Xboxlife forum

Assetto Corsa

Spil med fart på

Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 11. jan 2017 21:27

Så virker det nye DLC med Season Pass - Red Pack og Porsche Pack 2 er klar.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 12. jan 2017 11:05

Det er drøn lækkert!
Jeg har leget lidt i F1 raceren og fik lige bikset lidt sammen :)

Lidt træning på Spa


Online løb på Red Bull Ring... Ved ikke helt hvorfor jeg mister den, ved ikke om jeg mister modvinden på vingerne og derfor overstyrer..



og så lige en lækker gt3 ferrari
Billede
Senest rettet af BoblereN 12. jan 2017 12:20, rettet i alt 1 gang.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 12. jan 2017 11:15

Benja190782 skrev:Her er min FFB opsætning til Assetto Corsa. Mit TX rat står helt standard, altså på "75% overall forces", når jeg tilslutter det min computer for at kalibrere rattet - og er selvfølgelig opdateret med nyeste firmware.

Denne opsætning i Assetto Corsa giver mig den bedste føling og feedback:

Billede


Jeg bliver ved med at bøvle med at rattets interne software pga. temperaturen skruer ned for styrken på mit rat og det er simpelthen ikke til at køre med... Jeg mister fuldstændig al følelse med hvad der sker efter nogle omgange, så nu har jeg prøvet at køre en motorkalibrering og prøvede at justere overall forces på pc'en ned til 75%... den stod på 100% tidligere.. og så har jeg prøvet at justere assetto corsa efter ovenstående.. jo jeg kan mærke til rysten i rattet og mærke force feedbacken, men ikke i nogen grad til at jeg føler grebet med vejen.. Så nu vil jeg prøve stødt at justere op indtil jeg synes det føles godt og så forhåbentlig have den så lav som mulig, for at undgå unødig varmeudvikling..
Jeg overvejer sågar at skille basen ad og bygge en bedre køling ind i basen til motoren så jeg kan få lortet op på 100% :D

Edit: I forlængelse heraf har jeg nu taget en beslutning og vil udskifte den interne blæser til motoren. Tager nogle billeder når jeg gør det, så hvis andre skulle få samme idé kan drage lidt fordel af det.. Jeg har læst lidt på isrtv forum, hvor andre også har "moddet" deres base fordi de har haft udfald i FFB'en pga. temperatur.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf normann » 12. jan 2017 18:26

Du kunne også skrue lidt ned for forcen på rattet, så er det ikke sikkert du får problemet
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 13. jan 2017 10:40

normann skrev:Du kunne også skrue lidt ned for forcen på rattet, så er det ikke sikkert du får problemet


Men opnår jeg så ikke mindre styrke, som er det modsatte af hvad jeg gerne vil have? :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Assetto Corsa

Indlægaf Chokofanten » 13. jan 2017 16:44

Hvis man er lidt interesseret, så er der et gt3 løb 24 timer i Dubai lige nu.
Med ikke mindre en 90 deltagere.

https://youtu.be/MIPqEx7ubqE

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Assetto Corsa

Indlægaf normann » 13. jan 2017 19:27

Jo det gør, men rattet er nok bare ikke bedre desværre, har selv det samme problem og har bare skruet 10-15 % ned
Så går det, så jeg ligger på omkring 60 til 70. I styrke i asetto.
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Assetto Corsa

Indlægaf Benja190782 » 13. jan 2017 19:36

Hvis nogle af jer nogensinde skulle komme til Frederikshavn, så er i meget velkommen til at prøve mit rat, så vi kan få en snak om det FFB.

Jeg kan simpelthen ikke forstå, at i vil have det så stramt, som i giver udtryk for.
Der er bare det ved det, at sådan en kraft er umulig at beskrive for andre.

Jeg kunne altså virkelig godt tænke mig, at prøve dit rat, Brian! :)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Assetto Corsa

Indlægaf BoblereN » 13. jan 2017 22:04

Det skal være så det gør lidt ondt i armerne efter at løb :D hehe.. kommer desværre ikke så tit i frederikshavn... men ja, det kunne være sjovt at prøve... Ivan og jeg har samme tx base, og efter min overbevisning yder de samme styrke.. Jeg har kørt med dem begge med samme indstillinger :) min tx base har været byttet under reklamation og styrken har på de to baser også været for mit vedkommende identisk.. men det er sku svært at sige, jeg har også hørt at de har optimeret kølingen undervejs.. så hvem ved.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Assetto Corsa

Indlægaf normann » 13. jan 2017 22:05

Jeg synes også det stadig er lidt for stramt men har ikke fået taget mig sammen til rode med det,men 100% er alt for meget efter min mening .Ellers er det et rigtig godt køre spil, lyden mangler dog lidt og for få baner men det er klasser bedre i fysikken end pc cars, man kan virklig når dækkene slipper
Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Assetto Corsa

Indlægaf normann » 19. jan 2017 21:08

Er der nogen der har været ude for at bilen pludselig er gået i stå uden nogen forklaring ,som den er løbet tør for benzin og nej der var bezin på
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Assetto Corsa

Indlægaf JohnH » 19. jan 2017 21:10

...
Senest rettet af JohnH 21. jan 2017 20:33, rettet i alt 1 gang.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Assetto Corsa

Indlægaf Chokofanten » 19. jan 2017 21:11

normann skrev:Er der nogen der har været ude for at bilen pludselig er gået i stå uden nogen forklaring ,som den er løbet tør for benzin og nej der var bezin på


Nej, men jeg er løbet tør i et online løb hvor jeg lå nr. 2, da jeg på vej ned af den sidste langside på Monza løb tør for benzin.
Så blev jeg sidst.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Assetto Corsa

Indlægaf normann » 19. jan 2017 22:34

Jeg kørte 2 online løb på monza i samme bil , i det andet løb gik den ud på anden sidste omgang nå sådan kan det gå
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Assetto Corsa

Indlægaf normann » 19. jan 2017 22:39

Nogen der har hørt hvornår der kommer privat lobby's
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 3 gæster

cron