Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 29. jul 2015 21:12

Kan slet ikke overskue at skal sætte sig ind i at køre 2 forskellige biler :P
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 29. jul 2015 22:22

Tak til boblereN for den udførlige vejledning til gode pitstrategier, det havde jeg slet ikke tænkt på...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 31. jul 2015 12:18

Jeg har rettet rangliste systemet til, således man ikke længere mister (synlige) point for tilmelding og oprettelse til et løb.

Det koster stadig et gebyr at køre et løb, men disse point fratrækkes først ifm. den samlede point udregning efter løbet.
På denne måde fremgår der derfor ikke længere et gebyr på den detaljerede rangliste historik og det er meget nemmere at se hvad man reelt set har fået ud af et løb... kurven er således ikke længere i bølger, da man altid mistede point forud for et løb.

Jeg har endvidere rettet en afrundingsfejl i point udregningen...

Billede

Eksempel: ShumwayDK
Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Rasbred » 31. jul 2015 12:50

fik lige kørt lidt i begge biler til Tirsdag.. og sat lidt tider..

jeg er rimelig tilfreds med begge biler faktisk :D

nu ska jeg lige have sat en tid med Formula Gulf bilen...

ginetta'en er faktisk ret sjov at kører i :D selvom den er langsom :P
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 31. jul 2015 12:52

Enig mht. begge biler, egentlig også derfor det lige blev dem der skulle køres i... overvejede Clio'en men syntes Ginetta'en var lidt sjovere...

Og så skulle vi jo have en "open wheel", syntes selv at Formula Gulfen er lidt sjovere end Rookie...

Skal også selv have set lidt på bilerne, ved dog ikke helt hvornår jeg får tiden ;)

EDIT: så lige din tid med Ginetta'en... fedt du kører stærkere end mortnDK pt... - han må oppe sig, ha ha :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 31. jul 2015 13:13

Enig. Ginetta'en er ret sjov, selvom det ikke går for stærkt. Jeg troede først der var noget galt med den, da jeg lige skiftede fra C-Class DTM'eren på Dubai til denne på Monza Short :) Man kan lave nogle fede powerslides i den. Det er ikke hurtigt men sjovt :D

Har endnu ikke fået prøvet Formula Gulf'en endnu, men det kommer nok snart :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 31. jul 2015 13:52

Vi har jo 16 årige Patrik matthisen der deltager i ginetta junior serien. Han gør det ok og skal køre på snetterton her d. 8 august.
Det er nogle dygtige racerkører i den serie.

Thumbs up til det nye pointsystem !
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 31. jul 2015 16:59

BulletEyeDk skrev:EDIT: så lige din tid med Ginetta'en... fedt du kører stærkere end mortnDK pt... - han må oppe sig, ha ha :)


Hov ;)

Det kommer i aften når jeg sætter mig til rette :D Det er en skide sjov lille bane og bil. Det går stærkt hvis man rammer chikanen rigtigt i Ginetta'en
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Rasbred » 31. jul 2015 19:17

jeg synes faktisk det er sjovere med lidt langsommere biler :D

jeg kan hvertfald bedre styrer det.. også hjælper det også banen ikke er så teknisk :)

jeg tror nok det skal blive godt på Tirsdag :D

jeg regner med at kører bilerne stock :D jeg har intet forstand på at tune og gøre ved...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 31. jul 2015 21:07

Ja det skal helt sikkert nok blive 2 ret tætte og intense løb, det tror jeg også på...

Det var også meningen at dette løbs setup skulle være mindre teknisk og knap så vildt med bilerne, så det glæder mig du føler dig bedre tilpas med det...

Jeg har ikke ændret meget på min Ginetta, der er knap så meget som man rent faktisk kan pille ved, Formula Gulf har jeg ikke rigtig haft tid til at se på endnu... har bare kørt et par løse omgange...

Det er sgu vildt nok hvor meget tid der ligger gemt i den sidste chikane, hvis man rammer den helt forkert er omgangen og den næste smadret... rammer man plet er der helt sikkert god tid at vinde der.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 31. jul 2015 21:57

Nej hvor har jeg rykket mange hjul af den FG1000 i chikanen nu :P Men fik den endelig under 54 sekunder :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Henrikdk » 1. aug 2015 10:56

Arbejder på at få den satans Formula Gulf under 54 sek.

Det første sving - kan man kappe meget af tiden - hvis den ellers tages rigtig.

Prøvede at ændre på gearskiftning, så den accelerede hurtigere, men så tabte den alt for meget på tophastigheden.
Billede
Henrikdk
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 1. aug 2015 11:02

Har haft lidt problemer med mit internet, så pCARS siden har formentlig været utilgængelig i en perioden her til formiddag?? kan dog se den kører igen, da Henrikdk netop har opdateret en tid ;)

EDIT: det er stadig en anelse ustabilt - hvis i oplever problemer så er det derfor...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 1. aug 2015 11:03

Glæder mig godt nok til løbene tirsdag, tror det bliver en tæt omgang denne gang... og specielt Formula Gulfen ser ud til at være ret tætte tider vi alle kører der...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 1. aug 2015 11:21

Jeg må simpelthen finde tid på tirsdag.
Det er en sjov bane og to rigtigt sjove biler du har fundet til os denne gang. :)
Da jeg så bane layoutet første gang, synes jeg ellers den så en smule kedeligt ud, men det er den bestemt ikke. Jeg synes der er mange måder, man kan tage første sving kombination på...

Apropos sider der ikke svarer; er der nogen af jer der oplever problemer med xboxlife de seneste par dage?
Har store problemer med at specielt foum siden ikke svarer de første 3-4 gsnge jeg forsøger, men også forsiden hænger periodisk...
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster

cron