Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 4. sep 2015 22:56

Rasbred skrev:
Morten Skou skrev:
Er ret sikkert på at kravene er de samme for alle - det krav vi ikke kan opfylde er at der skal være speak på videoerne, så det ikke bare må være "råt gameplay".


nårh ja ok :D kunne palle ikke bare hygge snakke lidt ;) :D


Tigerjax007 skulle vel bare have nappet den anmeldelse og speaket, han snakker som et vandfald :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BAPE » 5. sep 2015 12:48

Er der nogen der ved noget om hvordan Drifting kommer til at være i forza 6? Kommer der til at være online drift race som i forza 4 samt rivals?
Nu har jeg set folk spille det fulde spil med drift hud slået til, og det er som i demoen hvor point ikke bliver lagt sammen som de tidligere forza spil. Altså hvor man har samlet drift point istedet for omgangs tid i højre hjørne.

Jeg har altid spillet forza for Drifting delen, så det vil være noget af en skuffelse hvis de har fjernet den del.
BAPE
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 5. sep 2015 14:20

BAPE skrev:Er der nogen der ved noget om hvordan Drifting kommer til at være i forza 6? Kommer der til at være online drift race som i forza 4 samt rivals?
Nu har jeg set folk spille det fulde spil med drift hud slået til, og det er som i demoen hvor point ikke bliver lagt sammen som de tidligere forza spil. Altså hvor man har samlet drift point istedet for omgangs tid i højre hjørne.

Jeg har altid spillet forza for Drifting delen, så det vil være noget af en skuffelse hvis de har fjernet den del.


Der er en youtube video med en som drifter med en 950 hp supra hvor der vises score i toppen af skærmen
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 5. sep 2015 17:43

famulor skrev:
BAPE skrev:Er der nogen der ved noget om hvordan Drifting kommer til at være i forza 6? Kommer der til at være online drift race som i forza 4 samt rivals?
Nu har jeg set folk spille det fulde spil med drift hud slået til, og det er som i demoen hvor point ikke bliver lagt sammen som de tidligere forza spil. Altså hvor man har samlet drift point istedet for omgangs tid i højre hjørne.

Jeg har altid spillet forza for Drifting delen, så det vil være noget af en skuffelse hvis de har fjernet den del.


Der er en youtube video med en som drifter med en 950 hp supra hvor der vises score i toppen af skærmen


JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BAPE » 5. sep 2015 18:25

Den har jeg godt set :) men den samler ikke pointene sammen for hele banen, det er kun det man får for de enkelte sektioner. Tænker så man til sidst kan se hvem der har skrabet point sammen og vundet
BAPE
Niveau 1
 
Indlæg: 66


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Benja190782 » 5. sep 2015 20:21

Der er kun 1 ting jeg vil vide om FM6 - ændre motorlyden sig markant, når man skifter udstødning!??

Jeg snakker om, som i de gode gamle dage med Forza Motorsport 2... (og ikke bare lidt "pop and crackles")

Kan nogen svare på det?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 5. sep 2015 20:23

BAPE skrev:Den har jeg godt set :) men den samler ikke pointene sammen for hele banen, det er kun det man får for de enkelte sektioner. Tænker så man til sidst kan se hvem der har skrabet point sammen og vundet


Ja det er sikkert som i Forza Horizon 2.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Mike JezZ » 7. sep 2015 10:19

FM6 virker rigtigt fedt, men jeg må desværre sige at 667 kr. for den ultimate version er bare al for høj. Den normale version får man ikke rigtigt noget vildt med for at ha pre ordered så ser ikke rigtigt en grund til at købe den lige nu.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf famulor » 7. sep 2015 17:41

Mike JezZ skrev:FM6 virker rigtigt fedt, men jeg må desværre sige at 667 kr. for den ultimate version er bare al for høj. Den normale version får man ikke rigtigt noget vildt med for at ha pre ordered så ser ikke rigtigt en grund til at købe den lige nu.

Er prisen ikke stortset den samme som ultimate edition i horizon 2? og stortset samme benefits?
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 7. sep 2015 18:52

Mike JezZ skrev:FM6 virker rigtigt fedt, men jeg må desværre sige at 667 kr. for den ultimate version er bare al for høj. Den normale version får man ikke rigtigt noget vildt med for at ha pre ordered så ser ikke rigtigt en grund til at købe den lige nu.


Du kan da bare købe den i DK og give over 800 kr :wink:

Jeg har forudbestilt Ultimate version og synes jeg får rigeligt for pengene, glæder mig til Torsdag 8)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 7. sep 2015 21:50

Synes nu ikke det er så dyrt.

Man får jo alligevel en del ved ultimate :-) det er da self nogen penge. Men når man som mig kommer til at købe alt dlc alligevel. Så kam set sagtens betale sig :-)

Glæder mig for sygt til torsdag. Jeg har heldigvis fri hele torsdagen :-D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf DePeCHe DK » 7. sep 2015 23:22

Rasbred skrev:Synes nu ikke det er så dyrt.

Man får jo alligevel en del ved ultimate :-) det er da self nogen penge. Men når man som mig kommer til at købe alt dlc alligevel. Så kam set sagtens betale sig :-)

Glæder mig for sygt til torsdag. Jeg har heldigvis fri hele torsdagen :-D

Ved vi hvornår på dagen det kan spilles?
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf TeddyBamboo » 8. sep 2015 05:41

DePeCHe DK skrev:
Rasbred skrev:Synes nu ikke det er så dyrt.

Man får jo alligevel en del ved ultimate :-) det er da self nogen penge. Men når man som mig kommer til at købe alt dlc alligevel. Så kam set sagtens betale sig :-)

Glæder mig for sygt til torsdag. Jeg har heldigvis fri hele torsdagen :-D

Ved vi hvornår på dagen det kan spilles?

Fra kl 13:01 uk time. Så må være kl 14:01 her.
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf hackNICE1112@ » 8. sep 2015 09:18

hackNICE1112@
Niveau 5
 
Indlæg: 1258

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 8. sep 2015 15:33

Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster