Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 30. jun 2015 21:47

Og jeg kan se at min bil holder på grid'en, selvom jeg sad i pit'en og fik en pølse med brød. :D
Lidt vildt at nogen har valgt at smide en bil på taget midt i feltet... Vandaler!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 30. jun 2015 22:21

Ja helt ærligt ;) - jeg fik det ene dæk i græsset mod opløbsstækningen, og mistede kontrollen, ramte en af de biler der lå der, endte selv på taget.... lå i ca 5 min inden jeg blev påkørt og kunne køre igen.

men skidt løb herfra, mistede ffb til start, det er sgu svært når man lige har vænnet sig til det
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 30. jun 2015 22:37

Det var da alt andet end en succes :P Vi må prøve igen efter 2.0. Indtil da må vi holde track days hvor vi bare hygger eventuelt. I dag var noget rod. En skam når der faktisk var 8 mand klar.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 30. jun 2015 22:46

Fra patch notes til 2.0

* Xbox One - fix attempt for a hard-to-reproduce issue where the game would at times freeze or crash when 8 or more players joined a session all at once.
* Xbox One – fixed an issue that at times would prevent a player from establishing full connectivity when leaving a lobby and trying to reconnect to it.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 1. jul 2015 06:39

Tak for den smule ræs det blev til i går.
Utroligt ringe og absurt at med 8 spillere klar lykkedes det kun 4 at køre løb.

Jeg håber og krydser fingre for at det snarest bliver fikset, da spillet virkelig har potentiale til at give nogle spektakulære løb med forskellige strategier. Og ikke mindst håber jeg det også for bulleteyedks skyld som allerede har lagt meget arbejde i liga siden. Jeg håber ikke det bliver spild!!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 1. jul 2015 07:17

Ja ærgeligt, at det ikke engang kan lade sig gøre at afholdet et løb for 8 mand, uden problemer...

Vi ser hvad tiden bringer efter patch 2.0... indtil da kan vi jo altid drøfte hvilken bane vi skal prøve af som det første når patchen er landet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Tak for løb.

Indlægaf ATOM-DK » 1. jul 2015 07:58

Tak for en super oplevelse med løbet i går! Ja, altså lige bortset fra feltet blev halveret.

Det er lang tid siden jeg sidst har kørt noget online på XboxL. Vi skal helt tilbage til Forza 3 og synes ikke der var den slags problemer tidligere.

Jeg går ud fra at alle sørger for der ikke er noget der evt. står og bruger upload båndbredden når der spilles online? Synes at kunne huske det kunne være et issue tidligere, men det kan også skyldes dårlig netcode i Pcars.

Det var sq en hård kamp at nå at blive klar, men det lykkedes at finde nogle controller indstillinger der kunne bruges (tak til mortnDK), men de skal fintunes endnu mere. Skulle ikke have solgt mit TX rat til Bullet.
Er helt tilfreds med mit resultat med en total standardbil og ca 1 times træning.

Bortset fra FPS ikke er helt stabilt i pCars, er det dejligt forfriskende at lyset ændrer sig, så man skal justere bremsepunkt som skygger flytter sig.

Håber på patch 2.0 får løst issues med netcode og FPS.

Vi ses til næste løb.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 1. jul 2015 10:30

Ja fedt du fandt nogle indstillinger du kunne leve med trods alt...

Og lige netop det med at tingene ændrer sig med tiden er skidefedt.. bare alene bane temperatur forskelle skulle have ret meget at sige.

I øvrigt regner jeg med at se lidt på opdatering af løbet i aften... selve koden er 85% på plads.. mangler kun koden der skal sende det hele til databasen... så laver nok en manuel opdatering i databasen, bare lige for sjov skyld, for at se hvad det endte med efter dette løb...

I øvrigt også godt nok med disse test løb... for nu er vi jo i den situation, at flere forlod løbet allerede inden det var startet... af tekniske årsager, det skal de selvfølgelig ikke straffes for... og det er der pt. ikke taget højde for i min automatiske opdatering...

Regner med manuelt at opdatere de "frafalgne" på en samlet 5 plads... alle sammen...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 1. jul 2015 17:46

BulletEyeDk skrev:Vi ser hvad tiden bringer efter patch 2.0... indtil da kan vi jo altid drøfte hvilken bane vi skal prøve af som det første når patchen er landet...


Jeg synes vi skal prøve samme bane... Det er den bedste måde at teste om det har hjulpet noget. Måske med en anden bane som backup :)

Læste dette i en "multiplayer not working" fra en Senior Networking Programmer, som giver lidt håb. Måske ikke helt for næste patch, men så den næste igen:

"There are a few improvements to multiplayer coming in the next patch which should fix some of the issues you have reported and then hopefully another improvement coming in the next patch after that. I won't go into specifics because we're still testing some of these fixes and they won't get released until they are fully approved (which is when we'll let you know exactly what's coming through patch notes).

