Xboxlife forum

Forza Motorsport 6

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 1. sep 2015 18:49

Keras skrev:Kan man virkelig ikke hente demoen, uden at tilføje et kreditkort?. Vil ikke have mine kreditkort oplysninger hos MS, eller på Xboxen.


de skriver på forza forummet at det er en fejl for nogen.. og Turn10 er ved at kigge på fejlen...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport

Indlægaf mortnDK » 1. sep 2015 19:15

Hvordan føles det med rat? Tænker især jer pCars fyre..
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Losty » 1. sep 2015 19:48

Det føles pretty fantastisk med controller syntes jeg. Styring er way better than FM5, og den var faktisk ikke helt ringe. Iøvrigt en Mega fed demo syntes jeg. Kan huske FM2, der kunne man kun race Ferrari's test track, så at man har så mange baner og forskellige biler er jo super cool.

P. S, fuck hvor ser Sebring bare amazing ud i regnvejr (og i 1080p med 60fps)
Senest rettet af Losty 1. sep 2015 20:06, rettet i alt 1 gang.
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf JohnH » 1. sep 2015 19:57

Losty skrev:Det føles pretty fantastisk med controller syntes jeg. Styring er way better than FM5!


Nemlig og med rat og pedaler er det et super spil, lyden er også rigtig fed.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Losty » 1. sep 2015 20:22

For satan hvor er F430 Scuderia raceren bare en oplevelse på Yas Marina banen om aftenen. Nui, det er cool!!
Losty
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 1. sep 2015 22:48

Har lige haft demoen startet op - desværre for en meget kort bemærkning...

Har forsøgt at gennemføre første løb 3 gange, desværre er spillet frosset inden jeg når slut... sidste tur var helt galt, hvor jeg flere gange kørt i luften uden grafik ?

Jeg kunne dog inden da konstatere, at FFB på mit trustmaster tx rat er noget fra det jeg er vant til i pCARS... det er i hvertfald ikke helt på niveau med hvad jeg havde regnet med.

Men ellers kan man godt se, at det er et finpoleret spil rent grafisk.

Er der andre med et TX rat som kan køre uden problemer ?

Jeg orker simpelthen ikke starte op igen, for at være tvangsindlagt til at se den samme video, og køre det samme igen... det må blive en anden dag
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf DePeCHe DK » 1. sep 2015 23:39

Mums hvor er det lækkert, alt er bare løftet helt vildt. Glæder mig helt sindsygt til den 10/09 - julen kommer tideligt i år :)
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 2. sep 2015 00:37

Kunne sgu alligevel ikke modstå fristelsen med forza, så gav det lige en chance til med controlleren - kom også igennem første løb uden problemer...

Men 2.løb havde igen nogle grafik problemer, så må ud af det konkludere, at det nok ikke har noget med mit tx wheel at gøre - det er sgu godt nok underligt.

https://account.xbox.com/da-dk/gameclip ... 43132d50f5
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf DePeCHe DK » 2. sep 2015 01:16

BulletEyeDk skrev:Kunne sgu alligevel ikke modstå fristelsen med forza, så gav det lige en chance til med controlleren - kom også igennem første løb uden problemer...

Men 2.løb havde igen nogle grafik problemer, så må ud af det konkludere, at det nok ikke har noget med mit tx wheel at gøre - det er sgu godt nok underligt.

https://account.xbox.com/da-dk/gameclip ... 43132d50f5

Ser underligt ud :shock: har du prøvet med andre biler? Jeg valgte Golfen, ingen prob. her
Bytter/Sælger helst personligt.

Fra Haslev, Sjaelland.
Billede
DePeCHe DK
Niveau 4
 
Indlæg: 496
By: Haslev


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf DK Vendetta » 2. sep 2015 05:38

Så blev det sq forudbestilt.. Ikke langt fra tanke til handling. :-)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Askinas » 2. sep 2015 07:14

Jeg har os lige bestilt Forza 6 deluxe :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 2. sep 2015 07:26

DePeCHe DK skrev:
BulletEyeDk skrev:Kunne sgu alligevel ikke modstå fristelsen med forza, så gav det lige en chance til med controlleren - kom også igennem første løb uden problemer...

Men 2.løb havde igen nogle grafik problemer, så må ud af det konkludere, at det nok ikke har noget med mit tx wheel at gøre - det er sgu godt nok underligt.

https://account.xbox.com/da-dk/gameclip ... 43132d50f5

Ser underligt ud :shock: har du prøvet med andre biler? Jeg valgte Golfen, ingen prob. her


Ja har været af sted i 2 forskellige S2000 og Subaru bilen, begge med fejl i grafikken... aner ikke hvad det skyldtes, har aldrig haft lignenede problemer på xboxen..
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Askinas » 2. sep 2015 07:35

DePeCHe DK skrev:
BulletEyeDk skrev:Kunne sgu alligevel ikke modstå fristelsen med forza, så gav det lige en chance til med controlleren - kom også igennem første løb uden problemer...

Men 2.løb havde igen nogle grafik problemer, så må ud af det konkludere, at det nok ikke har noget med mit tx wheel at gøre - det er sgu godt nok underligt.

https://account.xbox.com/da-dk/gameclip ... 43132d50f5

Ser underligt ud :shock: har du prøvet med andre biler? Jeg valgte Golfen, ingen prob. her


Meget underligt :shock:

Jeg har slet ikke oplevet nogle problemer med demoen.
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf Rasbred » 2. sep 2015 07:49

har du preview program på xboxen ? kan det betyde noget ?

jeg har gennemspillet demoen 3 gange nu.. en med Golf,Subaru og S2000.. og har ingen problemer haft overhovedet...
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Motorsport 6

Indlægaf BulletEyeDk » 2. sep 2015 07:52

Ja, jeg er med i preview programmet, men det er der vist en del herinde fra som også er...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron