Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf heinstach » 1. okt 2014 14:22

KlumpeStumpen skrev:
heinstach skrev:Jeg kan slet ikke logge på i dag. Den siger bare Loading. Please Wait, og så sker der ikke mere. Andre med samme problem?


Prøvet en hard reset af din box? det kan være pga de ovennævnte server opdateringer de har måtte lave.


Det løste problemet. Awesome, tak :-)
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Benja190782 » 1. okt 2014 16:22

Er der nogle af jer som har haft problemer med de 3 sorte Day One biler man kan downloade? Folk siger det ikke virker?
-og at der generalt er en masse problemer med spillet, men min ville opdatere spillet da jeg satte skiven i for at installere?

Har installeret 37% nu - men skal jeg vente med at bruge den Day One kode??? Altså fucker det op?

EDIT: Larmede jeres Xbox One også med sådan en høj snurrende lyd, da i installerede FH2?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 1. okt 2014 16:35

Benja190782 skrev:EDIT: Larmede jeres Xbox One også med sådan en høj snurrende lyd, da i installerede FH2?


Nix, og den downloadede og installerede det mens jeg sov :wink: :lol:

Har godt læst om en hel del med problemer med dlc/day one, mon ikke de får det løst i løbet af de næste par dage.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf heinstach » 1. okt 2014 16:38

Benja190782 skrev:Er der nogle af jer som har haft problemer med de 3 sorte Day One biler man kan downloade? Folk siger det ikke virker?
-og at der generalt er en masse problemer med spillet, men min ville opdatere spillet da jeg satte skiven i for at installere?

Har installeret 37% nu - men skal jeg vente med at bruge den Day One kode??? Altså fucker det op?

EDIT: Larmede jeres Xbox One også med sådan en høj snurrende lyd, da i installerede FH2?


Der står, at jeg har købt Day One-pakken, men at jeg ikke har adgang til den. Måske der først bliver låst op for den senere.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf KlumpeStumpen » 1. okt 2014 16:41

Benja læs det link jeg har smidt til Forza forummet. De har smidt noget server side fix ind der vist løser nogle af problemerne. Men om det har løst det hele ved jeg ikke. Jeg venter til fredag med at game det igen for at være sikker på at VIP er helt fixet.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf himmelfisk » 1. okt 2014 18:30

Får nok byttet min xbox one til en 'ikke larmende' en i morgen eller fredag, lidt trist da det tager tid at hente 32GB med 15Mb/s, så er det jo genialt man kan preloade, men svært denne gang. :cry:

- Plejer i at hente med jeres fulde hastighed på Xbox One?
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Benja190782 » 2. okt 2014 06:10

Hvorfor er det at BMW E36 M3 er den ENESTE bil, som rent faktisk ændre motorlyd, når man opgradere udstødningen???

Sådan var det også i FM5 - det er som om de var i gang med at bringe de gode gamle dage tilbage, fra Forza Motorsport 2, men så droppede de det igen. WTF!?

Prøv selv at tjekke den BMW E36, den koster kun 10.000 Cr.
Forstå mig nu ret - motorlyden i spillet er kanon! -men det er sgu da mærkeligt at den BMW er den eneste som kan opgraderes ordenligt!?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 2. okt 2014 09:56

Benja190782 skrev:Hvorfor er det at BMW E36 M3 er den ENESTE bil, som rent faktisk ændre motorlyd, når man opgradere udstødningen???

Sådan var det også i FM5 - det er som om de var i gang med at bringe de gode gamle dage tilbage, fra Forza Motorsport 2, men så droppede de det igen. WTF!?

Prøv selv at tjekke den BMW E36, den koster kun 10.000 Cr.
Forstå mig nu ret - motorlyden i spillet er kanon! -men det er sgu da mærkeligt at den BMW er den eneste som kan opgraderes ordenligt!?


Jeg synes da ellers at min første bil i spillet, en Toyota Supra, har fået en noget federe lyd med opgraderet udstødning, men kan da godt være at nogle af dem ikke bliver ændret så meget, stadig et rigtig fedt spil, glæder mig til at få spillet det noget mere.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Benja190782 » 2. okt 2014 17:56

^^
You're right! Let's face it! Hvis du har en Xbox One - så er Forza Horizon 2 en "MUST BUY" titel! Simple as that!

