Xboxlife forum

Forza 6 - Time Trial #2

Spil med fart på

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 10. okt 2015 18:15

Det kunne være fedt, hvis man kunne se den vindende tid? Kan man det fra spillet?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Rasbred » 10. okt 2015 18:39

jeg kan ikke Dean Mor's tid da han har sat en hurtigere tid i en BMW :(
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Chanozi » 10. okt 2015 18:46

02:22:367
Chanozi
Niveau 4
 
Indlæg: 340

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Brandstrup » 10. okt 2015 19:00

2:16,271 mere blev det ikke til. Tak for kampen :)
Hellere få en glad mand sent hjem, end en sur mand tidligt hjem
Billede
Brandstrup
Niveau 4
 
Indlæg: 442

+2

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf blazingnsane » 10. okt 2015 19:26

syntes i er sindssyge, min bedste var 2.19.775
Billede
blazingnsane
Niveau 2
 
Indlæg: 168

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 10. okt 2015 19:57

Flot kørt af alle der har deltaget - selv om man ikke vinder, så er det jo fedt at presse sig selv og prøve at forbedre tiderne. Gaming handler jo netop om at have det sjovt, og det håber jeg at I synes de her time trials er.

Her er de tider som I har anmeldt i tråden:
Billede

Jeg får lige valideret tiderne og så annoncerer jeg vinderne i morgen, samtidig med at der bliver åbnet op for en ny omgang Time Trial! :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+7

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Rasbred » 10. okt 2015 20:49

Super fedt skou :D

glæder mig helt vildt til hører hvad næste bil er :) og bane ikke mindst :D

vi kunne måske lave en tråd hvor man kan komme med ønske om bil/bane.. også mens der kører timetrials på en bane have afstemning om den næste :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 10. okt 2015 20:52

Rasbred skrev:Super fedt skou :D

glæder mig helt vildt til hører hvad næste bil er :) og bane ikke mindst :D

vi kunne måske lave en tråd hvor man kan komme med ønske om bil/bane.. også mens der kører timetrials på en bane have afstemning om den næste :)


Ja, det var også planen i denne uge, men jeg blev desværre ophængt med arbejde og sygdom :) Så min plan er, at vi i morgen starter en ny omgang - og mandag starter vi afstemningen om hvad vi skal køre på/med næste gang.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf andeo1707 » 10. okt 2015 21:53

Hvorfor er min tid ikke oppe, mener ellers jeg har sat noget der bør være i den liste. Ikke i toppen, men stadig :) hehe.
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf BulletEyeDk » 10. okt 2015 22:28

andeo1707 skrev:Hvorfor er min tid ikke oppe, mener ellers jeg har sat noget der bør være i den liste. Ikke i toppen, men stadig :) hehe.


search.php?keywords=&terms=all&author=andeo1707&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8g

skou skrev:Fra første post i Time Trial #2 tråden:
Post dine tider løbende i denne tråd, så andre deltagere kan se hvad de skal jagte! Har du tidligere kørt på banen med en anden bil og sat en bedre tid, så er det desværre nødvendigt at du poster et screenshot / billede af din tid med ovenstående indstillinger. Du kan uploade billedet til : http://share.xboxlife.dk - og derefter indsætte det her i tråden.


Via søgningen ovenfor ser det ikke ud til, at du har postet en tid i denne tråd ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Xozzi » 10. okt 2015 22:35

Kunne sgu ikke oprette mig pga min IP åbenbart var banned :( men satte en tid på 2:20:xxx

Fandt også først ud af idag man skulle poste i tråden.. Har ellers bare spillet "for sjov" selv, uden at deltage aktivt i denne debat :P
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde

+1

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf andeo1707 » 11. okt 2015 10:44

BulletEyeDk skrev:
andeo1707 skrev:Hvorfor er min tid ikke oppe, mener ellers jeg har sat noget der bør være i den liste. Ikke i toppen, men stadig :) hehe.


search.php?keywords=&terms=all&author=andeo1707&sc=1&sf=all&sr=posts&sk=t&sd=d&st=0&ch=300&t=0&submit=S%C3%B8g

skou skrev:Fra første post i Time Trial #2 tråden:
Post dine tider løbende i denne tråd, så andre deltagere kan se hvad de skal jagte! Har du tidligere kørt på banen med en anden bil og sat en bedre tid, så er det desværre nødvendigt at du poster et screenshot / billede af din tid med ovenstående indstillinger. Du kan uploade billedet til : http://share.xboxlife.dk - og derefter indsætte det her i tråden.


Via søgningen ovenfor ser det ikke ud til, at du har postet en tid i denne tråd ?


Min fejl :D jeg troede bare man skulle være ven med Skou. Det er helt fair så. bedre held næste uge
Billede
andeo1707
Niveau 3
 
Indlæg: 295


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf BulletEyeDk » 11. okt 2015 10:45

Alternativt kunne du jo poste din tid nu, kan være skou dispenserer, vinderene er jo ikke offentlig gjort endnu ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf TeddyBamboo » 11. okt 2015 15:18

Hvornår kommer der ny bane/bil? Kan det evt laves så vi får den før/senere så man har noget af weekenden til at sætte tiden i. Som det er nu synes jeg det er noget begrænset hvor meget tid der er tilsat sætte tiden i. Med job og andre ting i hverdagen er det tit kun et par timer fredag aften og søndag aften der kan køres. Synes lidt muligheden for at kunne give den gas lørdag aften mangler. Man kunne evt lukke den søndag aften kl 20 i stedet?
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81

+2

Re: Forza 6 - Time Trial #2

Indlægaf Morten Skou » 11. okt 2015 15:43

TeddyBamboo skrev:Hvornår kommer der ny bane/bil? Kan det evt laves så vi får den før/senere så man har noget af weekenden til at sætte tiden i. Som det er nu synes jeg det er noget begrænset hvor meget tid der er tilsat sætte tiden i. Med job og andre ting i hverdagen er det tit kun et par timer fredag aften og søndag aften der kan køres. Synes lidt muligheden for at kunne give den gas lørdag aften mangler. Man kunne evt lukke den søndag aften kl 20 i stedet?


God ide med at lade den køre til søndag.

Er lige ved at skrive vores anmeldelse af FIFA 16, derefter kigger jeg på Forza tingene, så vi kan få skudt næste omgang i gang.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron