Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 28. mar 2015 11:37

Rasbred skrev:Spiller du på 360 eller one?

Nu har jeg gennemført begge på både one og 360. Og efter at have smidt snart 200 timer i horizon2 på one. Så føler det her godt nok som en demo :mrgreen:

Jeg spiller på 360 ;-)
Ja okay, så kan jeg godt se det virker lidt demo agtig :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 28. mar 2015 11:49

Ja ok :-D på 360 kan man ikke sortere i kortet som på one :-)

Jeg kan ligge et komplet kort op fra 360. Så kan du se hvor tingene er ?
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 28. mar 2015 11:53

Rasbred skrev:Ja ok :-D på 360 kan man ikke sortere i kortet som på one :-)

Jeg kan ligge et komplet kort op fra 360. Så kan du se hvor tingene er ?

Det var da underligt at der er forskel på den måde..?? :-P
Jeg tror desværre ikke at et komplet kort vil hjælpe. For hvis der er et ræs, burde det jo også vises på mit kort..?? Har været på YT og kan se at det ene af de ræs jeg mangler, ligger lige foran garagen mere eller mindre. Der er bare ikke noget der hvis jeg køre der hen :roll:
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 28. mar 2015 13:18

Mysticurse skrev:Sidder her med spillet Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious og vil høre om der er en der kan hjælpe mig? Kan ikke finde Maserati Ghilbli, Plymouth Roadrunner (Til at restore) og den sidste achievement Complete the Cargo Plane Showcase.

Kan slet ikke finde noget af det. Hver gang jeg har været i garagen med en bil, snakker han om noget Airfield'en, men har ligget og kørt rundt der i 45 minutter nu og kan intet finde :roll: HJÆLP!! [-o<


Jeg fandt sørme ude af at der var en hvid cirkel på kortet tæt på Airfield'en, og efter 15 min søgen fandt jeg Plymouth Roadrunner i en lukket lade (Fandt den ved et tilfælde da jeg kørte galt og ramte laden :-P) og det har så sendt mig videre i spillet.

Stor tak til Rasbred fordi du prøvede at hjælpe mig ;-)
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 28. mar 2015 13:20

Mysticurse skrev:
Mysticurse skrev:Sidder her med spillet Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious og vil høre om der er en der kan hjælpe mig? Kan ikke finde Maserati Ghilbli, Plymouth Roadrunner (Til at restore) og den sidste achievement Complete the Cargo Plane Showcase.

Kan slet ikke finde noget af det. Hver gang jeg har været i garagen med en bil, snakker han om noget Airfield'en, men har ligget og kørt rundt der i 45 minutter nu og kan intet finde :roll: HJÆLP!! [-o<


Jeg fandt sørme ude af at der var en hvid cirkel på kortet tæt på Airfield'en, og efter 15 min søgen fandt jeg Plymouth Roadrunner i en lukket lade (Fandt den ved et tilfælde da jeg kørte galt og ramte laden :-P) og det har så sendt mig videre i spillet.

Stor tak til Rasbred fordi du prøvede at hjælpe mig ;-)


Haha var så lidt :-D godt du kom videre.

Har du fundet alle bonus boards? Jeg mangler kun 2 for at være på 100% :-( har brugt 2-3 timer på at finde de sidste :-(
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 28. mar 2015 13:23

Rasbred skrev:Har du fundet alle bonus boards? Jeg mangler kun 2 for at være på 100% :-( har brugt 2-3 timer på at finde de sidste :-(

He he, langt fra.. Tror jeg har fundet 8/20 :-P Men der er heller ingen Achievement hos mig for at finde dem, så det går nok at jeg ikke finder dem :-D
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 28. mar 2015 15:37

Rasbred skrev:
Mysticurse skrev:
Mysticurse skrev:Sidder her med spillet Forza Horizon 2 Presents Fast & Furious og vil høre om der er en der kan hjælpe mig? Kan ikke finde Maserati Ghilbli, Plymouth Roadrunner (Til at restore) og den sidste achievement Complete the Cargo Plane Showcase.

Kan slet ikke finde noget af det. Hver gang jeg har været i garagen med en bil, snakker han om noget Airfield'en, men har ligget og kørt rundt der i 45 minutter nu og kan intet finde :roll: HJÆLP!! [-o<


Jeg fandt sørme ude af at der var en hvid cirkel på kortet tæt på Airfield'en, og efter 15 min søgen fandt jeg Plymouth Roadrunner i en lukket lade (Fandt den ved et tilfælde da jeg kørte galt og ramte laden :-P) og det har så sendt mig videre i spillet.

Stor tak til Rasbred fordi du prøvede at hjælpe mig ;-)


Haha var så lidt :-D godt du kom videre.

Har du fundet alle bonus boards? Jeg mangler kun 2 for at være på 100% :-( har brugt 2-3 timer på at finde de sidste :-(


Der er mange ude 'på havnen' , nogle af dem dukker op når man kører rundt derude, tror jeg fandt 3 ell 4 derude.

Jeg mangler kun 2 veje nu, det er godt nok irriterende, for jeg kan se på kortet i nav.ruden at jeg har kørt over det hele, men mangler alligevel 2.....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 28. mar 2015 15:50

NU fik jeg 100% i begge spil :-D endelig

Alt fundet i begge :-D

John. Gå ind i dit tv indstilling og skru helt ned for farven. Så det kun er sort hvid. Så er de nemmere at finde
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 28. mar 2015 16:07

Rasbred skrev:NU fik jeg 100% i begge spil :-D endelig

Alt fundet i begge :-D

John. Gå ind i dit tv indstilling og skru helt ned for farven. Så det kun er sort hvid. Så er de nemmere at finde


Flot!

Mine indstillinger gør allerede, at der er lidt mere gråt på vejene på kortet , hvor jeg ikke har kørt endnu, men nu har jeg givet op, har kørt hele kortet igennem og mangler dem stadig.... de dukker nok op engang :)
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Morten Skou » 28. mar 2015 17:37

Det der Fast & Furious... det er jo bare starten af Horizon 2, bare med andre biler, historie og mellemsekvenser?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 28. mar 2015 17:49

Morten Skou skrev:Det der Fast & Furious... det er jo bare starten af Horizon 2, bare med andre biler, historie og mellemsekvenser?


Ja kan man godt kalde det. Har man brugt bare en lille smule tid i horizon så er der sku ikke meget at komme efter.

Nos er også en ligegyldig ting som gør så lidt jeg synes det er mere besværligt at skulle vende sig til at trykke på lb under løbet. :-D og man kan klarer alle løb uden nos =D>

Havde jeg givet 75 kr for det som det kommer til at koste så ville jeg føle mig røvrendt.

Man er efter min egen mening alt for låst i F&F udgaven i forhold til hvad man er vandt til horizon 2.
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 28. mar 2015 18:44

Det er en god reklame for Horizon 2 og selvfølgelig også for F&F filmen (som dog ligner l*rt)

Lattergassen giver bare lyd, bilen kører ikke hurtigere af det, men de andre biler sænker farten når man bruger det ? Kan være de er bange for lyden :-)

Det med at Chargeren har 900 hk er også lidt overdrevet, jeg har kørt i store biler med 5-600 hk som flyttede sig en hel del hurtigere end den i spillet her.

Selve onlinedelen virker jo fint, der er masser af løb man kan køre i den og alle har samme tuning på bilerne, så nu er det kørerens egenskaber der gælder, og held ;-)

Håber dog at de gør de nye biler tilgængelige i FH2 som dlc senere.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 28. mar 2015 20:23

Men online i F&F er lige ligegyldigt. Hvad får man ud af det?

I horizon 2 får man jo xp og credits. Og der er jo massere biler som kan det samme og vildere endnu :-D

Man kan vel tage den charger også tænde for telemetry på dpadden så kan du se hvor mange HK den bruger :-)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Morten Skou » 28. mar 2015 20:38

Mangler kun lige "Chain Reaction", men den har jeg godt nok svært ved :-(
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 28. mar 2015 20:40

Kør over til lufthavnen på det store åbne stykke..

Også bare drift i vildskab :-D hver gang den står lidt stille så e-drift.

Der kan man efter en lille smule øvelse nemt scorer 400-500 tusind :-)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron