Xboxlife forum

Forza Horizon 2

Spil med fart på

Re: Forza Horizon 2

Indlægaf SvAmP » 30. sep 2014 16:30

Morten Skou skrev:
SvAmP skrev:Det er alt for fedt !. Men kan ikke komme til at tilslutte mig en car club ? Skal man spille nogle games online først eller?


Du skal først komme op på level 3 eller 5 så vidt jeg husker, før du kan komme ind i vores car club.

Husk at jeg allerede har lavet en der hedder Xboxlife :D

Har lige meldt mig ind :D
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Burnie.dk » 30. sep 2014 17:06

Argh! Når jeg prøver at købe forza horizon 2 på den amerikanske markedsplads, er det som om, at mit køb ikke bliver registreret. Den gennemfører købet, men spillet bliver ikke registreret i mit bibliotek og ikonet siger stadig 60dollars på markedspladsen :?
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf heinstach » 30. sep 2014 17:07

Men hvordan finder man den? Er selv lvl. 6 eller 7 og kan ikke finde noget i settings/pausemenu, der hedder Car Club.
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf SvAmP » 30. sep 2014 18:45

Det står i menuen vist men tror ikke det er noget med level at gøre du skal bare et stykke ind i spillet så bliver det låst op
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf JohnH » 30. sep 2014 21:36

Burnie.dk skrev:Argh! Når jeg prøver at købe forza horizon 2 på den amerikanske markedsplads, er det som om, at mit køb ikke bliver registreret. Den gennemfører købet, men spillet bliver ikke registreret i mit bibliotek og ikonet siger stadig 60dollars på markedspladsen :?


Havde samme oplevelse, indtil jeg jeg kiggede ude i højre side ved mine spil, der lå det under Ready to Install , klikkede på det og nu downloader det.
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf klarityDk » 30. sep 2014 22:35

Hvordan kan det være, at jeg skal betale for mine Day-One biler og mine VIP ting kan jeg heller ikke helt finde nogen steder.

Nogen der kan svare på det?
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Burnie.dk » 1. okt 2014 00:53

JohnH skrev:
Burnie.dk skrev:Argh! Når jeg prøver at købe forza horizon 2 på den amerikanske markedsplads, er det som om, at mit køb ikke bliver registreret. Den gennemfører købet, men spillet bliver ikke registreret i mit bibliotek og ikonet siger stadig 60dollars på markedspladsen :?


Havde samme oplevelse, indtil jeg jeg kiggede ude i højre side ved mine spil, der lå det under Ready to Install , klikkede på det og nu downloader det.


Yeps. Det var det der skete. Jeg fik sgu købt det to gange, men kundeservice refunderede med det samme beløbet.
Burnie.dk
Niveau 5
 
Indlæg: 1151
By: Aarhus C


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf KlumpeStumpen » 1. okt 2014 06:35

heinstach skrev:Men hvordan finder man den? Er selv lvl. 6 eller 7 og kan ikke finde noget i settings/pausemenu, der hedder Car Club.


Carclub kommer den frem og siger at du kan komme med i når du har kørt x antal af de der tasks, min kom da jeg kørte tilbage fra Nice. der var jeg lvl 10-11 vist.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf Niclau » 1. okt 2014 08:05

Det skal blive godt på fredag. Tidligt fri, og direkte ned i El Giganten for at hente min kopi af spillet! Glæder mig til at cruise rundt i en Caterham Superligt.
Niclau
Niveau 0
 
Indlæg: 29
By: Odense


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf SvAmP » 1. okt 2014 09:36

lamborghini veneno er jo alt for fed! Virkelig et genialt spil !
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf famulor » 1. okt 2014 10:34

klarityDk skrev:Hvordan kan det være, at jeg skal betale for mine Day-One biler og mine VIP ting kan jeg heller ikke helt finde nogen steder.

Nogen der kan svare på det?
Mener du med credits? Sådan har det været længe i de fleste bilspil :) du får muligheden for at købe dem men det skal være med credits (Det ville også være lidt meh hvis man bare fik bilerne). Sådan er det ihvertfald i Forza, Test drive unlimited 1 & 2 osv
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf KlumpeStumpen » 1. okt 2014 10:49

Altså VIP og noget af det Dayone værk har været fucked op pga noget server værk. Der skulle være smidt et fix afsted nu, men om det har rettet fejlene aner jeg ikke. Da jeg ikke gider spille Horizon før jeg er sikker på at de har rettet de ting helt nu. Det er sgu lidt spild af tid de mange timer jeg brugte igår aftes.

Så det bliver nok ikke før fredag jeg gamer horizon igen. Så har de forhåbentlig fået rettet fejlen med Tier 6 gifts også.

EDIT

Læs mere i denne post på Forza forummet:
http://forums.forzamotorsport.net/turn10_postsm194395_Forza-Horizon-2-VIP-and-Server-Issues--Updated-9-30-4-36-p-m--PST.aspx#post_194395
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf heinstach » 1. okt 2014 13:48

Jeg kan slet ikke logge på i dag. Den siger bare Loading. Please Wait, og så sker der ikke mere. Andre med samme problem?
heinstach
Niveau 7
 
Indlæg: 5066
By: Aalborg


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf KlumpeStumpen » 1. okt 2014 14:13

heinstach skrev:Jeg kan slet ikke logge på i dag. Den siger bare Loading. Please Wait, og så sker der ikke mere. Andre med samme problem?


Prøvet en hard reset af din box? det kan være pga de ovennævnte server opdateringer de har måtte lave.
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Horizon 2

Indlægaf SvAmP » 1. okt 2014 14:22

Oplever kun problemer med club der kan den slet ikke logge på :
Billede
SvAmP
Niveau 6
 
Indlæg: 1880


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 34 gæster

cron