Xboxlife forum

Er jeg den eneste der ikke kan komme online i Horizon 2?

Spil med fart på

Er jeg den eneste der ikke kan komme online i Horizon 2?

Indlægaf goudiSh » 22. jul 2015 20:05

Jeg ved at der (åbenbart) har været lidt problemer med Live de sidste par dage, men i følge Xbox selv påvirker de i øjeblikket kun Xbox 360 - jeg er selv på Xbox One versionen, men de sidste 2 dage hvor jeg har haft Live Gold har jeg ikke kunnet komme online i Horion 2, f.eks. i "online roadtrip" eller "online freeroam".

Er der andre der har samme problem? Den siger bare noget i stil med "could not connect, check your network settings".

Jeg har tjekket netværks indstillinger og Xboxen siger at mit net er fint og at NAT er open osv, og har da heller ikke problemer med nettet udover i Horizon 2 på Xboxen.

Anyone? Hjælp :(
Så deeet.
goudiSh
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Brøndby


Re: Er jeg den eneste der ikke kan komme online i Horizon 2?

Indlægaf BulletEyeDk » 22. jul 2015 21:39

Jeg har ikke lige haft horizon 2 i maskinen, men har dog spillet andre spil online de sidste par dage uden problemer...

Har i hvert fald ikke noteret mig nogle problemer mht. xboxlive
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Er jeg den eneste der ikke kan komme online i Horizon 2?

Indlægaf JugsEater » 23. jul 2015 09:03

HAHA! Sorry, men det er sq da godt nok en lummer overskrift der kommer frem på forsiden til denne tråd : "Er jeg den eneste der ikke kan komme"...
Billede
JugsEater
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Re: Er jeg den eneste der ikke kan komme online i Horizon 2?

Indlægaf citysleeps » 23. jul 2015 12:18

JugsEater skrev:HAHA! Sorry, men det er sq da godt nok en lummer overskrift der kommer frem på forsiden til denne tråd : "Er jeg den eneste der ikke kan komme"...


Men den bliver vel lidt mindre lummer af at ligge i Racing forummet. Eller..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: Er jeg den eneste der ikke kan komme online i Horizon 2?

Indlægaf JugsEater » 23. jul 2015 13:51

Nej egentlig ikke, det der gør den mindre lummer er resten af overskriften. Hvor den ligger er ligegyldigt...
Billede
JugsEater
Niveau 2
 
Indlæg: 142


Re: Er jeg den eneste der ikke kan komme online i Horizon 2?

Indlægaf citysleeps » 23. jul 2015 16:56

Jeg skulle nok ha' skrevet "Racing" forummet så;-) Men lad det ligge og tilbage on topic:-)
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: Er jeg den eneste der ikke kan komme online i Horizon 2?

Indlægaf goudiSh » 23. jul 2015 21:12

BulletEyeDk skrev:Jeg har ikke lige haft horizon 2 i maskinen, men har dog spillet andre spil online de sidste par dage uden problemer...

Har i hvert fald ikke noteret mig nogle problemer mht. xboxlive


Hmm. Jeg kan heller ikke helt finde ud af om det skulle være Live eller kun Horizon 2 så - jeg kan ikke se at det skulle være mit net når Xboxen siger at jeg har fin forbindelse og åben NAT.

Jeg kan ikke lige få dig til at tjekke om du kan komme ind i f.eks "online freeroam" eller "online roadtrip"? - bare for at udelukke at det skulle være Live eller Horizon 2 selv.
Så deeet.
goudiSh
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Brøndby


Re: Er jeg den eneste der ikke kan komme online i Horizon 2?

Indlægaf goudiSh » 23. jul 2015 21:14

JugsEater skrev:HAHA! Sorry, men det er sq da godt nok en lummer overskrift der kommer frem på forsiden til denne tråd : "Er jeg den eneste der ikke kan komme"...


Det er altså dybt alvorligt det her :(
Så deeet.
goudiSh
Niveau 3
 
Indlæg: 212
By: Brøndby



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron