første gang jeg mødte en modkørende smadrede jeg ind i den, og tænkte idioten kører i den forkerte side....
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+1

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 27. sep 2016 17:10

Godt, så er det ikke bare mig, frygter for hvordan jeg ville køre IRL de steder hvor de ikke køre sådan UK iblandt haha.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf JohnH » 27. sep 2016 19:19

Her er et par videoer der viser de biler der kan få bodykit på og de muskel biler der kan få kompressor på.



JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf mortnDK » 29. sep 2016 21:46

Goliath løbet som låses op ved at opgradere Byron Bay til level 5 er vildt. Det er en ring uden om hele mappet, en omgang tager +10 minutter. Kørte lige 5 omgange i dag, resultatet:

Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+3

Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf famulor » 30. sep 2016 07:08

Yeah det var været et kendt exp grind længe. Det er derfor der er en del der er level +300 allerede
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf Morten Skou » 2. okt 2016 16:06

Er der andre som har oplevet, at køre ned imod et af de der skilte man skal smadre, hvor en af de AI-styrede biler så smadrer skiltet og det ikke kommer igen? Det er stadig markeret på kortet som om at jeg ikke har det, men skiltet er væk.

Rimelig nederen, hvis jeg ikke kan få achievementen med skiltene pga. det.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 3 Tråden

Indlægaf JohnH » 2. okt 2016 16:30

Morten Skou skrev:Er der andre som har oplevet, at køre ned imod et af de der skilte man skal smadre, hvor en af de AI-styrede biler så smadrer skiltet og det ikke kommer igen? Det er stadig markeret på kortet som om at jeg ikke har det, men skiltet er væk.

Rimelig nederen, hvis jeg ikke kan få achievementen med skiltene pga. det.


Jeg har prøvet det med et XP skilt, da jeg ko tilbage næste gang var det helt og jeg kunne tage det.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron