Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mike JezZ » 7. jan 2015 13:52

I må lige hjælpe en FH2 entusiast...

Jeg købte FH2 på release, men gad ikke alt deres ekstra...

Nu lyder det jo som om at jeg har dummet mig meget ved kun at have alm FH2 Day One Edition.

Hvad kan bedst betale sig for mig at få alle disse udvidelser billigst? Lyder som om det bliver latterligt meget dyrere fremfor at ha købt deluxe edition :(
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 7. jan 2015 15:07

Mike JezZ skrev:I må lige hjælpe en FH2 entusiast...

Jeg købte FH2 på release, men gad ikke alt deres ekstra...

Nu lyder det jo som om at jeg har dummet mig meget ved kun at have alm FH2 Day One Edition.

Hvad kan bedst betale sig for mig at få alle disse udvidelser billigst? Lyder som om det bliver latterligt meget dyrere fremfor at ha købt deluxe edition :(


Du skal købe VIP pakken, så får du det hele incl 2x bonus m.m.


Forza Horizon 2 VIP


Become a VIP! Forza Horizon 2 VIP membership gets you access to exclusive benefits in Forza Horizon 2, including the five-car VIP Car pack, 2x player reward acceleration, access to exclusive multiplayer events, in-game gifts from the Forza community team, and special in-game recognition. Get your VIP membership now!
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Twinkling » 7. jan 2015 15:16

Jeg behøver ikke have alle biler, så jeg kan leve med island pakken tror jeg. Ville dog ønske de havde en samlet pakke for alt.
Twinkling
Niveau 5
 
Indlæg: 1276
By: Roskilde


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mike JezZ » 7. jan 2015 15:36

Men den der storm island er ikke en del af vip pakken vel?

Hvis den er, er det da knald i låget, da de koster det samme.
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 7. jan 2015 15:41

Mike JezZ skrev:Men den der storm island er ikke en del af vip pakken vel?

Hvis den er, er det da knald i låget, da de koster det samme.


Hvis du har VIP pakken, så får du Islandpakken for det halve , 10$, og man får en masse biler og sikkert også flere pakker til halv pris. Glem heller ikke at man får dobbelt credits for at være VIP
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Mike JezZ » 7. jan 2015 16:58

Kun credits eller også XP?
Billede
Mike JezZ
Niveau 7
 
Indlæg: 2870
By: Jægerspris


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 7. jan 2015 17:52

Mike JezZ skrev:Kun credits eller også XP?


Kommer faktisk lidt i tvivl, ved man får lidt extra XP for at være i klub, men kan ikke huske om VIP giver ekstra. Men 2x credits hjælper godt på økonomien, mener jeg har tæt på 7 mill nu 8)

Man får også en rigtig god bonus/Credits ved at spille meget, jeg har flere gange fået 1.000.000 & 500.000 både til FH2 , men også til FM 4 og FH.

Edit: VIP giver ikke ekstra XP, kun dobbelt gevinst.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 8. jan 2015 16:26

Til dem af jer der 'deler' Xbox med en anden, i har sikkert opdaget at VIP m.m. ikke bliver overført til 'Homeboxen' , det virker kun på den person/profil der har købt det.

Den eneste måde at nummer 2 person også kan få VIP, det er ved at den person logger ind på Xbox.com med sin egen bruger og køber VIP pakken.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Morten Skou » 8. jan 2015 16:55

JohnH skrev:Til dem af jer der 'deler' Xbox med en anden, i har sikkert opdaget at VIP m.m. ikke bliver overført til 'Homeboxen' , det virker kun på den person/profil der har købt det.

Den eneste måde at nummer 2 person også kan få VIP, det er ved at den person logger ind på Xbox.com med sin egen bruger og køber VIP pakken.


Er måden man gør det på, ikke ved at logge ind med den profil der har købt VIP pakken og så hente det ned via den profil. Så er jeg ret sikker på at det virker? :)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 8. jan 2015 17:09

Morten Skou skrev:
JohnH skrev:Til dem af jer der 'deler' Xbox med en anden, i har sikkert opdaget at VIP m.m. ikke bliver overført til 'Homeboxen' , det virker kun på den person/profil der har købt det.

Den eneste måde at nummer 2 person også kan få VIP, det er ved at den person logger ind på Xbox.com med sin egen bruger og køber VIP pakken.


Er måden man gør det på, ikke ved at logge ind med den profil der har købt VIP pakken og så hente det ned via den profil. Så er jeg ret sikker på at det virker? :)


Kan man godt prøve, men det virker vist ikke .... så vidt jeg har forstået så er det kun den profil/person der har købt VIP m.m. der kan bruge det, uanset om der bliver logget ind med ens egen eller ham man deler Xbox med.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Askinas » 23. jan 2015 22:10

Nogen som har en club man kan join? Henter min Xbox One i morgen nemlig :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf palnatoke » 23. jan 2015 22:26

Xboxlife har en udemærket club :) Den hedder vidst bare xboxlife eller [XBL] :)
palnatoke
Niveau 6
 
Indlæg: 1756
By: Odder


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Askinas » 23. jan 2015 22:30

Perfekt :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf DK Vendetta » 25. jan 2015 12:13

Sad og spillede FH2 igår og gennemførte Forza horizon finale og efterfølgende kørte jeg 4 løb. Hvor en i hele hule h...... gemmer man i det spil? Nu starter den op med at jeg skal køre finalen igen??? Aaaargh....
Come out and play, I dare ya.. JiNX
DK Vendetta
Niveau 3
 
Indlæg: 299


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 25. jan 2015 12:32

DK Vendetta skrev:Sad og spillede FH2 igår og gennemførte Forza horizon finale og efterfølgende kørte jeg 4 løb. Hvor en i hele hule h...... gemmer man i det spil? Nu starter den op med at jeg skal køre finalen igen??? Aaaargh....


Der er jo flere finaler, faktisk en efter hvert 15. championship :wink:

Mener der er 168 championships, er ikke helt sikker på tallet....
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 59 gæster

cron