Xboxlife forum

Forza Motorsport 5 tråden

Spil med fart på

Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf KlumpeStumpen » 10. apr 2014 18:53

Den er stadig ikke kommet, så surprice Turn10 fucker op i en update igen. Det har man jo ligesom set før!!!
KlumpeStumpen
Niveau 4
 
Indlæg: 453


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Benja190782 » 10. apr 2014 19:23

Jamen der er en Long Beach opdatering ude i Add on menuen, men det er kun med 5 biler og ingen bane???
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf UnrealPirate » 10. apr 2014 19:50

Pudsigt... Som Benja skriver er der kommet 5 nye biler i en "Long Beach Booster pack", men ingen bane. Har også lige startet spillet op for at se om opdateringen var kommet... men nope. :-(

Ligesom ved Road America, så kommer Long Beach jo sikkert også som en opdatering. Så er det store spørgsmål bare, hvornår kommer den så?
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf UnrealPirate » 11. apr 2014 09:59

Så fik jeg opdateringen. Min Xbox havde stået tændt de sidste to timer og jeg startede Forza op løbende igen og igen, men intet hjalp. Det var først da' jeg slukkede konsollen og tændte den igen, så var den der :-)
"It's good to play together", so "Jump in" 'cause "It's more fun on Xbox One"!
UnrealPirate
Niveau 4
 
Indlæg: 602
By: Sønderborg


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Mikael Nielsen » 11. apr 2014 11:24

Takker for Infoen
Mikael Nielsen
Niveau 4
 
Indlæg: 469


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf CvKM » 1. maj 2014 19:37

Noget nyt om en Maj DLC? De har ikke postet noget på deres Facebook og har kigget i forummet uden at finde noget, men det kan da være at jeg har overset noget.

De plejer da ellers at røbe pakkerne nogle dage før?
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf CvKM » 6. maj 2014 23:18

The Megiuars Car Pack. Absolut lige hvad jeg frygtede - gamle biler i ny indpakning. Hvor er jeg dog ved at være træt af deres l*rt. Der er én ny bil i denne måneds pakke.

http://www.forzamotorsport.net/en-us/ne ... s_car_pack
"The battle is going very heavily against us. We're being crushed by the enemy weight...We are facing very difficult days, perhaps the most difficult that a man can undergo."
Field Marshal Erwin Rommel - 3rd November 1942
CvKM
Niveau 7
 
Indlæg: 2988
By: Frederikssund.


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf allanb » 10. maj 2014 14:10

Så fik jeg endelig prøvet online dele og hold da op en gang bras.. Et er at det jo virker mere som stok car end race, men hvad være er. Modstander bilerne flyver jo rundt på skærmen, nogen gange 1 til 2 meter oppe i luften osv.
Er det virkelig standard for Forza 5? for syntes ikke at erinder forza4 var så ringe. Og er der nogen fif til at undgå stock car lobbyer?
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Morten Skou » 10. maj 2014 14:14

allanb skrev:Så fik jeg endelig prøvet online dele og hold da op en gang bras.. Et er at det jo virker mere som stok car end race, men hvad være er. Modstander bilerne flyver jo rundt på skærmen, nogen gange 1 til 2 meter oppe i luften osv.
Er det virkelig standard for Forza 5? for syntes ikke at erinder forza4 var så ringe. Og er der nogen fif til at undgå stock car lobbyer?


Nu er det godt nok et stykke tid siden at jeg har spillet Forza 5 online, men det er slet ikke den oplevelse som jeg fik. Meget vildt hvis der flyver biler rundt, det er vel typisk en indikation på noget lag?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf allanb » 10. maj 2014 14:28

Ja LAG er også min tanke, men det var faktisk ligegyldigt hvilken lobby jeg valgte. Og har ingen problemer med andre spil og lag..
Hverken i Titan Fall, deadrising eller plants vs Zombies oplever jeg lag. Ej heller på mine andre enheder og har en 20/20 forbindelse..

Så ville jo lige høre om det er standard for Forza disse dage...
Er også aktiv på PSlife.dk med samme bruger navn.
allanb
Niveau 5
 
Indlæg: 1168
By: Slangerup


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 12. maj 2014 14:10

Stock car lobbyer?? Mht lag har det været bedre.. Som om det er blevet værre med tiden desværre.. Oplever tit biler der flyver i luften, men hvis folk kan finde ud af at køre så er det sku sjovt nok :) har brugt 1000 timer i det spil og det undetholder stadig
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf DrGetHigh DK » 16. maj 2014 15:41

Nogen friske på at spille??
..:::Created to be hated:::..
http://www.youtube.com/VultureEditing
DrGetHigh DK
Niveau 4
 
Indlæg: 638


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Scooter dk » 9. jun 2014 17:47

Yes, nordschleife klar til download fra i dag...for free....awesome :)
Scooter dk
Niveau 4
 
Indlæg: 645


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf klarityDk » 9. jun 2014 17:59

Er det under Add ons den ligger?
klarityDk
Niveau 3
 
Indlæg: 234
By: Holstebro


Re: Forza Motorsport 5 tråden

Indlægaf Askinas » 9. jun 2014 18:06

Skulle den gerne når den kommer :)
Askinas
Niveau 4
 
Indlæg: 732
By: Gentofte


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 25 gæster

cron