Xboxlife forum

Bedste bilspil til små drenge

Spil med fart på

Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf Claus9210 » 15. dec 2014 18:55

Har netop købt en XB1 og mine drenge på 5 og 7 år skal have et bilspil julegave, men hvad skal jeg gå efter?
Claus9210
Niveau 0
 
Indlæg: 4
By: Aalborg


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf Slimjay DK » 15. dec 2014 18:59

Nu er udvalget jo ikke så stort .. Der er Forza 5, Forza Horizon 2 samt Need For Speed Rivals.

Det kunne være du skulle tage et kig på EA Access : http://www.ea.com/eaaccess/da_DK der kan du for 32 kr om måneden bl.a. få adgang til Need For Speed Rivals samt Plants vs. Zombies: Garden Warfare, FIFA 14, Battlefield 4, Peggle 2 og Madden NFL 25. og jeg mener at EA Sports UFC bliver tilgængeligt d. 18 December. Udover det får du også rabatter og andet.

Flere spil bliver tilføjet løbende og du har adgang til spillene lige så længe du betaler :wink: Det er da en meget god gave.
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf pede B » 15. dec 2014 20:00

Hvis det er muligt at få Crash Bandicoot til X1, så skal du helt sikkert vælge det. Det var mega sjovt da jeg selv var i den alder..
Ellers er det nok noget Disney, men der er selvfølgelig også dem som Slimjay nævner, men til 5 og 7 årige - det ved jeg sgu' ikke :)

Ellers er det bare ind på coolshop eller en anden side der har rigtig mange X1 spil, og så er der jo kategorier som racing osv :) må indrømme jeg ikke er helt så vild med bilspil mere, men blev da lige nødt til at nævne Crash Bandicoot :D
Billede
pede B
Niveau 4
 
Indlæg: 304
By: København


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf Michelve » 15. dec 2014 20:11

5-7...need for speed rivals måske.
Eller vis de er meget dygtig Trials Fusion?
Michelve
Niveau 6
 
Indlæg: 1534
By: randers


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf dk_iceman » 15. dec 2014 20:32

vil stemme på Forza Horizon 2 bedre bliver det ikke, efter min mening
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf JohnH » 15. dec 2014 21:46

De skal da have GTA V , en af de bedste bilspil der er for unger i den alder :wink: :lol:

Vil også sige Forza Horizon 2, der er ikke mange gode bilspil til X1 til knægte i den alder, men FH2 er en af de mest gennemførte og meget let at komme i gang med.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf heinstach » 15. dec 2014 22:10

Der er INGEN bilspil p.t. til X1, der er velegnede til 5-7-årige. Overvej i stedet Skylanders, selv om det selvf. ikke er bilspil.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf khougaard » 15. dec 2014 23:04

Vil også siger at et sådan spil ikke helt eksisterende, min knægt har spillet burnout paradise for vildt fra han var 5 eller deromkring :-)
Noget andet du evt kunne kigge på var Disney infinity, der ved jeg de have noget cars playset, hvor man køre ræs, dog til det gamle, ved ikke hvad der virker i 2.0 eller om der er andre playset med billøb i? Bare en mulighed :-) ellers en 360'er og burnout ;-)
khougaard
Niveau 4
 
Indlæg: 549


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf snomim » 15. dec 2014 23:14

Min den største er 4 og han spiller Lego marvell superheroes det er han vild med. Ellers ea access er et alt for stærkt bud, men trails fusion er også rigtigt fedt.

Mvh

Snomim
snomim
Niveau 1
 
Indlæg: 60
By: Rødovre


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf allanb » 16. dec 2014 06:01

Du skal gå efter Forza Horizon 2, for der er free roam i, så de bare kan tøffe rundt i alle bilerne. Mine piger syntes det er mægtig skægt og jeg gemmer så de her missioner med at finde nye biler til dem, så de kan hygge sig med det:-)

Som der også nævnes, så er Lego Marvel super heroes også et super fedt børne spil. Der er også mulighed for at løbe, køre og flyve frit rundt i en storby. Et sjovt spil hvor man kan skabe sin egne super helte mm. Mine unger elsker det og spiller det ofte bare for at lege...
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf Haugboelle » 16. dec 2014 07:14

Min søn på næsten 7 spiller rivals, tøffer bare rundt og hygger sig.

Derudover er disse populære på one/ps4 (hvor min søn på næsten 5 også er med)

Lego super heroes (har danske stemmer)
Lego batman 3
Trials fusion
Disney infinity (har danske stemmer)
Skylanders (omend de har tabt pusten på det efterhånden) (har danske stemmer)
Plants vs zombies garden warfare


Lego the hobbit og movie er gennemført, men dem fandt de ikke yderligere interesse i
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf Zt3pH » 16. dec 2014 08:18

Min knægt på 4 er fuldstændig overdrevet vild med Infinity - Har købt 2.0 udgaven til ham i jul, så ved ikke endnu hvad der er kompatibelt den ene og den anden vej. Men han har Cars playsettet og det er klart det mest populære sammen med Toy story settet.

Desuden er han rimelig vild med alle free roam spil, hvor man mange gange også kan køre bil. Lige pt. er det dog mest AC: Unity han får spillet - men bare det med at rende rundt og klatre og hoppe fra ting til ting, det synes han er vældigt sjovt!
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf Slimjay DK » 16. dec 2014 08:34

Et Pegi 18 spil til en knægt på 4 :shock:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf Zt3pH » 16. dec 2014 08:44

Slimjay DK skrev:Et Pegi 18 spil til en knægt på 4 :shock:


Jaja og Shadows of mordor og alting... Det eneste han faktisk er blevet lidt bange for, var Sunset Overdrive. Så det gider han ikke spille :)
Winners never quit, Quitters never win...
Zt3pH
Niveau 7
 
Indlæg: 2723


Re: Bedste bilspil til små drenge

Indlægaf Haugboelle » 16. dec 2014 08:57

Slimjay DK skrev:Et Pegi 18 spil til en knægt på 4 :shock:



Børn er så gode til at skelne mellem tegnefilm/spil kontra virkelighed, med det sagt får mine børn dog ikke lov til at spille gta, ac, diverse shooters osv hvor der er stump vold, headshots og jeg skal give dig, der må de vente. God fornuft kommer man langt med, men man også skal passe på ikke og overbeskytte dem, for deres filter er langt bedre end man tror, balance balance.

Film derimod er feks Marvel super gode, de meget rene stortset allesammen, ingen vold og klam menneskelig adfærd, de fleste star wars film er også gode, samme procedure. De alle rated ret højt aldersmæssigt såvidt jeg husker. Igen det er også meget individuelt fra barn til barn og om den voksne er tilstede og fortæller/forklarer ting.

Edit, det var ikke ment som et svar til at din kommentar var forkert, men mere en mening omkring at mærkningen ikke altid er specielt god.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron