Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf DK Vendetta » 25. jan 2015 12:41

JohnH skrev:
DK Vendetta skrev:Sad og spillede FH2 igår og gennemførte Forza horizon finale og efterfølgende kørte jeg 4 løb. Hvor en i hele hule h...... gemmer man i det spil? Nu starter den op med at jeg skal køre finalen igen??? Aaaargh....


Der er jo flere finaler, faktisk en efter hvert 15. championship :wink:

Mener der er 168 championships, er ikke helt sikker på tallet....


Ja, det ved jeg.. Men det kan jo ikke passe jeg skal kører samme løb 2 gange i streg?? Facts er stadig, hvor gemmer jeg henne???????
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 25. jan 2015 12:48

DK Vendetta skrev:
JohnH skrev:
DK Vendetta skrev:Sad og spillede FH2 igår og gennemførte Forza horizon finale og efterfølgende kørte jeg 4 løb. Hvor en i hele hule h...... gemmer man i det spil? Nu starter den op med at jeg skal køre finalen igen??? Aaaargh....


Der er jo flere finaler, faktisk en efter hvert 15. championship :wink:

Mener der er 168 championships, er ikke helt sikker på tallet....


Ja, det ved jeg.. Men det kan jo ikke passe jeg skal kører samme løb 2 gange i streg?? Facts er stadig, hvor gemmer jeg henne???????


Hvad er det du vil gemme? Dit fremskridt i spillet bliver gemt hele tiden, og der kan være løb der er ens, men de fleste er forskellige, og du skal jo også spille dem med forskellige bilklasser.

Der er sgu ikke meget ved at køre et laaaangt løb med de mindste/langsomste klasser!

Har du VIP pass ? Det kan godt betale sig, du får dobbelt gevinst også i wheelspin og man får biler forærende hele tiden.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf DK Vendetta » 25. jan 2015 12:57

Ok tak.. Syntes bare ikke det så rigtigt ud at jeg skulle køre samme løb 2 gange i streg. Nu ved jeg jo ikke hvor langt du er i løbet, men for mig er det uforståeligt at jeg kørte horizon finalen 2 gange? Har ikke VIP pass. Går ud fra du mener season pass, eller?
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 25. jan 2015 13:11

DK Vendetta skrev:Ok tak.. Syntes bare ikke det så rigtigt ud at jeg skulle køre samme løb 2 gange i streg. Nu ved jeg jo ikke hvor langt du er i løbet, men for mig er det uforståeligt at jeg kørte horizon finalen 2 gange? Har ikke VIP pass. Går ud fra du mener season pass, eller?


Jeg har gennemført 2 finaler indtil videre, er vist på 63% gennemført i spillet.

VIP Pass : http://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/Dl ... bcbed424c3

Become a VIP! Forza Horizon 2 VIP membership gets you access to exclusive benefits in Forza Horizon 2, including the five-car VIP Car pack, 2x player reward acceleration, access to exclusive multiplayer events, in-game gifts from the Forza community team, and special in-game recognition.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 28. jan 2015 11:51

Er det virkelig kun mig der har problemer med at spille online i FH2 ?? For det meste kører det fint, men ret ofte kan jeg joine et onlinespil og så efter nogle løb/minutter bliver jeg smidt af...

Min Nat Type skifter mellem Open og Strict, selv om jeg ikke ændrer noget som helst på min opsætning, og andre spil kan jeg spille online på i timevis uden problemer, det er kun FH2 og Forza spillene generelt jeg har problemer med.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 28. jan 2015 16:45

Jeg har ingen problemer overhovedet. Har kørt en god del online ræs :-)
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 2. feb 2015 21:47

Hvis rygterne passer , så skulle der komme en ny bilpakke imorgen 8)

2015 Lexus RC F
1993 Jaguar XJ220 (Free Car)
2014 BMW M235i
1986 Lamborghini LM002
1966 Lotus Cortina
2015 Ferrari 458 Speciale
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 3. feb 2015 05:36

JohnH skrev:Hvis rygterne passer , så skulle der komme en ny bilpakke imorgen 8)

2015 Lexus RC F
1993 Jaguar XJ220 (Free Car)
2014 BMW M235i
1986 Lamborghini LM002
1966 Lotus Cortina
2015 Ferrari 458 Speciale



http://www.topgear.com/uk/photos/forza- ... 2015-02-02

:mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. feb 2015 11:17

JohnH skrev:Er det virkelig kun mig der har problemer med at spille online i FH2 ?? For det meste kører det fint, men ret ofte kan jeg joine et onlinespil og så efter nogle løb/minutter bliver jeg smidt af...

