Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 28. jul 2015 00:31

ShumwayDK skrev:
BulletEyeDk skrev:Har rodet lidt med det... prøv lige og se om du kan "leve" med denne løsning... ;)

EDIT: kan være jeg optimerer det på et tidspunkt, indtil videre tror jeg vi lader det være ved det... har en del andre ting jeg gerne vil have færdige på siden 8)


njaa, jooo. Det kan vel bruges. Så længe der ikke er så mange tider registreret. :D
Jeg havde tænkt det mere som en dropdown liste hvor man kan vælge bilen (eller bruge de eksisterende, hvor man i "Bane Layout" så kan vælge "Alle", og så i "Bil" vælger bilen), og så får det listet i samme layout, som når man vælger bane og bil/klasse i dag, bare under hinanden.

I min verden så lyder det ligetil, men jeg har heller ikke en dyt forstand på programmering, så jeg aner ikke hvor meget arbejde der er i det. :D

Hvis jeg er den eneste der kunne bruge den funktion, så skal du måske ikke gøre så meget ud af det.
Jeg tænker bare tit, gad vide hvad der er sat af tider med en given bil, så jeg kan vælge en bil/bane kombi og sammenligne/udfordre.


Forstår godt hvad du gerne vil have... er ikke helt sikker på at det kan lade sige gøre uden at skulle lave nævneværdige ændringer, men det er noteret og så kigger jeg på det ved lejlighed ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 28. jul 2015 00:44

Så bliver der ikke mere practice for mit vedkommende før det går løs i morgen aften...

@BoblereN, eddermagme en voldsom tid du har sat dig der, kan se det er til top10 på den bane med den bil, det er sgu flot ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 28. jul 2015 09:15

Tak for det :) Dog var omgangen ikke helt ren, var lige et enkelt sving hvor jeg fik alle fire hjul udenfor de hvide striber med 10-15 cm... Så omgangen burde vidst ikke have talt med...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ATOM-DK » 28. jul 2015 09:50

BoblereN skrev:Tak for det :) Dog var omgangen ikke helt ren, var lige et enkelt sving hvor jeg fik alle fire hjul udenfor de hvide striber med 10-15 cm... Så omgangen burde vidst ikke have talt med...


Hvis omgangen ikke er dømt ulovlig af spillet, må den vel tælle? =D>
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 28. jul 2015 10:21

Hold da op BoblereN.. Hvordan f.... Gør du det.... Sgu godt nok hurtigt.... Jeg var lige så glad for at være under et sekund efter dig, men det skulle du hurtigt ødelægge. :D

Jeg mener også, at hvis du ikke har fået cut track advarsel, så tæller tiden vel.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 28. jul 2015 10:34

Jo jo tiden tæller skam fint.. Det nager bare mig selv at jeg ikke kunne holde den indenfor de hvide striber.
Jeg er sikker på den godt kan presses ned i den lave ende af de 1.16 hvis jeg bare skal lave en omgang uden at få lap time invalided... Men synes ikke det er fedt at sætte en tid hvor jeg skærer sving og er flere bilbredder ved siden af banen i sving, blot for at lave en hurtig omgangstid. Det ville jo aldrig gå i det virkelig liv...
I min verden skal en kvalifikationstid altid have et sæt hjul indenfor de hvide striber, om så spillet anerkender omgangen alligevel er jo bare en skam... At bilerne godt kan presses udover de hvide striber i løb, er jo for sikkerhedens skyld... Ligger jeg på ydersiden af en i et sving, og han ikke giver plads mener jeg det er ok at trække bilen udover linjerne... Men ellers ikke :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 28. jul 2015 18:48

Håber folk er klar til i aften ? :mrgreen:

Jeg inviterer til et party ca. 20:55... og regner med at MortnDK igen er vores host :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 28. jul 2015 18:50

BulletEyeDk skrev:Håber folk er klar til i aften ? :mrgreen:

Jeg inviterer til et party ca. 20:55... og regner med at MortnDK igen er vores host :)


Åh så skidt da :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Rasbred » 28. jul 2015 19:52

jeg havde helt glemt det :D

men xboxen er startet op nu :) og jeg er klar :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Rasbred » 28. jul 2015 21:30

nå... vi må hører BoblereN hvilken bil og bane han er dårligst på :D ?

tak for et godt løb :D og tak til tiger for at lade mig beholde 6 pladsen ;)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 28. jul 2015 21:35

Tak for et godt løb, selvom det blev endnu en andenplads til samlingen. :D
Hold k... det var svært. Men da vi kørte ud på anden omgang, fik jeg besked fra pit'en at BoblereN var svag i de langsomme sving, så jeg skulle bare presse på, selvom han allerede der trak fra mig :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 28. jul 2015 21:42

Ja, tak for godt ræs. En skam der var problemer med den tyske mekanik for nogle biler.

Hm.. Jah.. Tjohh... Road cars siger mig absolut ingenting, de gynger rundt med standard ophæng og understyrer som sindssyg... Men jeg tvivler på det er sjovt at køre løb i dem... Jeg tænker vi skal have fat i en ikke så krævende bane.. Brands Hatch GP og Dubai Autodrome National er jo to baner der stiller store krav til flere sektioner... Kunne være sjovt på en bane som Silverstone National der er en meget kort bane og ikke så teknisk, eventuelt i en Renualt Clio...
Der vil det være svært at stikke af ! og jeg tænker at vi alle burde kunne præstere jævnbyrdige omgangstider...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 28. jul 2015 22:43

Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Henrikdk » 29. jul 2015 07:51

Tak for i går - det var super sjovt!

De sidste 10 omgange trak min bil mod den ene side ved høj hastighed - så ingen DRS på de sidste baner.

Det kunne være fedt, hvis man kunne se en historisk telemetri.

Måske mine dæk var totalt nedslidte/ deformerede
Billede
Henrikdk
Niveau 2
 
Indlæg: 156


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 29. jul 2015 10:53

Hej alle...

Tak for et fedt løb i går aftes, fedt at vi kunne gennemføre uden nogle nævneværdige tekniske problemer mht. multiplayer delens problemer, det tegner godt for fremtiden 8)

Jeg har netop opdateret løbs resultatet på pCARS siden...

Billede

Billede


Vi snakkede i går aftes om at næste løb kunne være "open wheel"... hvad siger folk til at prøve en Formula Gulf ? og så en mindre teknisk bane ?

Evt. en tur i Renault Clio som boblereN foreslår ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron