Xboxlife forum

Need for Speed tråden

Spil med fart på

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 31. okt 2015 17:14

Tog satme lang tid at starte op. Tror aldrig jeg har laget hardreset før. Måske på tide :-D

Nu prøver jeg need for speed igen
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf JohnH » 31. okt 2015 17:22

Rasbred skrev:Tog satme lang tid at starte op. Tror aldrig jeg har laget hardreset før. Måske på tide :-D

Nu prøver jeg need for speed igen


Xboxen er ikke anderledes end pc'er eller mobiltlf., de skal alle genstartes ind imellem for lige at 'rense ud'
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 31. okt 2015 18:11

Haha F40'eren er sindsyg !! Vild bil.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf mortnDK » 31. okt 2015 20:07

Det er et tæskelækkert spil. Nu mangler vi bare at sådan et spil som Forza Horizon går den vej netop fordi det er bilfestival/tuner culture og ikke racing som den almindelige serie
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 31. okt 2015 20:44

mortnDK skrev:Det er et tæskelækkert spil. Nu mangler vi bare at sådan et spil som Forza Horizon går den vej netop fordi det er bilfestival/tuner culture og ikke racing som den almindelige serie


Ja det perfekte spil ville være horizon 2 med samme tuner muligheder som need for speed :-D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Benja190782 » 31. okt 2015 20:57

Ja jeg er også meget imponeret! Der er virkelig blevet lyttet til nogle fans her.
Atmosfæren er suveræn! Motorlyden er det bedste jeg har hørt i et bilspil til konsol! Kun DiRT Rally på PC overgår lyden her.

Jeg ville også ønske, at Forza Horizon ville gå i denne retning! Bare sådan en detalje, som at kunne justere indpresningen på fælgene er blevet efterspurgt i Forza igennem de sidste 3-4 år ved jeg.

Hvis jeg skulle lave én ting om i dette NFS, så ville jeg give det "SLIDEY CARS" cheat'en fra GTA V!!!

Det ville gøre styringen SÅ meget sjovere og drifting SÅ meget federe!
Selv med et bilspil uden manuel transmission.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf famulor » 31. okt 2015 21:02

Rasbred skrev:
mortnDK skrev:Det er et tæskelækkert spil. Nu mangler vi bare at sådan et spil som Forza Horizon går den vej netop fordi det er bilfestival/tuner culture og ikke racing som den almindelige serie


Ja det perfekte spil ville være horizon 2 med samme tuner muligheder som need for speed :-D
Og the crews verden. Jeg kunne fint nøjes med horizon bare i the crews verden :)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf mortnDK » 31. okt 2015 21:24

Benja190782 skrev:Ja jeg er også meget imponeret! Der er virkelig blevet lyttet til nogle fans her.
Atmosfæren er suveræn! Motorlyden er det bedste jeg har hørt i et bilspil til konsol! Kun DiRT Rally på PC overgår lyden her.

Jeg ville også ønske, at Forza Horizon ville gå i denne retning! Bare sådan en detalje, som at kunne justere indpresningen på fælgene er blevet efterspurgt i Forza igennem de sidste 3-4 år ved jeg.

Hvis jeg skulle lave én ting om i dette NFS, så ville jeg give det "SLIDEY CARS" cheat'en fra GTA V!!!

Det ville gøre styringen SÅ meget sjovere og drifting SÅ meget federe!
Selv med et bilspil uden manuel transmission.


Drifting er en hel del sjovere hvis du slår de 2 drift assists fra i tuning af bilen :) Scandinavian flick all the way
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Benja190782 » 31. okt 2015 22:11

Vi er enige om at så længe jeg ikke er inde i NFS spillet, så tæller de 10 timer ikke ned??

Altså kan jeg være online i andre spil uden at den tæller ned?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 1. nov 2015 00:00

Benja190782 skrev:Vi er enige om at så længe jeg ikke er inde i NFS spillet, så tæller de 10 timer ikke ned??

Altså kan jeg være online i andre spil uden at den tæller ned?


Kun spilletid tæller på de ti timer :-)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 1. nov 2015 14:08

Nu har jeg en time tilbage. Og har gennemført 60% af spillet

Det er sku hurtigt man er færdig med det. Jeg er lidt i tvivl om hvor meget der er at bruge spillet til når man har kørt alle løb.

Der er jo ikke sindsygt mange biler at prøve. Og mange af bilerne kan man kun smide et bodykit på. F40 kan kun få et sølle bodykit. Ikke alt muligt andet lir. Man kan ikke engang skifte fælge på f40. Har stadig ikke fundet nogen biler hvor man kan skifte lygter på...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf famulor » 1. nov 2015 14:10

Er det det fulde spil i har prøvet? Lyder voldsomt hvis man kan klare spillet på ca 15 timer.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 1. nov 2015 14:13

famulor skrev:Er det det fulde spil i har prøvet? Lyder voldsomt hvis man kan klare spillet på ca 15 timer.


EA Access giver dig det fulde spil. Dog kun i ti timer.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 1. nov 2015 14:14

Ja det er det fulde spil man har adgang til via EA access... dog kommer der sikkert en day one patch som der så ofte gør med spil... men indholdsmæssigt er det lig det spil der launcher nu her...

EDIT: alt for langsom :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf famulor » 1. nov 2015 14:25

Utroligt at spillet er så kort.
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 12 gæster

cron