Xboxlife forum

FH2 - Ingen løb?

Spil med fart på

FH2 - Ingen løb?

Indlægaf Krisp » 14. apr 2015 08:04

Hey.

Jeg startede FH2 op igår, efter en lang pause og ville igang med at race lidt. Men til min overraskelse kan jeg ikke finde nogen løb på kortet. Det eneste jeg kan finde er online road trips, bucket lists og fart kameraer.

Jeg har markeret at alt skal vises og har ikke oplevet det problem før? Jeg er i Nice og skal til 3. by nu, så vidt jeg husker.

Nogen som ved om det er en bug?
Krisp
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Brønderslev


Re: FH2 - Ingen løb?

Indlægaf Mysticurse » 14. apr 2015 10:41

Hey.

Jeg har ikke selv FH2, men hentede FH2: Presents F&F. Der var der også et tidspunkt hvor jeg ikke kunne finde fere løb. Så viste det sig at der var sådan en hvid/gennemsigtig cirkel på kortet, hvor jeg i det område skulle finde en bil.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det også er med i FH2 på samme måde, men prøv at tage et kig rundt på dit kort.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: FH2 - Ingen løb?

Indlægaf Krisp » 14. apr 2015 19:12

Jeg fandt ud af, at der var et car meetup event jeg skulle deltage i, før jeg kunne fortsætte. Aah. :-)
Krisp
Niveau 0
 
Indlæg: 36
By: Brønderslev


Re: FH2 - Ingen løb?

Indlægaf Mysticurse » 14. apr 2015 19:14

Krisp skrev:Jeg fandt ud af, at der var et car meetup event jeg skulle deltage i, før jeg kunne fortsætte. Aah. :-)

He he, godt du fandt ud af det ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg



Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron