Xboxlife forum

Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Spil med fart på

Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf mortnDK » 24. sep 2015 23:34

Med tanke på forrige versioners show-off tråde så sparker jeg bolden igang med nyeste version af Forza Motorsport

Vis jeres fede racing situationer, fede designs og andet lir frem! Alt er velkommen

Husk at i kan bruge http://share.xboxlife.dk/ til at uploade jeres Photo-mode billeder.

Billederne kan i hente via http://www.forzamotorsport.net/en-us/gallery/

Jeg ligger ud med en Ford GT jeg selv har designet lidt på.

Billede

Billede

Billede

Lidt tilfældigt fra ræs

Billede

Billede
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+2

Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf Rasbred » 25. sep 2015 09:26

jeg har også lidt fra mine først 70 timer i forza 6 :D

her er et par af mine yndlingsbiler :)

her er de 3 BAC mono'er jeg har.. en i hver klasse :) Elsker simplethen bare den bil !

2014 BAC Mono (A klasse)
Billede

2014 BAC Mono (S klasse)
Billede

2014 BAC Mono (R klasse)
Billede

2017 Ford GT
Billede

2014 Lamborghini #18 Dragonspeed Gallardo LP570-4 Super Trofeo
Billede

2015 "Mercedes Formel1" aka Lotus E23
Billede

2013 McLaren P1
Billede

2015 Mercedes-AMG GT S
Billede

2014 Rolls-Royce Wraith
Billede

2014 Terradyne Gurkha LAPV Fast & Furious Edition
Billede

2009 Vauxhall Corza VXR (kun fordi jeg selv kører i Opel Corsa :mrgreen: )
Billede

1997 Volvo 850 R (min bror synes den skulle se sådan ud :mrgreen: :mrgreen: )
Billede

Et underligt Wheelspin :mrgreen:
Billede

Credits efter Daytona 300
Billede

XP/credits efter Indianapolis 250
Billede

Billede

XP efter Catalunya 100
Billede

fik desv ikke taget screenshot af mit Sebring 300.. men det gav også ret godt :mrgreen: :mrgreen:

også blev jeg færdig med de første 5 volumes.. så nu kan jeg selv vælge hvilke type volume jeg vil tage fremad.

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf mortnDK » 25. sep 2015 09:49

BAC Mono er så vildt. Den kører som om den er på skinner :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf Rasbred » 25. sep 2015 10:07

mortnDK skrev:BAC Mono er så vildt. Den kører som om den er på skinner :D


præcis :D den er så overpowered på alle baner hvor der ikke er lange lige stykker som kræver høj fart :D

der er flere tråde på forza forums hvor folk tuder over den er for hurtig online og den skal bannes fra online :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf mortnDK » 25. sep 2015 10:15

Rasbred skrev:
mortnDK skrev:BAC Mono er så vildt. Den kører som om den er på skinner :D


præcis :D den er så overpowered på alle baner hvor der ikke er lange lige stykker som kræver høj fart :D

der er flere tråde på forza forums hvor folk tuder over den er for hurtig online og den skal bannes fra online :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Har jeg set :P Tudekiks til dem :D Fik lige kørt den der Ferrari achievement igår :P Tog halvanden time at klare.. Tog en free race, en omgang på Monza short og så rentals fra en ende af :P
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf Rasbred » 25. sep 2015 10:20

mortnDK skrev:
Rasbred skrev:
mortnDK skrev:BAC Mono er så vildt. Den kører som om den er på skinner :D


præcis :D den er så overpowered på alle baner hvor der ikke er lange lige stykker som kræver høj fart :D

der er flere tråde på forza forums hvor folk tuder over den er for hurtig online og den skal bannes fra online :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Har jeg set :P Tudekiks til dem :D Fik lige kørt den der Ferrari achievement igår :P Tog halvanden time at klare.. Tog en free race, en omgang på Monza short og så rentals fra en ende af :P


jeg nappede den på Long beach short :D den er nemlig kun 700 meter lang :mrgreen:

fik helt lyst til at købe alle Ferrari'er :D damn nogen af dem lyder ondt..

men skal snart stoppe med at bruge penge :P har brugt alt alt alt for mange penge i spillet ! har næsten brugt 30 millioner i spillet :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf CvKM » 25. sep 2015 11:24

Driverlevel 107! :shock: Du jo for ornli' syg i det spil, Rasbred. :lol:

Jeg er "kun" driverlevel 31, men jeg stiger og stiger for hver dag der går. Det går stødt fremad. :mrgreen: Forvent billeder fra mig senere idag. ;)
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf Rasbred » 25. sep 2015 16:26

CvKM skrev:Driverlevel 107! :shock: Du jo for ornli' syg i det spil, Rasbred. :lol:

Jeg er "kun" driverlevel 31, men jeg stiger og stiger for hver dag der går. Det går stødt fremad. :mrgreen: Forvent billeder fra mig senere idag. ;)


det er et gammelt billede :D er 116 pt :P

hehe det hjælper ret godt på xp at kører endurance showcases :) jeg har allerede kørt 5 af dem.. også med 60% xp boost x 3 :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf mortnDK » 25. sep 2015 16:28

Rasbred skrev:
CvKM skrev:Driverlevel 107! :shock: Du jo for ornli' syg i det spil, Rasbred. :lol:

Jeg er "kun" driverlevel 31, men jeg stiger og stiger for hver dag der går. Det går stødt fremad. :mrgreen: Forvent billeder fra mig senere idag. ;)


det er et gammelt billede :D er 116 pt :P

hehe det hjælper ret godt på xp at kører endurance showcases :) jeg har allerede kørt 5 af dem.. også med 60% xp boost x 3 :mrgreen:


Efter lvl 40 får du så nogensinde de 1mill i spins? Rammer dem aldrig. Bilerne er også væk
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf Rasbred » 25. sep 2015 16:33

mortnDK skrev:
Rasbred skrev:
CvKM skrev:Driverlevel 107! :shock: Du jo for ornli' syg i det spil, Rasbred. :lol:

Jeg er "kun" driverlevel 31, men jeg stiger og stiger for hver dag der går. Det går stødt fremad. :mrgreen: Forvent billeder fra mig senere idag. ;)


det er et gammelt billede :D er 116 pt :P

hehe det hjælper ret godt på xp at kører endurance showcases :) jeg har allerede kørt 5 af dem.. også med 60% xp boost x 3 :mrgreen:


Efter lvl 40 får du så nogensinde de 1mill i spins? Rammer dem aldrig. Bilerne er også væk


har ramt 1 mill 2 gange i de høje levels.. plus jeg får ved hvert 7-8 spin mulighed for at vinde biler..
jeg har vundet R18,Formel E bil,indy car formel bil og Lola t163 som nogen af de biler i spins over lvl 40.
men vinder ret tit 25 tusind eller latterlige car packs...

hvor mange mods kort har i ??

jeg har

257 Crew
227 Dars
383 Boost

kan slet ikke holde styr på dem uden at søge i dem.. har haft dobbelt så mange før.. men har fået ryddet en del op i dem..

men skal i sælge dem så husk at slå besked fra som spørg om i vil sælge.. så kan man ret hurtigt rydde op i dem :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf mortnDK » 25. sep 2015 18:08

Har lige ryddet op i dem. Kører fast med en dare til 50% ekstra credits når sim damage og rewind er slået fra. Og så som regel to forskellige boostere har en del efterhånden. Overvejer at fjerne mine dares jeg ikke bruger. Mangler den til låst cockpit view. Den gemmer nemlig på en achievement
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf Rasbred » 26. sep 2015 12:56

kørte 2 løb her til morgen :)

Spa Francorchamps 100
Billede

Le Mans 250
Billede

Billede
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf famulor » 26. sep 2015 14:52

Det er lidt synd at den nedskalerer grafikken så meget når man laver det der trådløse trick så man kan spille via ens computer mens xboxen er tændt :<
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf TeddyBamboo » 26. sep 2015 20:15

Er ikke rigtig kommet i gang med design af biler endnu. Men har da mit setup jeg kan vise. Playseat med Thrustmaster TX 458 med T3pa Pro og shifter. Står foran 65" tv med surround. Er godt tilfreds lige pt men overvejer noget fast skærm til sædet.
Billede
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81

+1

Re: Forza Motorsport 6 - Show Off Tråden

Indlægaf Rotator » 27. sep 2015 14:59

Billede
Hvis jeg klarer mig bedre end dig, så er du en noob!
Hvis du klarer dig bedre end mig, så har du ikke noget liv!
Hvis alle klarer sig bedre end mig... LAAAG!!!
Rotator
Skribent
 
Indlæg: 7078
By: 3630 Jægerspris


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron