Xboxlife forum

Sébastien Loeb Rally EVO - Demo

Spil med fart på

Sébastien Loeb Rally EVO - Demo

Indlægaf Niki Lauda DK » 30. dec 2015 00:20

Jeg har lige spillet demoen her til aften og det var sgu god spas. Bilerne reagerer promte og nådesløst ala Project Cars. Masser af synsvinkler så der er noget for enhver og en god portion justeringsmuligheder på bilerne. Lyden er ok og grafikken ligeledes - ikke noget overvældende men fornuftigt.

Jeg har indtil videre kun prøvet med controller og her er det nemt at bruge håndbremsen, men hvordan der bliver med et rat, ved jeg endnu ikke. Det må blive næste gang der skal games :-)

Men byd endelig ind med noget mere snak om spildemoen. Den er helt sikkert værd at prøve !

Ps. Hvis man trykker Y i hovedmenuen kan man køre på en testbane med kegler osv. Og i det ene hjørne er der en åbning hvor man kører ud i en grusbane med masser af sving, bakker og et enkelt flyvhop :-D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

Re: Sébastien Loeb Rally EVO - Demo

Indlægaf Rasbred » 30. dec 2015 01:13

Fedt. Vidste slet ikke der var demo. Henter den med det samme :-) tak for tippet.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Sébastien Loeb Rally EVO - Demo

Indlægaf Niki Lauda DK » 1. jan 2016 23:49

Efter at have spillet demoen med rat nogle gang, kan jeg bare konstatere at jeg sidder med et kæmpe drengerøvssmil på under kørslen. Fedt afbræk fra det (i min optik) lidt monotone Forza 6 og det hysterisk krævende Project Cars.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Sébastien Loeb Rally EVO - Demo

Indlægaf Morten Skou » 2. jan 2016 00:30

Jeg har lige siddet og overvejet at hente demoen også. Er det lige så fedt som McRae spillene?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Sébastien Loeb Rally EVO - Demo

Indlægaf Niki Lauda DK » 2. jan 2016 11:10

Det når ikke op på niveau med det nye Dirt ud fra hvad man kan se på YouTube, men det er sjovt og levende, som et rallyspil skal være. Men prøv det af og se hvad du selv synes :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Sébastien Loeb Rally EVO - Demo

Indlægaf Benja190782 » 2. jan 2016 12:14

Har lige prøvet demo'en - og selvom det ikke er dårligt, så er DiRT Rally på et helt andet niveau. Nok også fordi DiRT Rally er en fuldblods simulator, at det er mere mig.

Men alene lyden i DiRT Rally er i ren verdensklasse!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron