Xboxlife forum

Forza 4 tidskørsel uge 31

Spil med fart på

Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Jake242 » 29. jul 2013 18:08

Hej gutter, her kommer ugens tidskørsel.

Garage biler kan bruges, men der skal køres under Community - leaderboards - circuit -(det er det nemmeste da hvis man kører med andre på banen giver det penalty at ligge i slipstreem) her kan man også loade andres Ghosts.

Der er ingen restriktioner på hjælpemidler, brug det der gør jer hurtigst.

Den der ligger højest på verdensranglisten på søndag kl 24.00 vinder premien.

Premier uge 31:(hvilke biler man får af mig)
Hurtigste tid: Ferrari 458 (S699) med design + nummer plade ugevinder 31(se nedenstående billede)
Slår mig: Ferrari 458 Challenge (R3) (pt. tid 01:05.328)
Top 5000 tid: Risi Competitione F458 Italia
Billede
Ekstra premier(kun én bil per tid)
Tider under 01:06.000 = Nissan GT-R SpecV
Tider under 01:07.000 = Nissan Skyline R34
Tider under 01:07.500 = Nissan Skyline R33
Tider under 01:08.000 = Nissan Skyline R32

Nedenstående er hvad og hvor i skal køre.


Bil:
2011 Mazda RX-8 R3
Der må tunes til C-Class(C425)
Billede
Bane:
Tsukuba Circuit
Full Circuit

Top 5
1 - 01:05.340 Scooter dk
2 - 01:06.063 Noisiaa
3 - 01:06.326 Kolyzer
4 - 01:06.450 xNoga
5 - 01.06.500 BulletEyeDK
6 - 01:07.766 NiskerDK41
7 - 01:08.097 SilencedDK
8 - 01:08.199 TigerJax007
9 - 01:08.414 Nico 7DK



For at være med skal man bare skrive i tråden og adde mig på friendslist(og add hinanden så man kan se de tider man dyster imod)

Lets Race!

Mvh Jake
Senest rettet af Jake242 4. aug 2013 23:09, rettet i alt 31 gange.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Jake242 » 31. jul 2013 14:19

Hvis man har lyst til at bruge den bil som jeg bruger(tunet og designet af mig) er det bare at ansøge om plads i min klub.

Club Tag: LWDK
Club Name: Lone Wolves Denmark

Opdaterer løbende garagen med tidskørsels bilen jeg bruger + der ligger en masse andre gode biler derinde:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf kolyzer » 31. jul 2013 16:09

Super, skal da se om jeg ikke kan få sat en tid.
Billede
kolyzer
Niveau 3
 
Indlæg: 265


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Scooter dk » 31. jul 2013 16:25

Fed idé med en tidskørsel mens vi venter på Xbox one og Forza5.

Så blev der da en anledning til at få støvet fanatec rattet af og kørt lidt race :)

Fik slået din tid marginalt, min tid: 01:05.834
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf BulletEyeDk » 1. aug 2013 00:14

Så fik jeg kørt en smule... Pt. Bedste tid er 1:07.685

I kører eddermagne stærkt ;)

Regner med at se lidt på det igen torsdag eller fredag...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Jakob Moeller » 1. aug 2013 13:54

Det her giver mig lyst til at køre lidt ræs. Må se om jeg ikke kan sætte en tid når jeg kommer hjem. Godt nok lang tid siden jeg har spillet FM4
Jakob Moeller
Niveau 2
 
Indlæg: 168


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Scooter dk » 1. aug 2013 15:09

Kan se du har slået min tid nu Jake, skriver du ikke din egen tid på listen?

Er ikke sikker på jeg kan komme længere ned, du kører sgu stærkt.

Kan du give nogle fif til hvordan bilen skal sættes op til denne bane?, jeg har aldrig rigtigt sat mig ind i opsætning af biler i forza.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Jake242 » 1. aug 2013 15:33

Scooter dk skrev:Kan se du har slået min tid nu Jake, skriver du ikke din egen tid på listen?

Er ikke sikker på jeg kan komme længere ned, du kører sgu stærkt.

Kan du give nogle fif til hvordan bilen skal sættes op til denne bane?, jeg har aldrig rigtigt sat mig ind i opsætning af biler i forza.



Min tid står oppe under premier, jeg opdaterer med nyeste tid der. Jeg er ikke med i kampen om bilerne så 1-5 er udelukkende for jer:-)

Har heller ikke så meget forstand på det men har gået med noget downforce da jeg kunne se på andre ghosts at man tabe meget på det sidste sving hvis man ikke har greb. Dog er vingernes downforce skruet helt ned så jeg ikke mister for meget power

Så kører jeg ellers med samme setup som på alle biler, lidt negativ camber på... lidt mere på forhjulene, bilen strammes en smule op og så sættes differentialet til under 50% i acceleration(gerne 35-40%) for at undgå overstyring på vej ud af svingene... ligelede er den til 15% i negativ-acceleration så jeg ikke blokerer baghjulene ved nedgearing(men ved ikke helt om det har så meget at sige)

Jeg har ikke givet den mere power men derimod bredere dæk og har maxet bremserne, jeg føler også jeg kommer bedre rundt i sving 2 og det næst sidste(de to skarpeste) hvis jeg lige bruger håndbremsen lidt.... bare lige for at få fronten lidt i den rigtige retning :D

Tror muligvis jeg kan hive 0,2-0,5 sekund mere af tiden(har ikke givet den et skud med manual+clutch endnu, hvilket jeg gemmer til når vi er nede på marginalerne :) )

Jeg kan sende mit setup til alle der vil have det lørdag... så har i lige lidt tid til at prøve om i ikke kan lave et der er bedre
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Noga » 1. aug 2013 15:58

Jeg kunne godt tænke mig at være med, men kunne man ikke fremover køre i biler, der ikke kræver DLC? Har ikke bilen til denne omgang :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Jake242 » 1. aug 2013 16:01

Noga skrev:Jeg kunne godt tænke mig at være med, men kunne man ikke fremover køre i biler, der ikke kræver DLC? Har ikke bilen til denne omgang :)


Jo det kan muligvis godt lade sig gøre men det er svært at se hvad der er downloaded når man først har dem :wink:

Jeg troede faktisk at det var en standard bil.

Måske jeg laver en slags class-battle næste gang med 2-3 biler at vælge imellem.
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf BulletEyeDk » 1. aug 2013 16:05

Tak for heads up vedr. opsætning... jeg har ikke tidligere brugt voldsomt meget krudt på lige den del, men den tiltaler mig og jeg kan godt se, at det vidst er nødvendigt at få lidt "sorte" fingre for at presse tiden ned på et acceptabelt niveau ;)

Det er sgu nogle seje biler du udloder...

EDIT: vedr. DLC, så mener jeg bestemt det er et gratis DLC - da jeg ikke kan mindes at jeg har betalt for noget DLC i forza...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Noga » 1. aug 2013 16:16

Det er den da også! Jeg rodede mig bare ud i noget IGN December pack, som den er en del af, og den koster penge. Men bilen alene er gratis, så no worries, jeg prøver at sætte en tid :)

Edit: Jeg har ansøgt om at være med i din klub, da jeg ikke helt selv har styr på upgrades og tuning, så vil gerne prøve med den bil du har sat op :)
Noga
Niveau 5
 
Indlæg: 1097
By: Allerød


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf kolyzer » 1. aug 2013 19:39

01:06.430
Må give det et skud igen i morgen eller lørdag :)
Billede
kolyzer
Niveau 3
 
Indlæg: 265


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Jake242 » 1. aug 2013 20:23

Noga skrev:Det er den da også! Jeg rodede mig bare ud i noget IGN December pack, som den er en del af, og den koster penge. Men bilen alene er gratis, så no worries, jeg prøver at sætte en tid :)

Edit: Jeg har ansøgt om at være med i din klub, da jeg ikke helt selv har styr på upgrades og tuning, så vil gerne prøve med den bil du har sat op :)


Det gør du bare :D
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Scooter dk » 1. aug 2013 20:26

Jake242 skrev:
Scooter dk skrev:Kan se du har slået min tid nu Jake, skriver du ikke din egen tid på listen?

Er ikke sikker på jeg kan komme længere ned, du kører sgu stærkt.

Kan du give nogle fif til hvordan bilen skal sættes op til denne bane?, jeg har aldrig rigtigt sat mig ind i opsætning af biler i forza.



Min tid står oppe under premier, jeg opdaterer med nyeste tid der. Jeg er ikke med i kampen om bilerne så 1-5 er udelukkende for jer:-)

Har heller ikke så meget forstand på det men har gået med noget downforce da jeg kunne se på andre ghosts at man tabe meget på det sidste sving hvis man ikke har greb. Dog er vingernes downforce skruet helt ned så jeg ikke mister for meget power

Så kører jeg ellers med samme setup som på alle biler, lidt negativ camber på... lidt mere på forhjulene, bilen strammes en smule op og så sættes differentialet til under 50% i acceleration(gerne 35-40%) for at undgå overstyring på vej ud af svingene... ligelede er den til 15% i negativ-acceleration så jeg ikke blokerer baghjulene ved nedgearing(men ved ikke helt om det har så meget at sige)

Jeg har ikke givet den mere power men derimod bredere dæk og har maxet bremserne, jeg føler også jeg kommer bedre rundt i sving 2 og det næst sidste(de to skarpeste) hvis jeg lige bruger håndbremsen lidt.... bare lige for at få fronten lidt i den rigtige retning :D

Tror muligvis jeg kan hive 0,2-0,5 sekund mere af tiden(har ikke givet den et skud med manual+clutch endnu, hvilket jeg gemmer til når vi er nede på marginalerne :) )

Jeg kan sende mit setup til alle der vil have det lørdag... så har i lige lidt tid til at prøve om i ikke kan lave et der er bedre


Tak for tips til setup :D

Der er en del jeg skal have kigget på ser det ud til.

Men skal først lige have optjent nogle credits, så jeg får råd til at købe nogle nye dele.
Har 0 credits og ingen biler, da min gamle xbox med mine forza4 savings stod af for et halvt år siden :evil: .

EDIT...ny tid 1:05.690
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Næste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron