Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 22. mar 2015 20:33

har løst problemet johnh :D

har købt Nissan Skyline GT-R V-spev II 2002 til næsten alle klasser :D den kører perfekt !! kører måske ikke top fart. men alle de små børn som kører på nettet som bare vil have MAKS fart også smadre i svinget.. dem tager man NEMT med denne her.. den kan sagtens følge med på lige stræk, og i sving og lav hastigheds områder er den OVERLEGEN!

og selvom jeg har valgt andre biler til offroad. så skal det forståes det er biler som er liret til maks. med Storm island upgrades.. nissan skyline i den normale FH2 verden crosscountry vinder tit alligevel så godt kører den.

her er de biler jeg bruger i de forskellige klasser. jeg vinder stortset altid online med de her biler :) og smadre ALT i rivals :D

S2 Class = Nissan GTR / Mclaren P1 / veneno (alt efter humør) (og hvis det bare skal gå hurtigt så LaFerrari :D ) (Dragrace er enten Lotus esprit v8,eller alfa 33. har 2 alfa. en i X og en i s2 :D)

S1 Class = Nissan Skyline GT-R V-spev II til alt asfalt :D og Subaru impreza 22b STi til offroad. (kører ikke drag i s1 :) ) (backup til vej er TVR sagaris - inden folk trashtalker på den :D så kan jeg kun sige PRØV den :D kører som en drøm!)

A Class = Nissan Skyline GT-R V-spev II til alt igen :D (Lancia Stratos HF stradale til offroad)

B Class = Nissan skyline GT-R V-spev II igen igen :P (Subaru WRX STI til offroad)

C Class = Abarth 595 og Mini cooper S 1965

D Class = Abarth 595 og Mini cooper S 1965

det lyder måske utrolig kedeligt :) men efter en del online ræs idag så er det klart nemmeste at huske de 3-4 biler når man er under pres.. så kan man altid lege med alle de andre biler offline i de MANGE mesterskaber :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 22. mar 2015 20:43

Hehe lyder som en god ide, alt for forvirrende når man ikke kan nå at vælge den optimale bil og får en standard bil #-o
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 27. mar 2015 06:15

Så kan man hente fast and the furious udgaven!! Fylder 15 GB :-D

Nu skal jeg desv på arbejde :-( så håber det er klar når jeg kommer hjem
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf DK Vendetta » 27. mar 2015 06:28

Rasbred skrev:Så kan man hente fast and the furious udgaven!! Fylder 15 GB :-D

Nu skal jeg desv på arbejde :-( så håber det er klar når jeg kommer hjem


Cool... så må jeg hellere få sat den igang. Skulle ikke tage mange minutter, hvis de har hul igennem 8)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf DK Vendetta » 27. mar 2015 07:53

Var fast and furious pakken gratis for alle, eller kræver den forza horizon 2, selvom det er et selvstændigt spil?
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 27. mar 2015 07:56

DK Vendetta skrev:Var fast and furious pakken gratis for alle, eller kræver den forza horizon 2, selvom det er et selvstændigt spil?


Det er et selvstændigt spil og helt gratis lige nu.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf DK Vendetta » 27. mar 2015 08:05

JohnH skrev:
DK Vendetta skrev:Var fast and furious pakken gratis for alle, eller kræver den forza horizon 2, selvom det er et selvstændigt spil?


Det er et selvstændigt spil og helt gratis lige nu.


Spiller det allerede.. Var bare nysgerrig om jeg skulle fortælle kammeraterne at de kunne erhverve sig det gratis pt. :lol:
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf DK Vendetta » 27. mar 2015 11:32

Nå, det var de 970 achievements i Fast and Furious spillet... :-)
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Morten Skou » 27. mar 2015 12:23

DK Vendetta skrev:Nå, det var de 970 achievements i Fast and Furious spillet... :-)


Var det fedt? Markant anderledes end Horizon 2 ?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 27. mar 2015 12:41

Morten Skou skrev:
DK Vendetta skrev:Nå, det var de 970 achievements i Fast and Furious spillet... :-)


Var det fedt? Markant anderledes end Horizon 2 ?


Det ser ud til at være lidt af det samme, dog med et noget sejere værksted/garage :wink:

Edit: man kan ikke køre så meget 'på tværs' som i FH2, også godt nok, gør det lidt mere realistisk.
Har kørt de første løb på min 360'er, det ser da godt ud og der er nogle seje biler med.

JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 27. mar 2015 16:12

Der skulle vel ikke være en der kan fortælle mig hvad det er for en sang der køre i "Intro vinduet" før man trykker start? Mega fedt nummer :-P

EDIT: Har fundet det :-P
https://www.youtube.com/watch?v=7nUdHAVSLr4
Senest rettet af Mysticurse 27. mar 2015 19:13, rettet i alt 1 gang.
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Benja190782 » 27. mar 2015 18:31

Dayum en motorlyd! Nøøj hvor er det godt det her!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 27. mar 2015 19:13

Mysticurse skrev:Der skulle vel ikke være en der kan fortælle mig hvad det er for en sang der køre i "Intro vinduet" før man trykker start? Mega fedt nummer :-P

Har fundet det:
https://www.youtube.com/watch?v=7nUdHAVSLr4
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg

+1

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Benja190782 » 27. mar 2015 19:23

Mysticurse skrev:
Mysticurse skrev:Der skulle vel ikke være en der kan fortælle mig hvad det er for en sang der køre i "Intro vinduet" før man trykker start? Mega fedt nummer :-P

Har fundet det:
https://www.youtube.com/watch?v=7nUdHAVSLr4


MEGA fedt nummer! Kæft det spil er fedt sat op - lækker garage og kanon motorlyd! Jeg er helt vild med det her!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mysticurse » 27. mar 2015 19:24

Benja190782 skrev:MEGA fedt nummer! Kæft det spil er fedt sat op - lækker garage og kanon motorlyd! Jeg er helt vild med det her!

HELT enig!! :-P
"Am I classified as human?? - Negative, I am a meat-popsicle"
Det spiller jeg for tiden: No Man's Sky, Subnautica, Diablo 3 RoS, Minecraft, Dead Space, Dead Space 2 og Dead Space 3.
Add mig hvis i har lyst til at spille noget af det, men skriv lige en besked, så jeg ved du/i er herfra ;-)
Mysticurse
Niveau 5
 
Indlæg: 1130
By: Sønderborg


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster

cron