Xboxlife forum

Project CARS 60fps 1080p??

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf JohnH » 6. maj 2015 20:04

Benja190782 skrev:Uhh den Xbox One kæmper for sit liv - og jeg er sgu ved at være træt af at have en Next Gen konsol der ikke er til at spille på, men se TV.
Dyrk lige den framerate: http://youtu.be/H_k1Pev66Dk


Jeg kan ikke se forskel .... og nu når det er sådan et sim.spil, hvorfor i alverden ser man så bilen udefra ???
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge

+1

Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Benja190782 » 6. maj 2015 20:10

Muggs skrev:De kan vel også bruges til pc? :-)


Ja du har ret, det kan det jo - jeg er virkelig bare så ked af at Xbox'en ikke klare opgaven særlig godt. Det er en spillekonsol, men den er bare så langt bag efter. Nu ved jeg hvordan PS3 ejerne havde det sidste generation. Dette er blot værre, fordi forskellen er større på nutidens konsoller.

Det er lort med lort på - er der nogle som får spillet i aften, så fortæl lige om frameraten er så dårlig at spillet er ødelagt, inden jeg åbner mit imorgen...

At det kun kører i 900p kan jeg leve med, men hvis frameraten er så meget under 60, så ødelægger det spillet..
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BulletEyeDk » 6. maj 2015 20:18

Regner med at spille et par timer i aften når spillet bliver frigivet, så skal nok smide et par linjer her omkring oplevelsen...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Benja190782 » 6. maj 2015 20:20

^^Lyder godt..
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf dk_iceman » 7. maj 2015 00:32

AAARRRRRGGHHHHH.....

okay jeg ved ikke hvad jeg forventede.... elsker bilspil det er min favorit genre..

men hvad sker der jeg har absolut ikke nogen fornemmelse hvad der sker med bilen, den er mere levende en noget andet uanset om jeg vælger en mitsubishi lancer eller en formula bil...

de er så løse at jeg knap kan køre lige ud med mitsubishi'en...

håber det kan Fin justeres, lige nu går jeg bare i seng.... skuffet :(
dk_iceman
Niveau 2
 
Indlæg: 100
By: 7950


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BulletEyeDk » 7. maj 2015 03:22

Lige en hurtig kommentar inden jeg smutter lettere forsinket i seng, det var bare svært at slippe spillet...

Har spillet ca. 1 time karriere med gokarts, der er fuld knald på - det er virkelig svært selv med AI på 40% - med fuld grid i gokart (12) har jeg ikke oplevet nogle problemer mht. framerate osv.

Har spillet ca. 3 timer online sammen med 2 venner, først i en public lobby vi lavede selv og efterfølgende i en privat med AI der fyldte de resterende pladser.

Sjovt nok oplevede vi på Imola et par gange at der var små øjeblikke hvor der var hak i det visuelle, om det er specifik lige på den bane skal jeg ikke kunne sige, men det var sjovt nok de samme områder på banen, hvor der gang på gang var lidt problemer.

Ellers har vi ikke oplevet dårlige framerates eller noget... det er virkelig et spil med masser af options, det er godt nok imponerende.

Sammenlignet med f.eks forza, så er det lige et trin op af sværhedsgraden... man bliver godt nok straffet for sine kørefejl med det samme, enten ved at køre af banen eller ved ikke at passe på bilen. Kørte et løb på LA highway, hvor jeg havde fået nogle skrammer på bilen, men den var kørende... og jeg lå forrest, da motoren pludselig sprang i luften... det må helt klart være de tæsk bilen havde fået der var årsag til det og så, at man bare stadig gav fuld gas...

Selve karrieren er indtil videre også ganske udfordrende, som sagt er jeg startet i gokarts, har kørt en del løb med 50% AI, men har droslet den ned til 40% og har efter 8 løb stadig min første sejr til gode, er endt som 2'er som bedste, ellers fra 5 og ned i de resterende løb... spiller på amatør, med lidt custom opsætning mht. damage, benzin forbrug og dæk slid, og vil betegne mig selv som en ok kører, uden at være decideret god.

Indtil videre syntes jeg spillet ser lovende ud, helt klart det bedste bilspil jeg har haft på konsol ;)

EDIT: hvis nogen ved hvordan man ser sine venners driver profile så smid lige vejledningen her, tak..
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Benja190782 » 7. maj 2015 05:31

Lyder godt, BulletEye... Iceman, kører du med 3rd person view eller onboard? Fordi spillet skal helt klart spilles enten fra bonnet cam eller cockpit -sådan er det også når jeg spiller Race 07 eller R3E eller endda rFactor på PC. Bilerne sejler når man ser dem udefra. Du skal inden i for at føle bilen - tro mig...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Rasbred » 7. maj 2015 05:37

hmm... bruger jeres også utrolig lang tid på at loade i menuerne ??

næsten hver gang jeg går tilbage i en menu så skal jeg vente 10-15 sek før den kommer videre :S

har genstartet både xbox og spil....
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Rasbred » 7. maj 2015 06:23

nå 2 genstart af spillet hjalp..

nåede lige at spille en halv time før armen gav op (fik rykket albuen af led i sidste uge = hele armen i gips)

for satan det er godt !!!!! Forza skal sku stramme sin an... har kørt i Mclaren P1,F1 og Bac Mono... Mind blown... det er svært. men hvis man strammer sig an så bliver man belønnet x 10

kører sindsygt godt på min xbox :D selvom det er lidt svært med en arm i gips!

nu pause :D så må jeg prøve igen når det er morfin pilletid til frokost :P
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Benja190782 » 7. maj 2015 07:10

Rasbred skrev:nå 2 genstart af spillet hjalp..

nåede lige at spille en halv time før armen gav op (fik rykket albuen af led i sidste uge = hele armen i gips)

for satan det er godt !!!!! Forza skal sku stramme sin an... har kørt i Mclaren P1,F1 og Bac Mono... Mind blown... det er svært. men hvis man strammer sig an så bliver man belønnet x 10

kører sindsygt godt på min xbox :D selvom det er lidt svært med en arm i gips!

nu pause :D så må jeg prøve igen når det er morfin pilletid til frokost :P


Fedt! Er der problemer med framedrops?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BulletEyeDk » 7. maj 2015 07:12

Har ikke oplevet at der er lange loadetider mellem nogle menuer....

For dem der ligesom mig syntes det er lidt overvældende med de ting man kan, er her et link til en online manual -> http://www.projectcarsgame.com/digital-manual.html
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Rasbred » 7. maj 2015 07:12

Benja190782 skrev:
Rasbred skrev:nå 2 genstart af spillet hjalp..

nåede lige at spille en halv time før armen gav op (fik rykket albuen af led i sidste uge = hele armen i gips)

for satan det er godt !!!!! Forza skal sku stramme sin an... har kørt i Mclaren P1,F1 og Bac Mono... Mind blown... det er svært. men hvis man strammer sig an så bliver man belønnet x 10

kører sindsygt godt på min xbox :D selvom det er lidt svært med en arm i gips!

nu pause :D så må jeg prøve igen når det er morfin pilletid til frokost :P


Fedt! Er der problemer med framedrops?


den lille time jeg spillede oplevede jeg intet..

men kørte nu også kun lidt practice alene og time trial mod et ghost..
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Cena » 7. maj 2015 08:09

Jeg oplevede at den var lidt presset på frameraten når jeg kørte med ekstremt vejr i time trial om natten. Det var ikke noget der betød så meget, men kunne bare se små framedrops. Men det er så på PS4.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Benja190782 » 7. maj 2015 08:17

En ting er helt sikkert - dem der ikke kan kører bilspil med en controller uden at tappe Left Stick, bliver straffet hårdt og vil sikkert ikke kunne lide spillet. Man skal kunne stikke LS lidt op og så føle sig roligt frem med tommelfingeren. Har set nogle video med folk der "tapper" styringen og bilen er umulig at styre for dem.

Jeg sætter mit Thrustmaster TX rat til nu og så henter jeg spillet...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Slimjay DK » 7. maj 2015 08:55

Benja190782 skrev:Man skal kunne stikke LS lidt op og så føle sig roligt frem med tommelfingeren....


Det sagde hun også i går :shock: :lol:
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron