Xboxlife forum

DiRT Rally tråden!

Spil med fart på

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. apr 2016 17:09

Jeg startede ud med en natbane og inden jeg nåede 15% af distancen var begge forlygter og lygtebommen på kølerhjelmen smadret fuldstændigt. Så der blev kørt i mørke med fuldmånen som eneste lyskilde, hjulpet lidt på vej af varevogne og andet godt med tændte forlygte parkeret der hvor man ikke skulle dreje fra. Men de blev sgu ramt alligevel med fuld smadder :lol: - Jeg nåede helt i målt på heldigste vis med kun en enkelt fungerende baglygte og nærmest alt andet totalt smadret på bilen :)

Næste run blev afsluttet med en achievement der hed noget i retning med terminal damage, hvilket kom sig af en flyvetur ind igennem en masse nåletræer og en bil jeg aldrig så igen :x

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Benja190782 » 5. apr 2016 17:26

BulletEyeDk skrev:Har også lige rullet de første to runder i grækenland i min starterbil og bare med controlleren sat til... det tegner til at være præcist så fedt som man havde gået og håbet på =D>

Det er svært og ganske nådesløst at lave fejl, men sådan skal det være... fik henholdsvis en 7'er og en 6' plads i mine to første løb, he he... og en ret smadret bil, der nok koster en formue i reparationer :mrgreen:


En 7 og 6 plads, siger du - er det i karriere delen?
Hvilket niveau var AI'en på?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Nygaard » 5. apr 2016 18:05

Niki Lauda DK skrev:Har lige prøvet to baner med controller og en unge på skødet :-) . Grafikken er ikke overdreven fantastisk, men det glider rigtig lækkert og fungerer godt.


Jeg er lidt spændt på grafikken. Jeg syntes generelt at førsteindtrykket skuffer i bilspil for mit vedkommende, det gjorde sig i hvert fald gældende for både Forza 6 og Project Cars. Begge titler syntes jeg ser helt fantastiske ud efter lidt tid med dem. Jeg har en slem tendens til at sidde og nærstudere og fluekneppe detaljer i omgivelserne på de første par runder, her syntes jeg de færreste bilspil imponerer. Når først det hele kører i et anstændigt tempo, og vejr og lys effekter mv. begynder at vælte ind over skærmen mv., får jeg som regel et helt andet indtryk :)
Nygaard
Niveau 6
 
Indlæg: 1944

+1

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf BulletEyeDk » 5. apr 2016 18:43

Benja190782 skrev:
BulletEyeDk skrev:Har også lige rullet de første to runder i grækenland i min starterbil og bare med controlleren sat til... det tegner til at være præcist så fedt som man havde gået og håbet på =D>

Det er svært og ganske nådesløst at lave fejl, men sådan skal det være... fik henholdsvis en 7'er og en 6' plads i mine to første løb, he he... og en ret smadret bil, der nok koster en formue i reparationer :mrgreen:


En 7 og 6 plads, siger du - er det i karriere delen?
Hvilket niveau var AI'en på?


Ja det er de første løb i karrieren... jeg aner ikke hvad niveau AI er på, det syntes jeg ikke man kan se... dog bliver man forud for sin karriere bedt om at justere diverse hjælpemidler osv... kan være det er med til at finde AI niveauet ?

Og de 2 løb var kun 2 "stages" af en total racelængde
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Benja190782 » 5. apr 2016 19:48

BulletEyeDk skrev:Ja det er de første løb i karrieren... jeg aner ikke hvad niveau AI er på, det syntes jeg ikke man kan se... dog bliver man forud for sin karriere bedt om at justere diverse hjælpemidler osv... kan være det er med til at finde AI niveauet ?

Og de 2 løb var kun 2 "stages" af en total racelængde


Okay, der skulle være forskellige niveau'er for AI'en, som man kan vælge - mener det højeste niveau står som "Master".

Jeg håber på mit kommer imorgen - der bliver ikke meget tid PCARS for mit vedkommende, haha! :lol:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Morten Skou » 5. apr 2016 19:48

Så er den ved at hente.... 78% done.. det bliver en lang aften :D

Hvor mange kan man være i multiplayeren af gangen?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Morten Skou » 5. apr 2016 20:34

Jeg skal lige love for, at man får lært hvad der er right og left :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf BulletEyeDk » 5. apr 2016 20:47

Morten Skou skrev:Så er den ved at hente.... 78% done.. det bliver en lang aften :D

Hvor mange kan man være i multiplayeren af gangen?