Rest assured we are indeed working on fixing these issues.

We are definitely disappointed there have been so many problems with this - I know this might not be enough to some of you which is fair enough. However we do want to get everything fixed, we're not going to just leave the game as it is."

Har i øvrigt modtaget 1 stk Playseat Challenge i dag, så nu har jeg noget ordentligt at montere rat/pedaler på. :D

Håber vi snart ses på banen igen!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 1. jul 2015 18:59

Ja det kan du selvfølgelig have ret i mht. banevalg... og det indlæg du henviser til, det har jeg også læst - det er opløftende, at de trods alt har identificeret nogle fejl.
Håber godt nok det løser de værste problemer... kunne man bare få lov at køre et ræs, uden folk bliver smidt af, så kan jeg i første omgang godt leve med lidt hick'ups i fps, når folk logger på osv.

Fedt med dit playseat, det betyder således, det bliver du nok ikke mindre hurtig af... smid et par billeder op når du har dit setup på plads ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 1. jul 2015 20:59

Ved ikke lige om det gør mig hurtigere... Forhåbentligt. :)
Selvom jeg egentligt ikke havde tid, kunne jeg ikke dy mig lige og køre lidt i Ginetta GT3 på Brands Hatch, og jeg forbedrede mig da umiddelbart med det samme, så der er håb..

Desværre ser det ikke ud til at jeg kan lægge billeder ind, eller også er jeg bare blind, så lidt hjælp her ønskes :)

Sædet oser af kvalitet, fra man åbner kassen, og det tog kun ca. 10 min at samle det.
Selve sædet er i slags ruskinds agtigt overflade, og man sidder rigtigt godt. Da det mere eller mindre kun holdes på fast til rammen af nogle velcro-remme, så var jeg lidt spændt da jeg satte mig i det første gang, og velcro'en begyndte at gi' sig med den velkendte velcro lyd. Men det holder, og virker super stærkt.
Det kan klappes sammen med rat/pedaler monteret, men desværre ikke helt så meget som på deres billeder af det, men det skyldes tilsyneladende, at ratstammen er lidt længere på TX sættet, og det rattet rammer sædet, men det går alligevel.

Selvom jeg egentligt ikke havde tid, kunne jeg ikke dy mig lige at køre lidt i Ginetta GT3 på Brands Hatch, og jeg forbedrede mig da umiddelbart lidt med det samme, så der er håb.
jeg sidder desværre lige lidt lavt i forhold til tv'et, så jeg kigger lidt op, men jeg er sikker på at jeg kan vænne mig til det. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 1. jul 2015 21:55

ShumwayDK skrev:Ved ikke lige om det gør mig hurtigere... Forhåbentligt. :)
Selvom jeg egentligt ikke havde tid, kunne jeg ikke dy mig lige og køre lidt i Ginetta GT3 på Brands Hatch, og jeg forbedrede mig da umiddelbart med det samme, så der er håb..

Desværre ser det ikke ud til at jeg kan lægge billeder ind, eller også er jeg bare blind, så lidt hjælp her ønskes :)

Sædet oser af kvalitet, fra man åbner kassen, og det tog kun ca. 10 min at samle det.
Selve sædet er i slags ruskinds agtigt overflade, og man sidder rigtigt godt. Da det mere eller mindre kun holdes på fast til rammen af nogle velcro-remme, så var jeg lidt spændt da jeg satte mig i det første gang, og velcro'en begyndte at gi' sig med den velkendte velcro lyd. Men det holder, og virker super stærkt.
Det kan klappes sammen med rat/pedaler monteret, men desværre ikke helt så meget som på deres billeder af det, men det skyldes tilsyneladende, at ratstammen er lidt længere på TX sættet, og det rattet rammer sædet, men det går alligevel.

Selvom jeg egentligt ikke havde tid, kunne jeg ikke dy mig lige at køre lidt i Ginetta GT3 på Brands Hatch, og jeg forbedrede mig da umiddelbart lidt med det samme, så der er håb.
jeg sidder desværre lige lidt lavt i forhold til tv'et, så jeg kigger lidt op, men jeg er sikker på at jeg kan vænne mig til det. :D


Lækkert! Brug Share

http://share.xboxlife.dk/

Oppe i toppen i højre hjørne har du et share link hvor du kan smide billeder ind
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 1. jul 2015 22:17

Takker! Jeg var bare blind :D
Nu med billeder:

Sofabordet bliver nødt til at vige pladsen for cockpit'et :)
Billede

Billede

Og klappet sammen:
Billede
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 1. jul 2015 22:38

Det ser sgu godt ud Shum
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 2. jul 2015 07:20

Ja det ser sgu godt ud, og fylder da heller ikke voldsom meget når det er klappet sammen... helt sikkert en god løsning med det :)

NB. når først du har opdaget "SHARE" funktionen herinde kommer du ikke til at bruge andet fremover :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron