Xboxlife forum

Forza 4 tidskørsel uge 32

Spil med fart på

Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf Jake242 » 9. aug 2013 13:54

Det irriterer mig at man har så stor fordel ved at køre med clutch, jeg bliver invalid i hænderne efter 20 laps. Men det boost man får ved gearskift er så latterligt at man simpelthen ikke kan køre uden hvis man skal sætte en god tid...

Hvorfor er det lige at det skal give en fordel? Er det ikke nok med bragging rights til dem der syntes det er en fornøjelse at køre med?

Just my 2 cents
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf runekc » 9. aug 2013 13:57

Scooter dk: jeg kører expert (ingen assists) og bruger rat :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf carlmlr » 9. aug 2013 14:00

Scooter dk skrev:
Kører i andre med expert settings eller costum(normal styring) settings?, kunne være sjovt at vide.
Plejer selv at køre på expert settings, men prøvede med normal styring med den tid jeg satte på Nürburgring.

Ingen assists, sim styring med controller :)

1:34:045 på Nürburgring, som blev sat på en omgang som jeg ikke er tilfreds med, fordi jeg var et halvt sekund efter min tidligere bedste tid på den første halvdel af omgangen :oops:
Billede
carlmlr
Niveau 5
 
Indlæg: 1277


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf runekc » 9. aug 2013 14:02

Noisiaa: slap lige aaaaf!!! :) puha....
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf Scooter dk » 9. aug 2013 14:14

Jake242 skrev:Nordschleife egner sig ikke rigtigt til tidskørsel i mine øjne, hvis man skal køre 100 % skal man stort set køre på grænsen i hvert eneste sving og der er langt til næste lap hvis man fucker i første sving:-)

Jeg kan anbefale folk at kigge lidt på gearkassen til nurburgring, der er meget tid at vinde på de 2 langsider hvis man har optimeret bilen til det.

Jeg kører med samme setup på begge baner, semi-downforce og så ellers optimeret til grip(det er småt med ekstra power men 349 heste er det da blevet til:-))


Ja kan godt se hvis man ikke kender Nordschleife, er den for svær til en tidskørsel(den bane lærer man ikke at kende på en uge). Det er stort set umuligt at køre den perfekte omgang på den bane, men også det der gør den så udfordrende :D .

Semi downforce, ok så kan jeg se at begge mine setups kan forbedres :lol: . Damn.....
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf Scooter dk » 9. aug 2013 14:24

runekc skrev:Scooter dk: jeg kører expert (ingen assists) og bruger rat :)


Fedt, ok så sætter jeg den over på expert settings igen, var ved at være bange for at mit problem var at simulations styring var en ulempe og at i andre måske kørte med normal styring(hvad er egentligt hurtigst). Jeg er bare ikke så hurtig som jer andre så og det er jo fair nok :lol: Og kunne derudover godt bruge et kursus i at sætte undervognen op....hvor meget tid er der at hente der?
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf runekc » 9. aug 2013 14:48

Min undervogn er ret standard, justere dæk tryk og lidt anti-roll bar, normal styring er for mig hurtigere, bilen er nemmere at "redde" i forhold til Simulation
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf Jake242 » 9. aug 2013 14:50

Det er hurtigst at køre uden assists og med clutch, dog finder jeg clutch så svært at hvis der er for mange sving hvor man skal gearer op og ned så kan jeg ikke få fordel ud af det da det er for svært at holde en lige linie ud af et sving samtidig med man skal speed push'e på leftbumber og slippe speeder for så at smække speeder i bund igen, der er det nok en fordel at kunne bruge fødderne også.

På nurburgring er det mere iskoldt vand i årerne frem for et godt setup, den sidste chikane kan man tabe op til et halvt sekund hvis man ikke rammer den rigtigt(ind over græs på begge sider)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf Jake242 » 9. aug 2013 20:00

Så er club garagen opdateret med 2 RS500, den hvide er til Hoc den sorte til nur
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf Jake242 » 10. aug 2013 09:42

Den første der poster et billede af sin bil på langsiden af nurburgring får en Lamborghini Diablo GTR
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf Scooter dk » 10. aug 2013 13:05

Ja jeg vil da meget gerne have en Diablo GTR :D

Billede

Kunne også godt tænke mig at prøve dine setups, hvis det er i orden :)

Bare rolig, jeg kan ikke slå dine sindssygt hurtige tider :shock: , jeg vil gerne joine din klub, hvis det er ok.
Senest rettet af Scooter dk 10. aug 2013 13:09, rettet i alt 2 gange.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf runekc » 10. aug 2013 13:06

Hvis nogen herinde mangler biler så bare sig til :)
runekc
Niveau 4
 
Indlæg: 353
By: Fredericia


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf Jake242 » 10. aug 2013 13:20

Du joiner bare scooter, kan acceptere om en halvanden times tid
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf Scooter dk » 10. aug 2013 13:25

Jake242 skrev:Du joiner bare scooter, kan acceptere om en halvanden times tid



Fedt :D ,bliver spændende at prøve biler der er sat op af en der ved hvordan det skal gøres :D
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 tidskørsel uge 32

Indlægaf Jake242 » 10. aug 2013 13:36

Hehe jeg aner ingenting om det... Honestly, tror jeg har været heldig med den RS500...
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron