Xboxlife forum

F1 2013

Spil med fart på

F1 2013

Indlægaf CvKM » 30. jun 2013 16:39

Er der nogle nyheder om dette spil? Er det blevet annonceret?

Hvis det altså bliver en realitet. For jeg har fundet forskellige websider og alle siger nogle forskelligt. Nogle siger at det ikke kommer og først kommer på de næste konsoller, og andre siger at det vil inkludere en masse nye ting bla. noget historisk race for at ligge et frisk pust i spillet. Sidstnævnte inkluderede en early gameplay video som ifølge titlen var blevet leaked i Januar.

Er der nogle af jer andre der ved noget? Jeg synes ikke rigtig jeg kan finde noget troværdigt eller også søger jeg bare de forkerte steder.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: F1 2013

Indlægaf Askinas » 30. jun 2013 23:23

Jeg har ikke hørt noget. Men mon ikke der kommet et 2013. De kommer normalt her i Q3 perioden :)
Håber da det kommer til Xbox One eller PS4 ;) for så bliver det til nextgen for mig :D
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


Re: F1 2013

Indlægaf BulletEyeDk » 30. jun 2013 23:54

Codemasters meldte tidligere på året ud at der ville komme nyt i juni måned, det må så være på trapperne....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: F1 2013

Indlægaf CvKM » 1. jul 2013 01:34

Jeg synes bare ikke rigtig at jeg kan finde noget. :?

Jeg håber da at der kommer et nyt.
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: F1 2013

Indlægaf Rasmusdc » 1. jul 2013 11:32

hehe, de skal nok lige have "dækeksplosion" indbygget i simulatoren, nu efter weekendens granprix ;-)
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: F1 2013

Indlægaf jepsen80 » 1. jul 2013 12:03

Rasmusdc skrev:hehe, de skal nok lige have "dækeksplosion" indbygget i simulatoren, nu efter weekendens granprix ;-)


Det er der allerede :)
jepsen80
Niveau 5
 
Indlæg: 942
By: Glostrup


Re: F1 2013

Indlægaf Mogwai » 1. jul 2013 22:08

De tre foregående versioner af F1 er blevet udgivet i september, så vi kan håbe at det kommer omkring samme tid igen i år. Jeg fandt et link på Codemasters officielle forum hvori en community manager siger, at de oprindeligt ville have talt om spillet for noget tid siden. Hvad der skete siden de ændrede deres planer bliver der ikke talt om. Men det lyder til, at der kommer noget officielt om F1 2013 i juli :)

Personligt synes jeg det er en skam, at spillene bliver udgivet så sent i forhold til sæsonerne.

http://community.codemasters.com/t5/F1- ... 02#U296202
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level


Re: F1 2013

Indlægaf CvKM » 2. jul 2013 16:11

Jeg håber virkeligt at der kommer et i år også! Det er lidt mærkeligt, men jeg har aldrig rigtig haft nogen interesse i Formel 1, men spillene... De skal ejes! :D Eller, interessen er der... Men at se et helt løb har aldrig rigtig været mig? Jeg er mere til standard vogne, altså biler der ganske vist er pumpet så meget så de ville være ulovlige at køre på gaden men som man alligevel ville have en chance for at se på gaden i den lidt skrabede familie udgave. :D
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: F1 2013

Indlægaf BulletEyeDk » 15. jul 2013 13:50

Så er der lidt nyt... Jvf. En tråd på neogaf offentliggør Codemasters nyt om f1 2013 i morgen...

Game.se har allerede spillet inkl. Info i deres online butik, http://www.game.es/Product/Default.aspx?SKU=094716 jeg har forsøgt mig med google translate men det er ikke helt optimalt, så hvis en bruger herinde er hjemme i spansk må han da meget gerne bruge 5 min på en god oversættelse ;) tak...

Edit: og så har codemasters netop tilføjet F1 2013 sektionen til deres officielle forum - http://community.codemasters.com/t5/F1- ... discussion

Lidt Info på tysk : http://www.games.ch/9476-f1-2013-classi ... cm2713.php

Den her video har jeg ikke set før :
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: F1 2013

Indlægaf Mogwai » 15. jul 2013 14:49

Codemasters kører den gode stil. Hvis man ikke køber Classic Edition går man glip af ca. 25 % af det fulde indhold.

CM vs. Brugtsalg
1 - 0
"Good news. I figured out what to do with all the money I save recycling your one roomful of air. When you die, I'm going to laminate your skeleton and pose you in the lobby. That way future generations can learn from you how not to have your unfortunate bone structure." -GLaDOS
Mogwai
Niveau 6
 
Indlæg: 1995
By: Secret Cow Level




Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron