Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf ShumwayDK » 12. sep 2015 09:17

Det er blæser(e) i TX rattet.
Når jeg bruger rattet (kun i pCars), så lægger jeg dog ikke mærke til blæserlarmen, mens jeg kører. Og imellem/efter løb, så virker støjen ikke direkte generende.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 12. sep 2015 09:50

Er forza 6 ligaer bedre end forza 5 og fh2? Jeg er stor forza fan, og må indrømme det er svært at vente - men hvor meget nyt lækker er der i 6 ift 5? Vejret er et stort plus i min bog - men udover det? Er selve grinding også blevet mildere?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 12. sep 2015 10:25

Mike JezZ skrev:Er forza 6 ligaer bedre end forza 5 og fh2? Jeg er stor forza fan, og må indrømme det er svært at vente - men hvor meget nyt lækker er der i 6 ift 5? Vejret er et stort plus i min bog - men udover det? Er selve grinding også blevet mildere?

VIP delen som gør du får 100% credit bonus hjælper en hel del på det. Imo er forza 6 en god blanding mellem horizon 2 og "almindelig" forza
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 12. sep 2015 10:59

Men der er jo også VIP del i forza 5 hvis man køber det :P det følger jo bare med i ultimate edition.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 12. sep 2015 17:26

Så blev der købt lidt ind til dig Racing spil. Blev til et Thrustmaster TX 458 rat. Th8a gear. T3pa Pro pedaler samt et Playseat evolution. Så nu skal deres ræses :D
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81

+2

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Benja190782 » 12. sep 2015 18:25

TeddyBamboo skrev:Så blev der købt lidt ind til dig Racing spil. Blev til et Thrustmaster TX 458 rat. Th8a gear. T3pa Pro pedaler samt et Playseat evolution. Så nu skal deres ræses :D


Er selv den glade ejer af TX rattet, TH8A shifter, og T3PA-PRO pedaler - det fortryder du ikke! Kæft det er lækkert! Har haft mit i 1 år nu, og har lige bestilt det nye 599XX EVO 30 Add-on rat. :wink:

Så skal du da være med i vores Project CARS liga - ikke sandt?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 12. sep 2015 20:52

TeddyBamboo skrev:Så blev der købt lidt ind til dig Racing spil. Blev til et Thrustmaster TX 458 rat. Th8a gear. T3pa Pro pedaler samt et Playseat evolution. Så nu skal deres ræses :D


Helt oplagt at du kigger forbi pCARS med det setup ;) - når du holder "fri" fra forza 6 selvfølgelig 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 12. sep 2015 21:07

Hm, jeg har set at man ikke kan købe Forza 6 VIP Pass eller Car Pass , det er bundle only? Gad vide hvornår man får lov til at købe dem hvis man IKKE køber ultimate edition :)

Synes stadig at 660 kr. er liiige i overkanten.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 12. sep 2015 21:39

Mike JezZ skrev:Hm, jeg har set at man ikke kan købe Forza 6 VIP Pass eller Car Pass , det er bundle only? Gad vide hvornår man får lov til at købe dem hvis man IKKE køber ultimate edition :)

Synes stadig at 660 kr. er liiige i overkanten.



men har du planer om at købe VIP og Carpass.. så kan du jo ligeså godt købe ultimate :mrgreen: :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 12. sep 2015 21:45

Rasbred skrev:
Mike JezZ skrev:Hm, jeg har set at man ikke kan købe Forza 6 VIP Pass eller Car Pass , det er bundle only? Gad vide hvornår man får lov til at købe dem hvis man IKKE køber ultimate edition :)

Synes stadig at 660 kr. er liiige i overkanten.



men har du planer om at købe VIP og Carpass.. så kan du jo ligeså godt købe ultimate :mrgreen: :mrgreen:


Ja hvis økonomien tillod det lige nu :P
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 12. sep 2015 21:48

Mike JezZ skrev:
Rasbred skrev:
Mike JezZ skrev:Hm, jeg har set at man ikke kan købe Forza 6 VIP Pass eller Car Pass , det er bundle only? Gad vide hvornår man får lov til at købe dem hvis man IKKE køber ultimate edition :)

Synes stadig at 660 kr. er liiige i overkanten.



men har du planer om at købe VIP og Carpass.. så kan du jo ligeså godt købe ultimate :mrgreen: :mrgreen:


Ja hvis økonomien tillod det lige nu :P


hehe ja ok.. der er længe til den første :P ellers i gamestop og aflevere gamle spil :)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 12. sep 2015 23:18

BulletEyeDk skrev:
TeddyBamboo skrev:Så blev der købt lidt ind til dig Racing spil. Blev til et Thrustmaster TX 458 rat. Th8a gear. T3pa Pro pedaler samt et Playseat evolution. Så nu skal deres ræses :D


Helt oplagt at du kigger forbi pCARS med det setup ;) - når du holder "fri" fra forza 6 selvfølgelig 8)

Er også min plan :D Har en ide om det bliver meget nemmere nu :D
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81

+2

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 13. sep 2015 00:10

Mike JezZ skrev:Hm, jeg har set at man ikke kan købe Forza 6 VIP Pass eller Car Pass , det er bundle only? Gad vide hvornår man får lov til at købe dem hvis man IKKE køber ultimate edition :)

Synes stadig at 660 kr. er liiige i overkanten.

dvs du kunne ikke købe fra rusland?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 13. sep 2015 00:57

famulor skrev:
Mike JezZ skrev:Hm, jeg har set at man ikke kan købe Forza 6 VIP Pass eller Car Pass , det er bundle only? Gad vide hvornår man får lov til at købe dem hvis man IKKE køber ultimate edition :)

Synes stadig at 660 kr. er liiige i overkanten.

dvs du kunne ikke købe fra rusland?


Jeg turde ikke tage chancen :/
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 13. sep 2015 11:34

Mike JezZ skrev:
famulor skrev:
Mike JezZ skrev:Hm, jeg har set at man ikke kan købe Forza 6 VIP Pass eller Car Pass , det er bundle only? Gad vide hvornår man får lov til at købe dem hvis man IKKE køber ultimate edition :)

Synes stadig at 660 kr. er liiige i overkanten.

dvs du kunne ikke købe fra rusland?


Jeg turde ikke tage chancen :/

Det er da ikke for sent endnu? Mit virker helt perfekt :)
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster