Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 4. aug 2015 18:31

BoblereN skrev:@mortn du var også hurtig med controller! He he


ha ha... men kan godt se det svære i at gå tilbage til en controller nu hvor man ellers sidder med et rat :cry:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 4. aug 2015 18:36

Jeg hørte lige grabovac88 ad, men han er midt i flytteri så der går desværre lidt inden vi ser ham.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 4. aug 2015 18:48

Ok, helt i orden... ja folk må selv holde sig til her i tråden... der er heldigvis en del som har meldt tilbage, at de ville være med... og nu er det jo også ferietid, så regnede nu heller ikke med at vi skulle stille fuldt grid idag, he he
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 4. aug 2015 19:25

Kan se Henrikdk har meldt sig til... det regnede jeg nu også med ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Henrikdk » 4. aug 2015 19:49

Sker der ikke noget i dag? Sidder og venter...
Billede
Henrikdk
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 4. aug 2015 21:22

Tak for ræs igen igen, det var 2 ganske spændende løb i dag, på hver deres måde...

Formula bilen er sgu ret sej at køre i...

Jeg satser på at opdatere begge løb i morgen engang, kom endelig med ideér til næste løb :)

EDIT: godt kørt af boblereN igen, han er ret suveræn i front og reelt er der kun pt. ShumwayDK og til dels MortnDK der har en lille chance for at drille ham engang imellem...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Rasbred » 4. aug 2015 21:31

Jeg ligger video op i morgen fra ræs 2.

Og ja super fed bil.. Synes det er en fed måde at gøre på.. 2 lidt mindre løb i forskellige biler. Super fedt..
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 4. aug 2015 21:32

Ja tak for et sjovt ræs! Desværre formentlig mit sidste i 2015.

Vi rykker teltpælene på fredag, så nu er det kun fjernsynet og alt grejet der mangler at blive pakket ned. Og så bliver det ikke pakket ud før vi er færdige med at renovere om godt et halvt års tid.

Tak for nogle sjove og spændende ræs ! Jeg håber stadig I er at finde i 2016!
Vil følge lidt med her på sitet og selvfølgelig inde på pCARS siden hvordan det udvikler sig :)

Fedt at se der er nogle der følger lidt med her på sitet og føler sig inspireret til at melde sig til, god måde at få nogle flere med!

Jeg spekulerede på, om man skulle have haft et forum på pCARS siden. Men med nærmere eftertanke vil det jo kun være folk der kender til det, her kan alle enhver falde over det og være med.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 5. aug 2015 10:13

Hvad skete der for starten af Formula Gulf løbet? Så lige klippet på mit activity feed på Xboxen :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 5. aug 2015 11:10

Det må du snakke med Rasbred om :mrgreen:

Umiddelbart var det jo Henrikdk der fik al opmærksomheden fra Tigerjax007, som tydeligvis blev påkørt... først efter løbet da Tigerjax007 kiggede replay igennem faldt tingene på plads, ha ha...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 5. aug 2015 12:14

BoblereN skrev:Ja tak for et sjovt ræs! Desværre formentlig mit sidste i 2015.

Vi rykker teltpælene på fredag, så nu er det kun fjernsynet og alt grejet der mangler at blive pakket ned. Og så bliver det ikke pakket ud før vi er færdige med at renovere om godt et halvt års tid.

Tak for nogle sjove og spændende ræs ! Jeg håber stadig I er at finde i 2016!
Vil følge lidt med her på sitet og selvfølgelig inde på pCARS siden hvordan det udvikler sig :)

Fedt at se der er nogle der følger lidt med her på sitet og føler sig inspireret til at melde sig til, god måde at få nogle flere med!

Jeg spekulerede på, om man skulle have haft et forum på pCARS siden. Men med nærmere eftertanke vil det jo kun være folk der kender til det, her kan alle enhver falde over det og være med.


God vind med jeres flytteri + renovering... jeg satser stærkt på at vi stadig kører i 2016, til den tid kan det forhåbentlig være vi kan matche din hastighed ;)

Vedr. pCARS siden så er der ingen planer om at integrere forum osv. derpå, den overordnede plan var egentlig at få pCARS siden intregreret her på xboxlife... men før det evt. kan ske, skal de resterende sider lige laves først... siden er jo stadig kun i et BETA stadie 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Henrikdk » 5. aug 2015 12:48

BulletEyeDk skrev:Det må du snakke med Rasbred om :mrgreen:

Umiddelbart var det jo Henrikdk der fik al opmærksomheden fra Tigerjax007, som tydeligvis blev påkørt... først efter løbet da Tigerjax007 kiggede replay igennem faldt tingene på plads, ha ha...


Jeg fik så brugt tiden - fra Pitten - på at studere Boblerens kørelinjer :D
Billede
Henrikdk
Niveau 2
 
Indlæg: 156

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 5. aug 2015 21:08

Så er begge løb fra i går opdaterede på pCARS siden....

Vi må ud fra den konkludere, at Bobleren går på renoverings (ferie) herfra med et solidt forspring :mrgreen:
Derudover, var det en dyr dag på kontoret for ShumwayDK, hans 2 tredie pladser kostede ham totalt set rangpoint, så mortnDK helt uden at køre kunne avancere til en 2.plads på ranglisten :lol:

HenrikDK's fatale løb i Formula Gulfen kostede ham også dyrt optjente rangpoint, da der ikke var mange point at hente på hans 6.plads i det løb...

EDIT: og så har jeg valgt, at når der opdateres løb, så vil alle kørere få justeret deres rangpoint udvikling, dvs. dem der f.eks ikke har kørt er status quo, som vist med gult på ranglisten... alle øvrige er op eller ned alt efter præstation.

Billede

Er ShumwayDK "over the top" :shock:
Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 5. aug 2015 23:32

Ja, det var sgu en dyr omgang. :D Men tak alligevel for et par underholdende løb.
Jeg stemmer for, at backmarkers flytter sig frivilligt, når de er ved at blive lappet en omgang, så behøver jeg ikke køre ind i dem. :mrgreen:

@Bobleren: Held og lykke med renoveringen. Jeg skal nok holde førstepladsen varm. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Rasbred » 6. aug 2015 07:45



der er ingen tvivl :D ingen kontakt overhovedet! :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster