Xboxlife forum

Need for Speed tråden

Spil med fart på

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 1. nov 2015 14:37

famulor skrev:Utroligt at spillet er så kort.


Ja jeg er sku lidt skuffet. Der er også RIGTIG mange af de biler man vælge hvor der er minimalt med ting man kan gøre. Som regl er det MAKS et bodykit pr bil. Også ingen bumbers foran eller bagtil.

Jeg har købt og prøvet 15-20 biler nu. Og har stadig ikke fundet nogen hvor lygterne kan skiftes. Og ofte når der bliver sat et body kit på så bliver alt andet låst.

Jeg har svært ved at tro det her spil kan spilles i mere end 20-30 timer. Før det er total gennemført. Man vader i penge.

Jeg har afbestilt mit spil. Gider ikke betale fuld pris for det. Venter til det falder til 200-300 kr. En skam for spillet er sku fedt nok. Der er bare alt for lidt muligheder for at gejle på alle biler. Der er nogen få som man kan gøre meget ved. Men en stor andel er forsvindende lidt man kan gøre noget særligt ved.

Det eneste man kan gøre ved alle biler er at sænke den også lave camber på hjulene. Savner at ALLE biler kan pilles ved med bumper og bodykits som det gode gamle underground..

Kan være det ændre sig til spillet er gennemført. Men har svært ved at tror det ændre sig meget. Men glæder mig til at hører fra folk som får det gennemført om det ændre sig med hvad og hvor meget man kan gejle biler når spillet er gennemført

Ydermere så er jeg på 10 timer nået til lvl 35. Og har gennemført 62% og har samlet 40% af

Har kørt 600 km og driftet 254 km af dem:-D

Så tak til EA Access for de ti timer. :mrgreen: det har lige sparet mig for 550 kr :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf JohnH » 3. nov 2015 18:44

Lige til info, hvis man har købt NFS digitalt, så kan det spilles nu 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf famulor » 3. nov 2015 20:08

Har lige opdaget at spillet først udkommer til PC omkring Q2 2016???? Jesus
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Skillfulsheep » 3. nov 2015 21:13

Jeg har spillet 8 timer 12 min, har gennemført 73% og er nået i level 40. Det er god underholdning, men spillet er godt nok overstået for hurtigt. Har tre Porscher, en F40 og en Huracán.
Har 100% i alle "områder" udover outlaw. Tror jeg er færdig med alt historie-relateret, men der er stadig en del events tilbage på mit kort (dog er alle dem med (!) klaret).
Senest rettet af Skillfulsheep 4. nov 2015 04:05, rettet i alt 2 gange.
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Benja190782 » 3. nov 2015 21:45

Har spillet 9 timer, Level 25, gennemført 28 %.
Har en Civic +600 HK, en BMW E46 M3, Honda S2000 og Mazda Miata.

Jeg undre mig lidt over at man ikke kan afmontere et bodykit, når først det er monteret?
-og så synes jeg at det er underligt at kun ÉN visuel rørhale kan ændre lyden fra udstødningen. (Den lange med to straight pipes) alle andre udstødninger lyder, som standard. Why??
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Benja190782 » 4. nov 2015 19:31

Jeg har nu spillet EA Access versionen færdig, men jeg kan ikke se at jeg har et "save game" for NFS nogen steder?
Starter jeg så forfra imorgen, når spillet kommer?

-og skal jeg slette NFS (som jo er digitalt = EA Access) for derefter at installere min skive imorgen når spillet kommer?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Morten Skou » 4. nov 2015 19:39

Benja190782 skrev:Jeg har nu spillet EA Access versionen færdig, men jeg kan ikke se at jeg har et "save game" for NFS nogen steder?
Starter jeg så forfra imorgen, når spillet kommer?

-og skal jeg slette NFS (som jo er digitalt = EA Access) for derefter at installere min skive imorgen når spillet kommer?


Det plejer at være sådan, at man kan fortsætte uden problemer. Ved dog ikke om der plejer at være en savegame fil, eller om EA gemmer den et sted, så den først kommer ud når du smider det rigtige spil i.
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+2

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 4. nov 2015 19:40

jeg tror da bare du smider skiven i maskinen også kører det bare :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 4. nov 2015 19:56

Morten Skou skrev:
Benja190782 skrev:Jeg har nu spillet EA Access versionen færdig, men jeg kan ikke se at jeg har et "save game" for NFS nogen steder?
Starter jeg så forfra imorgen, når spillet kommer?

-og skal jeg slette NFS (som jo er digitalt = EA Access) for derefter at installere min skive imorgen når spillet kommer?


Det plejer at være sådan, at man kan fortsætte uden problemer. Ved dog ikke om der plejer at være en savegame fil, eller om EA gemmer den et sted, så den først kommer ud når du smider det rigtige spil i.


Ja netop, du oplever ingen forskel fra EA Access til det købte spil, det fortætter hvor du slap, vil umiddelbart tro dit save ligger på EA's servere
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Skillfulsheep » 4. nov 2015 20:56



Har kørt i lidt forskellige biler på den bane der hedder "A Legend's Wheels" mhb. på at se, hvordan de forskellige biler kører. Sleeper Volvoen er klart min favorit :D Mener jeg fik klemt 850 heste ud af den. Dog ville den kunne få en del mere, såfremt jeg kunne smække level 50 udstyret i også - er pt i level 42 (kan det virkelig passe at level 50 er maks level lige nu?).
Skillfulsheep
Niveau 4
 
Indlæg: 300

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 6. nov 2015 04:36

Så lige på TA at folk har maxet spillet ud på 15 til 20 timer :-D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Rasbred » 20. nov 2015 22:58

Så lige det kan købes til 350 på xboxen nu her :-)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf DK Vendetta » 29. nov 2015 09:55

Hvordan får jeg mulighed for at slå mine venner via Autolog, hvis spørgsmålet forståes?
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Need for Speed tråden

Indlægaf Benja190782 » 9. dec 2015 14:53

Så er den nye "Legends Update" ude!

Nok en af de største opdateringer vi nogensinde har fået i et Need for Speed spil.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Need for Speed tråden

Indlægaf JohnH » 9. dec 2015 16:33

Benja190782 skrev:Så er den nye "Legends Update" ude!

Nok en af de største opdateringer vi nogensinde har fået i et Need for Speed spil.


Det er godt nok en lang liste med nye ting, nice!

http://www.gamespot.com/articles/need-f ... 0-6432939/
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron