Xboxlife forum

Assetto Corsa

Spil med fart på

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 21. jan 2017 20:27

Kunos Simulazioni blev igår opkøbt af Digital Bros Group, men beholder dog de samme ansatte - det betyder blot at de får endnu flere penge til at udvikle denne fantastiske racing simulator. Så altså en kanon god nyhed for os. ;)

Mht. Private Lobbies, så arbejder de på at få det klart sammen med Porsche Pack #3 i næste måned.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 22. jan 2017 21:07

Jeg sad i dag og justerede på min FFB opsætning i Assetto Corsa - pludselig var den der bare! :D

Jeg kunne nu MEGET nemmere holde et drift igennem svingende, selv med en bil der ikke var lavet noget setup på.

Til alle jer med Season Pass - prøv lige denne FFB opsætning i en Toyota Supra (Drift) på banen "Vallenlunga Club".
(til jer uden Season Pass, så nap en BMW E92 Drift bil, da den er let at håndtere)

Jeg plejer at kører med "Slip FFB" på 0, fordi rattet ryster voldsomt allerede ved 20-25 procent. Jeg fandt dog et sweetspot, som var "8" og tilføjede lidt mere Road og Kerb FFB.
Grunden til at jeg tester min FFB i en drift bil er ganske enkelt fordi, at jeg får det bedste resultat af informationer om hvorvidt bilen er kontrollerbar eller ej. Dette overføres jo så direkte, når jeg sætter mig ind i en god gammel Porsche 911 på Nordschleife og bare nyder turen, som var det en rigtig trackday. :D

@Brian - denne opsætning er i øvrigt noget tungere end min gamle, selvom min FFB styrke stadig er på 23.

Prøv det gerne af og kom evt. med feedback også.

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Assetto Corsa

Indlægaf normann » 22. jan 2017 22:33

Det må jeg prøve jeg har kun skruet ned for feed'en
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 23. jan 2017 11:25

Jeg har lige bestilt ny blæser der kan levere 50 m3/h.. så må jeg se om jeg kan få plads til den inde i basen.. derefter skal ffb justeres op på 100 og så må vi se om den bukker under for presset
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 23. jan 2017 13:20

Ja gør endelig det, Teddy! -og meld gerne tilbage om du syntes der er noget der skal justeres.

@Brian: står din FFB på 75% (standard) inde i menuen på dit Thrustmaster kontrolpanel, når du opdatere firmware via din PC? Eller har du også sat den op på 100%?

Min står på de 75% i kontrolpanelet og på 23% i Assetto Corsa, og jeg har masser af modstand, uden at min blæser begynder at kører den første times tid.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 23. jan 2017 15:19

Det står på 75 i thrustmaster på pcen.. og ca. 50 i assetto corsa... jeg har tvunget min køler til at køre konstant uanset temperatur.. for at holde den så langt nede som muligt
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf normann » 23. jan 2017 15:30

Det kunne også være støv omkring motoren der gør at den bliver for varm eller kølepladen ikke sidder rigtigt
Men det er ikke til se før basen er skildt ad pøj pøj med det
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Assetto Corsa

Indlægaf normann » 23. jan 2017 17:22

nu har jeg lige prøvet de dettings det er sikkert meget godt til drift men til ræs er det lige slapt nok efter min smag
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 23. jan 2017 17:26

Jeg skal i hvert fald nok tage billeder og smide lidt tekst ved, i tilfælde af at andre skulle blive inspireret eller det viser sig der gemmer sig en ordentlig gang møj derinde :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 28. jan 2017 00:08

Så er private lobbies lige om hjørnet:

COMMUNITY BLOG - "Today, we want to give our console community a short but sweet update on private lobbies, Porsche Pack Vol 3 DLC and upcoming Special Events…

PRIVATE LOBBIES
Firstly, we want to thank our console players for their continued patience regarding private lobbies. We get asked almost every day when they’re likely to land on console and be rest assured, our team have been working incredibly hard to make them happen. It’s not an easy task for the developers but today, we’re happy to announce that private lobbies are heading into QA next week, so watch this space… The finish line is in sight!

PORSCHE PACK VOL. 3 DLC
The Porsche Pack Vol. 3 DLC is coming! We’re heading into submission next week so hopefully we’ll have a release date to share with you guys soon, as well as more info on what to expect in v 1.12."
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 28. jan 2017 11:26

Kommer der ikke en 911 GT3 CUP bil i Vol. 3 pakken? Så vil jeg da gerne tale for at vi skal prøve et løb i den vogn :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 14. feb 2017 20:33

Uhmm.. Nogen der er klar på et løb i den her når private lobbies bliver en realitet??
Billede
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Chokofanten » 15. feb 2017 09:55

BoblereN skrev:Uhmm.. Nogen der er klar på et løb i den her når private lobbies bliver en realitet??
Billede


Jeg er klar.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Assetto Corsa

Indlægaf Chokofanten » 24. mar 2017 18:09

Så er der sakset lidt. :)

Private Lobbies are Coming to Assetto Corsa Console Versions This April



Console players used to the current online portion of Assetto Corsa will be delighted to hear that private lobbies are finally on their way to improve the gaming experience. The news comes on the back of the recent update to the PC version, which brought three new cars and other updates yesterday.

The console update containing the private lobbies will be heading into the submission processes at Sony and Microsoft by the end of this month. Provided there are no issues, players will be able to enjoy the new feature, as well as the Audi S1 and Highlands circuit, by April’s end.

Private lobbies will allow room hosts to have a complete control over exactly which people enter a room, eliminating the risk of dealing with random players. Xbox One and PlayStation 4 versions of the game were released back in August 2016 (read our review here), but didn’t offer private lobbies.

For dedicated players, there were workarounds: you can find the details of one method here. Nonetheless this should be a welcome addition to the AC community, allowing players to easily set up custom races with friends.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 25. mar 2017 06:30

Lad os nu se om det lykkes at få den ud inden udgangen af April :) Jeg mindes der har været flere "Happy announcements" at nu kommer private lobbies til konsollerne, vel helt tilbage til november?? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron