Xboxlife forum

Overvejer køb af buttkicker

Spil med fart på

Overvejer køb af buttkicker

Indlægaf Nygaard » 25. jan 2016 21:53

Jeg er ved at bygge mig et "cockpit" og overvejer lidt at anskaffe mig en Buttkicker Gamer 2 til at montere under mit sæde. Har læst et det skulle være ret fedt til sim racing.

Nogen der har erfaringer med den?

Er der kun en enkelt dansk forretning der sælger den? Har fundet den udbudt til 2200, hvilket måske er liige i overkanten af hvad jeg vil ofre. Havde håbet på at kunne finde en brugt til en 12-1300 kroner.
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: Overvejer køb af buttkicker

Indlægaf normann » 16. jan 2017 21:27

Skal den køre over en forstærker eller hvordan
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Overvejer køb af buttkicker

Indlægaf BoblereN » 17. jan 2017 09:12

Spændende topic. Jeg følger lige med da det er en ukendt verden for mig.
Tanken om en buttkicker har dog strejfet mig tidligere... Søgte lidt på det men endte på en side med trommeudstyr. :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Overvejer køb af buttkicker

Indlægaf Renoldo » 17. jan 2017 11:41

Jeg har ingen erfaringer med buttkicker, så jeg ved ikke om der er forskel på, om den er til film eller spil. Men jeg mener, at jeg for nylig, har set en brugt til salg på recordere.dk.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Overvejer køb af buttkicker

Indlægaf normann » 17. jan 2017 11:48

Jeg engang lavet en af en højtaler og sat under stolen ungerne sad på når de spillede ,det vakte ikke den store opstandelse .så den blev lagt på værkstedet.de forstår ikke at værdsætte det hårde arbejde de unger
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Overvejer køb af buttkicker

Indlægaf Niki Lauda DK » 17. jan 2017 14:05

Buttkicker kan ikke levere gamer2. Alt er udsolgt worldwide. Hvis en netbutik påstår andet er det kun for at sætte bestillingen i restordre og håbe på at produktionen af næste hold buttkickere snart er ovre. På twitter har buttkicker af flere omgange udskudt datoen. Bare lige til info ;-)

Gamer 2 er plug and play og passer til alt med en stereo lydudgang, hvorimod andre buttkickere skal forbindes via en forstærker og kobles sammen med forskellige ledninger der skal bestilles ekstra. Det er derfor den er så populær.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2


Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron