Xboxlife forum

Forza 4 tidskørsel uge 31

Spil med fart på

Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Jake242 » 3. aug 2013 23:05

Nå senge tid, skal op 4.30 #-o
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf BulletEyeDk » 3. aug 2013 23:22

Så fik jeg barberet min tid ned på 1:06.964

Der er vidst stadig lidt at give af...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf kolyzer » 4. aug 2013 10:02

1:06.363

Må heller stoppe nu inden min controller må lade livet :)
Billede
kolyzer
Niveau 3
 
Indlæg: 265


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Scooter dk » 4. aug 2013 10:37

kolyzer skrev:1:06.363

Må heller stoppe nu inden min controller må lade livet :)


Hehe, ja det er frustrerende når man kører en god tid og fucker et enkelt sving op, så er hele omgangen ødelagt :( .

Mit rat er heldigvis spændt godt fast på mit racing seat, så det er ikke sådan at kaste rundt med, jeg bander bare højlydt i stedet for :lol:

Jeg har lavet en ny bil der er fokuseret stortset udelukkende på grip(downforce, dæk og lettere fælge) og den kører pænt hurtigt. Har kørt mange tider på 1:05.4xx og nogle få på 1:05.3xx. Men kan nok godt presse tiden lidt længere ned hvis jeg rammer alle sving rigtigt.

Ny tid: 1:05.340
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Jake242 » 4. aug 2013 11:32

Racing seat? har du sådan et fint setup?... nice:-)

Jeg bliver semi-invalid af at skulle clutche og skifte gear på en controller... det er sgu svært og har opgivet at bruge clutch når jeg skifter ned...

Jeg tvivler på at jeg kan komme meget længere ned med de setups jeg kører nu.

Ved ikke hvor meget tid jeg får til at sætte flere tider inden 24.

Skal også bruge lidt tid på at udtænke næste uges tidskørsel

TEASER... Det bliver noget 80'er 90'er DTM agtigt noget:-) 5-6 biler at vælge imellem og 2 baner at sætte tid på(samme bil skal bruges til begge baner)... more to come:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Nisker » 4. aug 2013 12:10

Hvad køre i med controller eller raceframe??

Bruger selv Microsoft raceing wheel.. som ikke er for gode

har også er et g25 men kan ikke rigtig bruge den..(
http://www.speedtest.net/my-result/2884798993
Nisker
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf kolyzer » 4. aug 2013 12:43

Bruger controller.
Håber på at X1 for support til flere rat end 360, for så skal jeg nok have fat i et :)
Billede
kolyzer
Niveau 3
 
Indlæg: 265


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Nisker » 4. aug 2013 12:59

Jake må jeg få lov at prøve dit setup engang?
http://www.speedtest.net/my-result/2884798993
Nisker
Niveau 0
 
Indlæg: 13


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf BulletEyeDk » 4. aug 2013 14:06

Det lyder sgu rigtig godt Jake, virkelig sejt der er kommet så mange med på vognen....

Jeg tror og håber lidt på at jeg kan nå at barbere en anelse af min tid, nu må vi se - jeg har i hvertfald fået blod på tanden til meget mere forza med disse uge udfordringer ;)

EDIT:
Jeg kører med controller, solgte for et par måneder siden mit sæde + fanatec rat... det var måske dumt, he he.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Silenced » 4. aug 2013 14:09

Har lækker raceframe men ak ak kun g25, så der bliver kørt med controller :/
Silenced
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Bjerringbro


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf BulletEyeDk » 4. aug 2013 14:47

@Silenced
Jeg mener da bestemt at man kan få en eller anden dims der gør, at man kan bruge G25 rattet på xboxen selv om den ikke umiddelbart er kompatibel ? Det er måske mig der husker forkert, men jeg kan bare mindes noget om det da jeg selv i sin tid undersøgte markedet for xbox360 rat's
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Scooter dk » 4. aug 2013 15:19

Jake242 skrev:Racing seat? har du sådan et fint setup?... nice:-)

Jeg bliver semi-invalid af at skulle clutche og skifte gear på en controller... det er sgu svært og har opgivet at bruge clutch når jeg skifter ned...

Jeg tvivler på at jeg kan komme meget længere ned med de setups jeg kører nu.

Ved ikke hvor meget tid jeg får til at sætte flere tider inden 24.

Skal også bruge lidt tid på at udtænke næste uges tidskørsel

TEASER... Det bliver noget 80'er 90'er DTM agtigt noget:-) 5-6 biler at vælge imellem og 2 baner at sætte tid på(samme bil skal bruges til begge baner)... more to come:-)


Det er ikke noget særligt fancy racing seat(A1GP fra playseat), med fanatec rat og pedaler, men det fungerer fint.

Kan godt huske da jeg kørte manuelt gear med clutch på controller, det var meget anstrengende i længden :(

Tror heller ikke jeg orker at køre meget mere i dag. Men ser frem til næste tidskørsel, det lyder spændende :D

Hvis der er nogle der har lyst til at prøve de to setups jeg har sat mine bedste tider med, ligger de på min storefront til fri afbenyttelse. Den der hedder Grip er den jeg har sat den hurtigste tid med. Jeg er totalt noob til at lave setups, så forvent ikke at bilen kører perfekt med disse setups :lol:
Jeg har kørt disse setups med simulations handling og manuelt gear med clutch, så ved ikke hvordan de fungerer med standard handling uden clutch, eller med automatgear.
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Silenced » 4. aug 2013 15:20

BulletEyeDk skrev:@Silenced
Jeg mener da bestemt at man kan få en eller anden dims der gør, at man kan bruge G25 rattet på xboxen selv om den ikke umiddelbart er kompatibel ? Det er måske mig der husker forkert, men jeg kan bare mindes noget om det da jeg selv i sin tid undersøgte markedet for xbox360 rat's



Jeps du kan få en eller anden kineser converter dims, men så må du leve uden ForceFeedback - og det er der jo ikke meget sjovt ved :wink:
Silenced
Niveau 2
 
Indlæg: 149
By: Bjerringbro


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Jake242 » 4. aug 2013 15:30

Nisker skrev:Jake må jeg få lov at prøve dit setup engang?


Tror jeg har sendt det til dig ? Ellers skulle det gerne ligge på min storefront gratis:-)
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


Re: Forza 4 tidskørsel uge 31

Indlægaf Jake242 » 4. aug 2013 19:28

Så er der 3 1/2 time tilbage til at sætte en tid. Jeg afslutter denne tråd med at skrive hvem der får hvilke premier og så gifter jeg dem.

Pt står Scooter DK til at nuppe alle 3 hovedpremier
Billede
Jake242
Niveau 7
 
Indlæg: 2759
By: TwentyThreeHundred


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron