Xboxlife forum

Ingen need for speed tråd?

Spil med fart på

Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf Meistar » 3. nov 2012 14:31

Jeg mener at have læst, at hvis man er ude og køre og så vælger en ny bil fra listen man har fundet tidligere, så bliver man kastet tilbage til der hvor man oprindeligt fandt bilen.

Kan nogle be- eller afkræfte dette?
Meistar
Niveau 7
 
Indlæg: 2343
By: Los Angeles


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf IkkNico » 3. nov 2012 16:34

Det kan jeg, og det gør man. Der er dog flere Jackspots, hvor den samme bil kan stå, og så får man lov at vælge hvilket spot man vil sendes hen til


Morten Skou skrev:
IkkNico skrev:... men mangler sgu' nogle venner på min autolog-væg. Elsker at køre mod andres tider.


Jeg får det senere i dag :D

Lyder godt :)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf Morten Skou » 3. nov 2012 16:39

Er det bare mig, eller er den by man kører rundt i, nærmest 100% identisk med den der var i Burnout Paradise?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf SealFox » 3. nov 2012 16:43

Bare ad mig, mangler også venner som spiller need for speed.

Gamertag : DK Juggernaut
Billede
SealFox
Niveau 6
 
Indlæg: 1647
By: Helsinge 3200 nordsjælland


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf IkkNico » 3. nov 2012 16:52

Morten Skou skrev:Er det bare mig, eller er den by man kører rundt i, nærmest 100% identisk med den der var i Burnout Paradise?

Lidt måske. Der er både industri, downtown og "ude-på-landet" dele.


Too Nizzle skrev:Er der en der har spillet både Forza Horizon og Most Wanted der kan komme med en sammenligning? Fordi nu bliver der skrevet at Most Wanted minder meget om Burnout Paradise - hvilket jeg egenligt også synes Forza Horizon gør på mange måder.

Har kun prøvet Horizon demoen, og Evo'en i den er meget tung i røven ifht MW, og der skal korriegeres en hel del mere for at holde bilen på vejen, især efter drifts. Gameplaymæssigt føles Horizon meget mere som et sim
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf Morten Skou » 3. nov 2012 16:53

Specielt den lange bro hæfter jeg mig ved... det med at man kan køre ovenpå den osv. det er da præcis som det var i Burnout Paradise.

Edit: Aj der er sgu flere steder som jeg mener at have set i Burnout Paradise før. Nu bliver jeg sgu nød til at smide Paradise i maskinen og få vished for det :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf ALIE » 3. nov 2012 21:56

Morten Skou skrev:Specielt den lange bro hæfter jeg mig ved... det med at man kan køre ovenpå den osv. det er da præcis som det var i Burnout Paradise.

Edit: Aj der er sgu flere steder som jeg mener at have set i Burnout Paradise før. Nu bliver jeg sgu nød til at smide Paradise i maskinen og få vished for det :D


Ja Broen :D det var meget tydeligt.
dog syndes jeg paradise city, var 100 gange pænere :D
Billede
ALIE
Niveau 7
 
Indlæg: 5030


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf iBROKEN » 3. nov 2012 22:54

Grafikken er helt vild i dette spil. Især med alle de crashes, der foregår med politivognene, når de kører ind i deres egne vejspærringer.. Det ser fedt ud.

Ellers så minder byen meget om Burnout Paradise, ja. Fedt spil, men det går hurtigt med den Most Wanted liste - eller er det bare mig, der synes det ?
iBROKEN
Niveau 7
 
Indlæg: 2407


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf DKsDEVIL » 3. nov 2012 23:00

Morten Skou
kommer du snart ind i forza og "fixer" klubben :)

Mht til dette spil opgav jeg helt at købe det da jeg så man ikke kunne have incar og bonnet look.
DKsDEVIL
Niveau 4
 
Indlæg: 385


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf IkkNico » 4. nov 2012 20:29

IkkNico skrev:Et solidt 9-tal herfra, der kunne blive til 9.5 med nogle småjusteringer;

1. Barrierer ved sving i races
Jeg har ikke tid til at kigge på mit mini-map for at se hvilken vej jeg skal tage. bare vis mig vejen tydeligt, så skal jeg nok selv trykke speederen i bund.

Efter nogle flere timer i Fairhaven, er jeg desværre nødt til at justere min tidligere karakter ned pga. de manglende barrierer. Det sker simpelthen for tit, at jeg misser et sving fordi jeg ikke har tid til at kigge på minimap samtidig med, at jeg skal undgå trafik, modstandere og blive taget af politiet. Det er rigtigt øv, og grund nr 1 til at Blur stadig er den bedste arcade racer på Xbox 360
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf JohnH » 20. nov 2012 22:59

Haha fedt spil, har siddet og ræset lidt rundt i demoen, det er sgu ligeså godt som dengang Burnout Paradise kom ud... og det er da lidt realistisk, man kan ikke brænde dæk for evigt, uden at der sker skader, haha

Billede
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf JohnH » 23. nov 2012 15:18

Har lige byttet et par spil ind i dag og investeret i spillet, damn det er nice! De politibiler er godt nok agressive :shock: :wink:
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf Mosaiieby » 24. nov 2012 02:03

Jeg har lige købt mit eksemplar i dag, og folk må hellere end gerne adde mig :) @Mosaiieby
Billede
Mosaiieby
Niveau 3
 
Indlæg: 249


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf Slimjay DK » 27. dec 2012 23:59

Er der nogle af jer der oplever at spillet til tider lige fryser et kort sekundt imens man racer rundt, det både lyd og billed der lige fryser et øjeblik, hvilket til tider er nok til at man køre galt ... ??
PS5 / PS3 / PS2 / PSX / PSP / PS Vita / XBOX One X / X360 / XBOX / Wii / Wii U / GC / NDSi / 3DS / DC / Saturn / GP2x / Nvidia Shield TV
Slimjay DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9024
By: Frederikssund


Re: Ingen need for speed tråd?

Indlægaf JohnH » 28. dec 2012 06:18

Slimjay DK skrev:Er der nogle af jer der oplever at spillet til tider lige fryser et kort sekundt imens man racer rundt, det både lyd og billed der lige fryser et øjeblik, hvilket til tider er nok til at man køre galt ... ??


Mit fryser også ind imellem, men kun et splitsekund, ikke nok til at jeg kører galt. Har du installeret spillet på din hd?
JohnH
Niveau 7
 
Indlæg: 5121
By: Eastcoast , Køge


ForegåendeNæste

Tilbage til Racing

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster