Xboxlife forum

Forza 4 Essential Edition ??

Spil med fart på

Forza 4 Essential Edition ??

Indlægaf oc4real » 2. jan 2013 12:51

hej gutter og godt nytår til jer alle. jeg har lige bestilt en xbox med Forza 4 Essential Edition og skyrim. der står der kun er 350 biler med, men kan ikke finde nogen bil liste nogen steder. er der nogen der har det der kan fortælle mig lidt om det, er der mange gamle standard biler med. er det demo agtigt? kan man tune. og er honda med ?
oc4real
Niveau 0
 
Indlæg: 2

Brugeravatar

Re: Forza 4 Essential Edition ??

Indlægaf Cena » 2. jan 2013 12:57

Forza 4 essentials har kun 1 disc med, så vidt jeg kan se.

Det normale forza har 2 disc, hvor disc 2 er 200 ekstra biler som man kan installere på harddisken. Dog tror jeg du kan købe de ekstra biler på markedspladsen eller låne den hvis du har en kammerat der har spillet :)

Der er en god blanding af både nye og gamle biler i spilllet, og mener også Honda er med i spillet.

EDIT:
Kan se at man IKKE kan låne en vens almindelige Forza disc og installere hans biler. Essentials edition vil ikke godkende indhold som er installere fra den normale 2 disc version, så de ekstra biler SKAL købes.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: Forza 4 Essential Edition ??

Indlægaf oc4real » 2. jan 2013 13:52

hvor er det latterligt. det er jo så kapitalistisk som det kan blive.. (den eneste grund til jeg købte xbox er pga forza) har haft en gammel model for et par år siden der fik rrod. so holdte jeg en lang pause med xbox:) og solgte alle mine spil undtaget et par få stk.

fik mig en gamer pc med et godt gtx 560ti overclocked til 1055mhz:)

der er bare ikke nogen fede bilspil til pc. test drive1, 2 er fedt nok på sin egen måde men der jo intet tuning og det er super biler men der er motorcykler med det gør det meget sjovt:)

glæder mig til at komme igang med forza 4. har kun spillet forza 2:) før min box fik rrod
oc4real
Niveau 0
 
Indlæg: 2

Brugeravatar


Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster

cron