Er ikke sikker, men syntes jeg har set det nævnt som 8 online på store under detaljer ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Morten Skou » 5. apr 2016 21:11

Hvad er den af Bullet.... over et minut langsommere end mig ;-)

Billede
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. apr 2016 21:17

Har lige kørt med rat i karrierre-delen i en gammel spand med baghuljstræk (Renault Alpina). Man finder hurtigt ud af, at man ikke er med i A-Team og bare kan ræse rundt og slippe afsted med nærmest hvad som helst. Der skal edermame holdes øje med pilene osv. samt køres knapt så hurtigt som bilen kan, for ellers ender man med 100% garanti alle mulige andre steder end på ruten og det koster dyrt at respawne bilen, i form af tidsstraf. Men selvom man kører pænt og det bare funker, så hopper man lige pludselig skævt over en lille ujævnhed og rammer en eller anden møgsten længere fremme der stikker lidt frem og så går det galt ! Det er no mercy - men for helvede hvor er det sjovt og kommer man nogenlunde helskindet igennem, så ligger man ganske godt på scoreboardet (ihvertfald i de første løb jeg har kørt)

Et minus er at man mangler en rigtig håndbremse. Det dur bare ikke at bruge knapperne på rattet. Måske kan man bruge venstre paddleshifter hvis man har H-gear, men jeg er overbevist om at det aldrig vil blive det samme som at have en decideret håndbremsearm at rykke i.

Lige en sidste ting: Nøjagtigt som Darin fra ISRTV sagde, så flyttede jeg også brake-bias bagud for at få bilen til at overstyre, samt forkorte gearene for at give mere acceleration. Men jeg tror ikke man kommer til at bruge andet end en brøkdel tid på at justere i forhold til Pcars og Forza for den sags skyld. Det gør heller ikke noget, da man er rigeligt udfordret med at holde bæstet på vejen :D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Benja190782 » 5. apr 2016 21:28

Tak for info, Lauda!
Det er fedt lige at få andres indtryk, nu hvor jeg ikke selv kan prøve det.
Hvad med FFB - hvordan føles det i forhold til PCARS, hvis vi nu sammenligner asfalt mod asfalt i begge spil?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Niki Lauda DK » 5. apr 2016 21:40

Jeg har kun kørt på løs overflade indtil videre og har ikke ændret på noget endnu. Men jeg synes at grundindstillingen er for svag og kan derfor ikke konkludere helt præcist hvad jeg synes. Men man føler helt klart at man har fuld kontrol og at alt der sker er fuldstændig afhængigt ens egne evner og held. Styringen er ganske enkelt perfekt og der er intet negativt at sige om det. Men jeg tror at med lidt flere ffb kræfter og lidt småjustering af tireforce osv. Så kan det kun blive godt. Alt andet vil være mærkeligt når nu resten spiller max.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf BulletEyeDk » 6. apr 2016 00:44

Morten Skou skrev:Hvad er den af Bullet.... over et minut langsommere end mig ;-)

Billede

ja det ser ikke for godt ud, haha...men det er i første forsøg, der var en del car resets :lol:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf BulletEyeDk » 6. apr 2016 00:53

Benja190782 skrev:Tak for info, Lauda!
Det er fedt lige at få andres indtryk, nu hvor jeg ikke selv kan prøve det.
Hvad med FFB - hvordan føles det i forhold til PCARS, hvis vi nu sammenligner asfalt mod asfalt i begge spil?


Jeg kalibrerede mit rat i spillet og har ikke rørt ved nogle FFB indstillinger, men ud af boksen føles det ret godt.

FFB er noget mere enkelt indstillingsmæssigt end pCARS, jeg har ganske kort kørt asfalt men i sne, så det kan ikke sammenlignes med pCARS, ellers kun på grus....men sikke en forskel med rattet :mrgreen: controlleren er egentlig ok, bedre end ved pCARS
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: DiRT Rally tråden!

Indlægaf Benja190782 » 6. apr 2016 15:49

Endelig!!!

Billede

Hvor meget fylder jeres spil? Mit fylder 39,6 GB.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 39 gæster

cron