Det hele er så lækkert og gennemført, at man får gåsehud af alle de detaljer!
Følelsen af frihed, stemningen, styringen, grafikken og ikke mindst MOTORLYDEN! Ja selv lyden fra dækkene er så skrigende realistisk at jeg får gåsehud, når jeg hamre pedalen i bund i min ellers standard BMW Z4, og røgen bare vælter ud fra dækkene!

HOLY MOTHER OF GOD!

Det spil er simpelthen fantastisk!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Rechain » 2. okt 2014 19:01

Dejligt at posten kom med det i dag, så det lå i postkassen ved fyraften :)

Billede

/Rechain
Billede
Rechain
Niveau 9
 
Indlæg: 12816
By: Kastrup


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Deeznutz » 3. okt 2014 03:35

himmelfisk skrev:Får nok byttet min xbox one til en 'ikke larmende' en i morgen eller fredag, lidt trist da det tager tid at hente 32GB med 15Mb/s, så er det jo genialt man kan preloade, men svært denne gang. :cry:

- Plejer i at hente med jeres fulde hastighed på Xbox One?


Der har altid været utrolig dårlig download hastighed fra MS af, selv da jeg havde 360 gik det langsomt, og har endda 60/60 linje. Der må man væbne sig med tålmodighed, kan huske fra 360 af hvis der var en dlc som feks fyldt 2-3 gb, så kunne man godt afsætte ca 45 min til en time og alle jeg kender har samme problem
Deeznutz
Niveau 2
 
Indlæg: 155
By: SoapTown


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Burnie.dk » 3. okt 2014 06:05

Deeznutz skrev:
himmelfisk skrev:Får nok byttet min xbox one til en 'ikke larmende' en i morgen eller fredag, lidt trist da det tager tid at hente 32GB med 15Mb/s, så er det jo genialt man kan preloade, men svært denne gang. :cry:

- Plejer i at hente med jeres fulde hastighed på Xbox One?


Der har altid været utrolig dårlig download hastighed fra MS af, selv da jeg havde 360 gik det langsomt, og har endda 60/60 linje. Der må man væbne sig med tålmodighed, kan huske fra 360 af hvis der var en dlc som feks fyldt 2-3 gb, så kunne man godt afsætte ca 45 min til en time og alle jeg kender har samme problem


Hva?!

Jeg synes altid, det er gået tjept med at downloade via Xbox Live. Du har open NAT, ikke?
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf himmelfisk » 3. okt 2014 06:21

Jeg har åben NAT ja, alle porte der har noget med Xbox at gøre er åbnet nemlig, men da jeg hentede FIFA tror jeg ikke den var over 10MB/s, så tænkte det måske var generelt at det ikke gik så forfærdelig hurtigt. Men må se når jeg sætter den igang med Horizon 2, det er vel en 5-6 timer. :D
Billede
himmelfisk
Niveau 4
 
Indlæg: 368
By: Hillerød


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf KlumpeStumpen » 3. okt 2014 07:17

himmelfisk skrev:Jeg har åben NAT ja, alle porte der har noget med Xbox at gøre er åbnet nemlig, men da jeg hentede FIFA tror jeg ikke den var over 10MB/s, så tænkte det måske var generelt at det ikke gik så forfærdelig hurtigt. Men må se når jeg sætter den igang med Horizon 2, det er vel en 5-6 timer. :D


Jeg har ingen problemer med at den henter langsomt når det er spil, så det kan være en af 2 ting. Enten din opsætning på router med porte eller at når du henter er der mange andre der er igang med at hente også, så der er meget belastning.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf iPwnd94 » 3. okt 2014 07:26

Hvordan er det i forhold til FM5?

Og hvordan virker online delen? Overvejer meget at købe denne titel, men spillede bare ikke FM5 så meget.
Er dette bedre? Det er free roam delen, som tiltaler mig meget! :)
Billede
iPwnd94
Niveau 4
 
Indlæg: 638

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 23 gæster

cron