Min Nat Type skifter mellem Open og Strict, selv om jeg ikke ændrer noget som helst på min opsætning, og andre spil kan jeg spille online på i timevis uden problemer, det er kun FH2 og Forza spillene generelt jeg har problemer med.


Spillene kan ikke påvirke portene. Problemet ligger et andet sted. Ring til din udbyder og få dem til at hjælpe så den altid er open. Det ved de alt om !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 3. feb 2015 13:28

StreetRacer DK skrev:
JohnH skrev:Er det virkelig kun mig der har problemer med at spille online i FH2 ?? For det meste kører det fint, men ret ofte kan jeg joine et onlinespil og så efter nogle løb/minutter bliver jeg smidt af...

Min Nat Type skifter mellem Open og Strict, selv om jeg ikke ændrer noget som helst på min opsætning, og andre spil kan jeg spille online på i timevis uden problemer, det er kun FH2 og Forza spillene generelt jeg har problemer med.


Spillene kan ikke påvirke portene. Problemet ligger et andet sted. Ring til din udbyder og få dem til at hjælpe så den altid er open. Det ved de alt om !



Det er KUN Forza spillene jeg har problemer med, kan spille alle andre onlinespil uden problemer. Jeg er ikke den eneste med problemet og mange oplever det samme som mig med skiftende NAT.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf DK Vendetta » 3. feb 2015 16:12

JohnH skrev:
StreetRacer DK skrev:
JohnH skrev:Er det virkelig kun mig der har problemer med at spille online i FH2 ?? For det meste kører det fint, men ret ofte kan jeg joine et onlinespil og så efter nogle løb/minutter bliver jeg smidt af...

Min Nat Type skifter mellem Open og Strict, selv om jeg ikke ændrer noget som helst på min opsætning, og andre spil kan jeg spille online på i timevis uden problemer, det er kun FH2 og Forza spillene generelt jeg har problemer med.


Spillene kan ikke påvirke portene. Problemet ligger et andet sted. Ring til din udbyder og få dem til at hjælpe så den altid er open. Det ved de alt om !



Det er KUN Forza spillene jeg har problemer med, kan spille alle andre onlinespil uden problemer. Jeg er ikke den eneste med problemet og mange oplever det samme som mig med skiftende NAT.


Jeg vil mene at du burde lave en portforwarding, på din router til din X1. Kender flere der spiller Destiny, som har selvsamme problem, og efter de har gjort dette, er problemet blevet løst. Det er jo ikke ligefrem en større operation at prøve det, for at se om problemet blir løst.
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 3. feb 2015 16:25

DK Vendetta skrev:
Jeg vil mene at du burde lave en portforwarding, på din router til din X1. Kender flere der spiller Destiny, som har selvsamme problem, og efter de har gjort dette, er problemet blevet løst. Det er jo ikke ligefrem en større operation at prøve det, for at se om problemet blir løst.


Tak, gjorde jeg allerede fra dag 1, og som sagt har ikke problemer i andre spil end Forza serien ...
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf DK Vendetta » 3. feb 2015 16:44

JohnH skrev:
DK Vendetta skrev:
Jeg vil mene at du burde lave en portforwarding, på din router til din X1. Kender flere der spiller Destiny, som har selvsamme problem, og efter de har gjort dette, er problemet blevet løst. Det er jo ikke ligefrem en større operation at prøve det, for at se om problemet blir løst.


Tak, gjorde jeg allerede fra dag 1, og som sagt har ikke problemer i andre spil end Forza serien ...


Nå ok.. så må lige selv få testet online delen, og se om jeg har de samme problemer, men træls er det..
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rasbred » 3. feb 2015 21:19

Ret fed dlc car pack denne gang. Elsker den nye lambo SUV :-D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Niki Lauda DK » 10. feb 2015 16:52

John H:
Vil det sige at din Xbox kun skifter til strict når du spiller Forza, men ellers er åben når du spiller andre spil ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 64 gæster

cron