Xboxlife forum

Rat og pedalsæt til Xbox One

Spil med fart på

Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Renoldo » 17. mar 2017 12:09

Der står følgende i bestillings bekræftelsen:

§2 Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os

Mon ikke den så gælder begge veje, så de har ryggen fri ?
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+1

Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BoblereN » 17. mar 2017 12:17

Står det tydeligt når du har trykket køb? Eller skal du ind og læse dig igennem paragrafferne for at finde det??
Da jeg oprettede en sag i sin tid, stod der også de tog forbehold mod forkerte priser osv. inde i de generelle handelsbetingelser... Det hjalp dem ikke, da det stadig ikke var en utænkelig tilbudspris... Jeg ved ikke om ovenstående kan falde ind under det samme..
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BulletEyeDk » 17. mar 2017 12:29

Renoldo skrev:Der står følgende i bestillings bekræftelsen:

§2 Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os

Mon ikke den så gælder begge veje, så de har ryggen fri ?


Det kunne jo godt tyde på de har en eller anden form for manuel gennemgang af deres ordrer netop for at finde disse fejl..

Men derfor er "nødløgnen" om en udgået vare stadig en underlig fremgangsmåde...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Renoldo » 17. mar 2017 12:35

BulletEyeDk skrev:
Renoldo skrev:Der står følgende i bestillings bekræftelsen:

§2 Kvittering for modtagelse af bestilling og ordrebekræftelse

Når du har bestilt en vare hos os, modtager du en kvittering for vores modtagelse af din bestilling. Der er imidlertid først indgået en bindende købsaftale, når du har modtaget en ordrebekræftelse fra os

Mon ikke den så gælder begge veje, så de har ryggen fri ?


Det kunne jo godt tyde på de har en eller anden form for manuel gennemgang af deres ordrer netop for at finde disse fejl..

Men derfor er "nødløgnen" om en udgået vare stadig en underlig fremgangsmåde...


Ja, det er en underlig fremgangsmåde.
Hvis den er udgået fra deres katalog, hvorfor så ikke bare fjerne den med det samme.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Renoldo » 17. mar 2017 12:41

BoblereN skrev:Står det tydeligt når du har trykket køb? Eller skal du ind og læse dig igennem paragrafferne for at finde det??
Da jeg oprettede en sag i sin tid, stod der også de tog forbehold mod forkerte priser osv. inde i de generelle handelsbetingelser... Det hjalp dem ikke, da det stadig ikke var en utænkelig tilbudspris... Jeg ved ikke om ovenstående kan falde ind under det samme..


Det stod i den mail ( Bestillings bekræftelse ) jeg fik da jeg havde gennemført købet.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf ATOM-DK » 17. mar 2017 13:42

Jeg snuppede et screendump af min ordre var accepteret fra coolshops hjemmeside.
Har lige sendt en mail til Thrustmaster for at høre om de har stoppet produktionen. Hvis de ikke har, går jeg videre med sagen.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Renoldo » 17. mar 2017 13:52

ATOM-DK skrev:Jeg snuppede et screendump af min ordre var accepteret fra coolshops hjemmeside.
Har lige sendt en mail til Thrustmaster for at høre om de har stoppet produktionen. Hvis de ikke har, går jeg videre med sagen.


Ok, du må meget gerne lige skrive hvad svaret er fra Thrustmaster.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221

+1

Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf ATOM-DK » 17. mar 2017 13:53

Renoldo skrev:
ATOM-DK skrev:Jeg snuppede et screendump af min ordre var accepteret fra coolshops hjemmeside.
Har lige sendt en mail til Thrustmaster for at høre om de har stoppet produktionen. Hvis de ikke har, går jeg videre med sagen.


Ok, du må meget gerne lige skrive hvad svaret er fra Thrustmaster.


Jeps
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Renoldo » 20. mar 2017 15:26

Nå, der kommer nok ikke noget ud af det, men jeg har skrevet en mail til Coolshop.
Renoldo
Niveau 3
 
Indlæg: 221


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf ATOM-DK » 20. mar 2017 15:47

Venter stadig på svar fra Thrustmaster.
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Helmerlund » 24. mar 2017 10:54

Så blev det til Thrustmaster Ferrari 458, desværre ikke til Coolshop pris...
Jeg kan kun undre mig over at jeg ikke har gjort det før, for hold da op en ny og fed spil oplevelse... Det er jo verdensklasse.
Jeg spiller en del F1, men har nu købt Project Cars for nu er der kommet blod på tanden med et rat :)
Tak for hjælpen med info om hvad man skulle gå efter...
Helmerlund
Niveau 0
 
Indlæg: 13

+1

Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BulletEyeDk » 24. mar 2017 11:48

Det lyder godt, tillykke med købet...

Lige mht. pCARS, så er der ualmindeligt mange opsætningsmuligheder og det kan tage lang tid at finde noget fornuftigt, som passer en....

Samtidig, har vi et mindre community herinde, hvor vi primært tidligere har kørt en del løbsserier, nu er der lidt længere imellem løbene, men der vil helt sikkert komme nogle.

Du kan skrive en besked til mig, hvis jeg skal oprette dig på vores side -> www.pcars.dk hvor man tilmelder sig løb, opdaterer træningstider, kan se statistik osv...

På siden er der også disse nyttige links, som du formentlig godt kan bruge som ny i pCARS universet -> http://www.pcars.dk/links.php
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BoblereN » 24. mar 2017 12:14

Kanon Helmerlund.. Jeg kunne godt være frisk på lidt online F1 hvis der er stemning for det :)
Tidligere mener jeg vi var en 5-6 stykker herinde der kørte nogle 20-25 laps løb
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf Morten Skou » 24. mar 2017 13:02

BoblereN skrev:Kanon Helmerlund.. Jeg kunne godt være frisk på lidt online F1 hvis der er stemning for det :)
Tidligere mener jeg vi var en 5-6 stykker herinde der kørte nogle 20-25 laps løb


Jeg er også frisk på F1 af og til... og tror også at EriksenDK er :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rat og pedalsæt til Xbox One

Indlægaf BoblereN » 24. mar 2017 13:57

Det kan være vi skal arrangere en sæsonåbner på albert park i næste uge?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster