Xboxlife forum

Rat og pedalsæt til Xbox One

Spil med fart på

Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BulletEyeDk » 14. mar 2017 21:23

Og som en lille optakt til det kommende Endurance løb i GT3 klassen var det måske ikke så ringe at genopfriske et tidligere løb på Bathurst, det var en ganske underholdende serie i grp. A bilerne :mrgreen:

BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf ATOM-DK » 15. mar 2017 10:52

Renoldo skrev:Hey

Jeg overvejer også at købe et rat og et Playseat Challenge.

Ifølge coolshop så står Thrustmaster 458 til 999,- kan det være rigtigt, eller er der et eller andet jeg har overset?

https://www.coolshop.dk/produkt/thrustm ... ion/AE4FS2

René


De er sgu godtnok billigt. Ups, kom da lige til at bestille et reserve rat. =D> =D> =D>
(normalpris er 2.450,- Håber det holder.)
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Renoldo » 15. mar 2017 11:56

ATOM-DK skrev:
Renoldo skrev:Hey

Jeg overvejer også at købe et rat og et Playseat Challenge.

Ifølge coolshop så står Thrustmaster 458 til 999,- kan det være rigtigt, eller er der et eller andet jeg har overset?

https://www.coolshop.dk/produkt/thrustm ... ion/AE4FS2

René


De er sgu godtnok billigt. Ups, kom da lige til at bestille et reserve rat. =D> =D> =D>
(normalpris er 2.450,- Håber det holder.)


Ja, jeg håber også at det holder. :D
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+2

Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf ATOM-DK » 16. mar 2017 18:00

Pi$! Det holdt ikke. Coolshop har lige annulleret ordren, da varen er udgået og de ved ikke hvornår den kan leveres igen.
Dårlig undskyldning for at de har klokket i den.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Renoldo » 16. mar 2017 18:48

Nej, det holdt desværre ikke, min ordre er også blevet annulleret.

Ja dårlig undskyldning og sur røvsnaps.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BulletEyeDk » 16. mar 2017 19:51

ATOM-DK skrev:Pi$! Det holdt ikke. Coolshop har lige annulleret ordren, da varen er udgået og de ved ikke hvornår den kan leveres igen.
Dårlig undskyldning for at de har klokket i den.


Det var dog en syg undskyldning, kan man ikke bare fastholde, at man godt kan vente til den igen kan leveres ? :mrgreen:

I så fald må du jo bare holde øje med hvornår den igen er til salg i firmaet ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf dalingo » 16. mar 2017 23:51

Jeg fik også annulleret min:

-----------------
En vare, du har bestilt hos os, er desværre udgået fra vores katalog, da vi ikke ikke længere kan skaffe varen hos producenten. Vi har derfor været nødt til at annullere denne vare fra din ordre indtil videre. Såfremt varen bliver tilgængelig igen, vil den igen kunne findes i vores katalog.


Thrustmaster - TX Racing Wheel Ferrari 458 - Italia Edition /XONE er udgået, og er hermed annulleret fra din ordre.


Venlig hilsen,
Coolshop
--------------

Tror ikke der er så meget at komme efter. Jeg fik i hvert fald aldrig en ordre bekræftelse fra dem og jeg tror det er den der "tæller".

Men jeg er enig de kunne godt bare æde den og levere til deres oplyste pris.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Renoldo » 17. mar 2017 05:06

Nej, der er nok ikke noget a komme efter.

Men det er da underligt, at den nu er udgået fra deres katalog. Hvis den var udgået, hvorfor har de så ikke bare fjernet den fra deres side, og hvorfor står den til 999,- når den er udgået.

Gad vide om den er udgået hos Trustmaster?
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BoblereN » 17. mar 2017 09:24

Sættet fremgår i hvert fald stadig af deres hjemmeside (thrustmasters), under produkter til xbox one.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf ATOM-DK » 17. mar 2017 09:32

BoblereN skrev:Sættet fremgår i hvert fald stadig af deres hjemmeside (thrustmasters), under produkter til xbox one.


Tror du skal have opdateret siden i din browser. Den var væk lige efter jeg fik besked om at ordren var annulleret. ;)
Kan heller ikke finde den nu.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BoblereN » 17. mar 2017 10:04

Ja på coolshop findes sættet ikke længere, men det fremgår stadig af producentens hjemmeside som en aktiv vare og ikke en udgået. http://www.thrustmaster.com/en_UK/products/tx-racing-wheel-ferrari-458-italia-edition
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf ATOM-DK » 17. mar 2017 10:45

BoblereN skrev:Ja på coolshop findes sættet ikke længere, men det fremgår stadig af producentens hjemmeside som en aktiv vare og ikke en udgået. http://www.thrustmaster.com/en_UK/products/tx-racing-wheel-ferrari-458-italia-edition


Ja, det er korrekt. Coolshop bruger bare en lousy undskyldning for ikke at skulle sælge et sæt til 999,-. Tror det slår sløjt til med forretningen. Der er over det seneste år blevet færre og færre produkter på deres side. :shock:
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Renoldo » 17. mar 2017 11:33

Man får nok ikke noget ud af det, men måske man skulle smide dem en mail, og brokke sig lidt.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BulletEyeDk » 17. mar 2017 11:49

Det er næsten for nemt for firmaet at slippe udenom en svipser, bare ved at fortælle kunden at produktet er udgået...

Det lyder lidt som en fabrikeret løgn, det er ikke nemt at gennemskue om I har en god sag, nu hvor I ikke har modtaget en ordrebekræftigelse...

Jeg har aldrig set rattet nedsat til den pris, men det er vel ikke urealistisk at prisen kan være nedsat med op til ca.50% ?
Prøv evt. at kigge på denne side -> http://www.forbrug.dk/Hotlinen/Kan-netb ... EB43171BC0
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BoblereN » 17. mar 2017 12:04

Nej jeg mener bestemt heller ikke at elektronik udstyr nedsat med 50% er ualmindeligt, og deraf at der er handlet i god tro :)
Jeg er ikke i tvivl om hvad jeg ville, oprette en lille sag hos forbrugerklagenævnet hehe.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron